Dzisiaj jest 16 lip 2025, 1:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 paź 2012, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2011, 13:25
Posty: 220
Lokalizacja: Nowa Wieś
Pojazd:
Witam jak w temacie
Zdjęcie Cylindra <- naciśnij ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 20:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 18:19
Posty: 830
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Eserkowaty Aerox
Pojeździsz jeszcze na tym spokojnie śmigałem na gorszym, pozdro :)

/edit weź papier scierny tysiaczka i oblec tłoka żeby był gładki




_________________

aerox-eserkowaty-z-rodziny-colibrow-t270554.html
Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 paź 2012, 20:30 przez ThePanKot, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2012, 9:11
Posty: 181
Lokalizacja: Wieliczka
Pojazd:
Jesli nie ma jakichs glebszych rys przejedz papierem sciernym tak jak kolega wyzej mowi i koniecznie tloka wymien ;)




_________________

Keeway Ry8:
- cylinder 70cc
- wariator malossi multivar
- sprzęgło hebo NG
- gaźnik dellorto 21




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2012, 10:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2011, 13:25
Posty: 220
Lokalizacja: Nowa Wieś
Pojazd:
Okey :) tloka i tak mam w planach kupic bo ten nie dosc ze chinol to troche skonczony :) a cylek nie ma glebokich rysek tylko takie delikatne widoczne pod swiatlo , palcem nawet tego nie czuje . :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 17:33 
**

Rejestracja: 10 mar 2012, 17:10
Posty: 235
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
a co to za 50? do seryjnych wystarczy chiński tłok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 19:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2011, 13:25
Posty: 220
Lokalizacja: Nowa Wieś
Pojazd:
metrakit sp series 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 20:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 18:19
Posty: 830
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Eserkowaty Aerox
piotrek997, ja jak miałem metrakita 50c ci mi jeb*oł pierścien przeleciałem lekko cylek tysiakiem kupiłem chiński tłok za 3 dychy z allegro spolerowałem mu denko dotarłem 200km i śmigał jak głupi nic nie puchło ani nic. Wystarczy inteligentnie dotrzeć ;p




_________________

aerox-eserkowaty-z-rodziny-colibrow-t270554.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2012, 21:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
ThePanKot pisze:
edit weź papier scierny tysiaczka i oblec tłoka żeby był gładki

1. Widziałes ten tłok? Od razu widac ze cylinder jest przegrzany i dokonując pomiaru średnicówką pomiarową na nie których sekcjach cylindra wymiar bedzie wiekszy niż nominalny. Spowodowane jest to przegrzaniem silnika i sciągnieciem cylindra przez napreżenia (widzisz rysy na boku tłoka, ta czesc rysuje gładz cylindrowa) więc nie wmawiaj głupot ze na tym pojeździ.
2. denka tłoka sie nie poleruje ani nie przeciera ,, tysiączką'' bo zmieniasz wielkosc komory spalania zaczynającej sie od denka tłoka w maksymalnym górnym położeniu do GMP.

Oddaj cylinder do chonowania. Zapłacisz 50zł drożej ale spokojnie przekrecisz 10tys km.


Ostatnio zmieniony 16 paź 2012, 21:53 przez seba7011, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 5:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 18:19
Posty: 830
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Eserkowaty Aerox
seba7011, polerująć denko ściera się tyle tłoka że nawet te na pisy na nim nie ulegają starciu więc co ty mówisz o zwiększeniu komory/ jeśli już to jest to tak minimalnę ze wręcz nie odczuwalne.




_________________

aerox-eserkowaty-z-rodziny-colibrow-t270554.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 15:29 
*

Rejestracja: 13 paź 2012, 18:24
Posty: 55
Lokalizacja: Łask
Pojazd:
Prawda jest taka że nikt ci na odległość nie powie bo to trzeba na żywo zobaczyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 15:46 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
Cytuj:
2. denka tłoka sie nie poleruje ani nie przeciera ,, tysiączką'' bo zmieniasz wielkosc komory spalania zaczynającej sie od denka tłoka w maksymalnym górnym położeniu do GMP.


Tą wypowiedzią mnie rozwaliłeś ... Gdzieś to chłopie wyczytał ? Jak by papierem 60 to przeleciał i to dość ostro to w tedy może ale musiał by trzeć i trzeć ...




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 18:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
ThePanKot, lukassikora, Rozwalacie mnie.... Z zawodu jestem mechanikiem i nigdzie nie musze czytac takich zeczy.. to sie wie.

Wiecie ile wynosi wartosc Gmp i jak dokonuje sie pomiaru? Wartosc ta wynosi 0,3 wiec nawet jak sobie ,,przelecisz papierem 2000 a nawet niech wam będzie Panowie i 2500 wartosc ta bedzie odczuwalna i moc silnika spada... :P

ThePanKot, Raczej nie musisz mnie pouczac co jest odczuwalne a co nie... :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 18:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 18:19
Posty: 830
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Eserkowaty Aerox
i co moze powiesz jeszcze ze przez osadzanie nagaru się na tłoku poprawia osiągi, co ?




_________________

aerox-eserkowaty-z-rodziny-colibrow-t270554.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 18:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
ThePanKot,
Jeżeli silnik ma odpowiedznie smarowanie i szczelnosc w układzie tłok-miska nagar nie powstaje bo jest usuwany przez cisnienie panujace w tuleji cylindrowej.
Jeszcze masz jakies pytania?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 20:32 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
po 2500 tez bd różnica ? ehh ... jak zbierzesz mi z tłoka papierem 2500 0,3 mm to bd prze gość :P nie mówię żeby darł to godzinę bo to non sens tylko tak żeby się świecił i wżerów wielkich nie było bo to tam sie lubi nagar osadzać




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2012, 21:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
lukassikora, Gdyby polerowanie tłoków przynosiło porzadany efekt to robili by to fabrycznie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 5:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 18:19
Posty: 830
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Eserkowaty Aerox
Ale nie robią i trzeba to robić samemu :roll:




_________________

aerox-eserkowaty-z-rodziny-colibrow-t270554.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 12:10 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
seba7011 jak nie jak tak ? Wiadomo nie chińskie ale popatrz sobie na porządne tłoki typu wossner vertex i zobaczysz że są polerowane nie wszystkie ale jednak są




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 16:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
lukassikora, Ludzie.... jeden wieesermajster powiedział kiedys ze wypolerował denko tłok i teraz kazdy tak robi bo mysli ze mu to da w h*j mocy. Bzdura!!!
Polerowanie powoduje napór cisnienia na pierscienie i odbijanie sie ciepła przez co krótszą zywotność mają pierscienie.

Tyle w tym temacie wiecej nie zasmiecam tematu. Jezeli ktoś chce wdac sie w głębszą dyskusje zapraszam na priv.


Ostatnio zmieniony 18 paź 2012, 16:27 przez seba7011, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2012, 19:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2012, 13:01
Posty: 306
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Pojazd:
ja się wypowiem bo testowałem ten sposób...
tłok przytarty , możliwe że ma małe wżery których nie spoleruje, na cylku zapewne też są takie miejsca jakby przytarcia . Jeśli nawet spoleruje to skuter nie będzie miał mocy tyle co wcześniej, znacznie mniej i to bdz fest odczuwalne jadąc we 2osoby.
Mi normalnie jechał 70km/h po takim "zabiegu" 60 niecałe..i nie wykluczone że pad by ten cyl z tłokiem po krótkim czasie.




_________________

Zaglądnij
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1931510#1931510




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...