Dzisiaj jest 25 paź 2024, 15:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 wrz 2009, 18:54 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Witam.

Moja Yamaha Bws od jakiegoś miesiąca baardzo ciężko odpala. Tak jakby dochodziło za mało paliwa.

Np. Wstaję rano. Chcę ją odpalić kopie, kopie nic. Wyłącze zapłon (kluczyk), pokopie z 10-20 razy, włączam zapłon i ssanie i kopie. Jak odpali, muszę od razu ruszyć i jest wszystko ok, ale czasami daję gazu i robi tylko buuuu... i gaśnie. I znów zapłon, kopie, zapłon i ssanie...

Strasznie się męczę z tym odpalaniem. Dzisiaj kopałem dosłownie z 200 razy :shock:

Jak już odpali, pojeżdżę trochę to potem pali za 1 razem. Postoi ze 3 godziny i znów to samo :evil:

Nie wiem co mam robić z tym skuterem ale strasznie mnie to już denerwuje. Dzisiaj odpaliłem go chyba po tygodniowej przerwie.

Proszę was o pomoc. Bardzo dziękuję


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2009, 19:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Mam to samo .. Z rana idę , kopie (teraz po lekkiej regulacji gaźnika) z 15 razy (raz dodaje gazu raz nie .. ) I dopiero coś łapie ... Odpale na minutę , zgaszę i z pierwszego z lekkim dodaniem gazu ..
patrcik pisze:
muszę od razu ruszyć i jest wszystko ok, ale czasami daję gazu i robi tylko buuuu... i gaśnie

mam to samo.
Przyczyna : Zła regulacja gaźnika .. Ja niestety nie mam czasu żeby to zrobić.




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]


Ostatnio zmieniony 08 wrz 2009, 19:09 przez MaydayKSSG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2009, 19:09 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Sprawdź czy gaźnik nie traci z komory pływaka paliwa.To może byc przyczyna. Jaki masz gaźnik :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2009, 19:17 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Gaźnik seryjny, ale to baardzo prawdopodobne bo pod nim jest plama paliwa :?
I co teraz mam robić ?




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2009, 19:29 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Popraw dokręcenie śruby spustowej z komory.Dodatkowo ( dla testu) załóż przeźroczysty kawałek wężyka na króciec spustowy i zatkaj jego wylot.Jak dokręcenie nie pomoże to paliwo zatrzyma się w tym wężyku i nie będzie uciekać .Ty zaś będziesz wiedział że śruba spustowa nie trzyma. Jesli chodzi o gaźnik, seryjny oznacza TAKEI 12 :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2009, 20:04 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Tak gaźnik TK. A wcześniej już tak zrobiłem i tam nie zbiera się paliwo. ALe to bardzo dziwne bo cały gaźnik jest mokry i jest pod nim plama :roll:




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2009, 20:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
cały ? A uszczelki good ?




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2009, 20:33 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Niedawno jeden z właścicieli BW'Sa odkrył ze bolączka gaźników Tk jest nieszczelność na wejściu króćca paliwa do korpusu gaźnika.To może być powodem że gaźnik jest wilgotny od paliwa, ale kałuża pod świadczyła by dodatkowo o nieszczelności kranika.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2009, 21:10 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
No ale jeśli kranik jest nieszczelny to co mam zrobić ?




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2009, 21:18 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
W BW'S jest akurat rozbieralny więc zależy od ciebie. Rozebrać (jeżeli przepuszcza) i wyczyścić, albo szukać takiego nowego :?




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2009, 22:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Ja bym skontrolował też stan zaworu membranowego.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy