Dzisiaj jest 01 sie 2025, 8:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 gru 2012, 15:59 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 14:47
Posty: 118
Pojazd:
panowie potrzebuje pewnej porady i bez reklamowania innych cylków. Do Pro replicy lepszy będzie zwykły street race czy street z portingiem na MHR ? bo kumpel mi mówił że pro replica może nie ogarnąć tego z portingiem i lepszy będzie zwykły co wy na to ? Z góry dziękuję za wypowiedzi




_________________

Setup:
- cylinder - Streetrace port pod c16
- wydech - yasuni c16
- wariator - Sport Pro
- gaźnik - 21 dellorto


Ostatnio zmieniony 16 gru 2012, 16:02 przez Salezjanin28, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 16:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Oczywiście ze po portingu będzie mocniejszy , ale na pro replice nie uzyskasz pełnej mocy streetrace :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 16:48 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 14:47
Posty: 118
Pojazd:
nie rozumiesz mojego pytania. Pro street race jest najlepsyzm cylkiem pod pro replice to po 1 a po 2 chodziło mi o to czy skuter z pro replica lepiej pójdzie na zwykłym streecie czy po portingu na MHR




_________________

Setup:
- cylinder - Streetrace port pod c16
- wydech - yasuni c16
- wariator - Sport Pro
- gaźnik - 21 dellorto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 16:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2010, 22:19
Posty: 282
Lokalizacja: Szczytno
Pojazd: Aprilia SR
Lepiej pujdzie na zwykłym streecie, a po portingu może być za słaby .




_________________

Aprilia Sr ----> viewtopic.php?t=331793




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 17:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
nie wiem jak wyobrażasz sobie port na mhr gdzie jest dzielony wydech xD chyba z tekturki zrobisz dzielenie ;) choc jak by nie patrzeć cylinder po jakim kolwiek portingu będzie mocniejszy niż wyszedł z fabryki




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 17:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Salezjanin28, To chyba Ty mnie nie zrozumiałeś, bo ja Cię zrozumiałem .
Streetrace po portingu będzie mocniejszy niż streetrace przed portingiem .
Oczywiście w obu przypadkach z pro replica . Aleee po portingu na pro replice nie wykorzystasz pełnej mocy cylindra ...

z tym mhr'm troszke pojechałeś po bandzie :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 18:18 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 14:47
Posty: 118
Pojazd:
a no to teraz to już czaję




_________________

Setup:
- cylinder - Streetrace port pod c16
- wydech - yasuni c16
- wariator - Sport Pro
- gaźnik - 21 dellorto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 18:34 
*

Rejestracja: 30 paź 2011, 16:44
Posty: 165
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Salezjanin28, daj do kogoś kto robi porting i zaznacz że do tego wydechu ma być. Napewno wyciągną ci z niego jeszcze do 1 konika mocy na kole :)




_________________

modyfikacje silników (cylindry, kartery, tłoki)
gg:5559377
http://forum.mieloch.pl/porting-pasowanie-karterow-mapy-potow-t366662.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 21:10 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 14:47
Posty: 118
Pojazd:
best_misiek, ale zwykłego streeta czy już po porcie ? bo chyba biore tego od kumpla ... aragon, atragon a jeśli włoże tego po portingu co wspominałem to maxymalna moc z pro replicy będzie osiągnięta ? i pójdzie lepiej niż na zwykłym streecie ?




_________________

Setup:
- cylinder - Streetrace port pod c16
- wydech - yasuni c16
- wariator - Sport Pro
- gaźnik - 21 dellorto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 21:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Salezjanin28, tak będzie lepiej chodzić niż na zwykłym streetrece ale na pro replice nie będzie wykożystana pełna moc tego cylindra ...




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 22:16 
*

Rejestracja: 30 paź 2011, 16:44
Posty: 165
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Salezjanin28, zwykłeego, jak zrobiony był pod inny wydech to jak chcesz to zmienić ??




_________________

modyfikacje silników (cylindry, kartery, tłoki)
gg:5559377
http://forum.mieloch.pl/porting-pasowanie-karterow-mapy-potow-t366662.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 7:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ludzie traktujecie porting jak jakąś cudowną różdżkę, która zawsze dodaje mocy a wcale tak nie musi być.

Po pierwsze należy zadać pytanie czym dla kogo jest porting.

Po drugie Pro Replica na bardzo wąską charakterystykę i jakiś tam "porting" robiony na pałę (bo nie wiem jak inaczej nazwać porting streeta na mhr) może się zupełnie nie zgrać a regulacja takiego zestawu będzie praktycznie niemożliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 12:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 22:22
Posty: 376
Lokalizacja: Skuterkowo
Pojazd:
stem, dobrze gada!




_________________

Malaga f10 projekt MHR <3

Malaguti f10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 12:54 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 9:43
Posty: 331
Pojazd: 200+
Porting przeprowadzany był przez Redusa . Kanały ; okna płuczące i ssące są zrobione na wzór Mhr replicy , a kanał wydechowy pod Yasuni C16.
Rox nawet przy 80km/h i przy podciągnięciu idzie na koło z tą C16 , więc i tak porting robił Redus więc wiadomo że jest bajka.

edit: w tym przypadku lepiej kup sobie zwykłego streeta bo pro replica jest idealna pod zwykłego streeta.


Ostatnio zmieniony 17 gru 2012, 12:56 przez Speedy3, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 17:11 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 14:47
Posty: 118
Pojazd:
panowie mam takie pytanie może trochę głupie ale warto zadać ... jak sprawdzić czy wał i łożyska są do wymiany ? ^^ dzięki z góry za pomoc




_________________

Setup:
- cylinder - Streetrace port pod c16
- wydech - yasuni c16
- wariator - Sport Pro
- gaźnik - 21 dellorto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 gru 2012, 17:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2011, 11:58
Posty: 674
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Salezjanin28, Wał jest do wymiany wtedy, jeżeli masz luzy na korbowodzie przód-tył nie na boki. A łożyska jak szumią podczas jazdy, ale jak masz np z 10-15 tyś przebiegu to też trzeba zmienić dla pewności.




_________________

Aerox----> Project Zima 2012/2013
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... t=#2052988

Zapraszam!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2012, 11:05 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 14:47
Posty: 118
Pojazd:
kamil1234, dzięki




_________________

Setup:
- cylinder - Streetrace port pod c16
- wydech - yasuni c16
- wariator - Sport Pro
- gaźnik - 21 dellorto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy