Dzisiaj jest 22 paź 2024, 23:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 wrz 2009, 12:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Dzisiaj jadąc sobie zatrzymałem się u kolegi. Zgasiłem skuter i gadamy. Próbuje przestawić skuter a tylne koło się zablokowało i nie da się go ruszyć. Dodam że pali normalnie na rozrusznik i kopkę. Jak go odpalę na stopce centralnej i przegazuje i zgaszę to wszystko wraca do normy i wszystko działa. Prosze o pomoc.

Nie pisz post pod postem! Opcja Edytuj


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2009, 9:25 przez gvt, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 21:54 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Odkręć koło i zobacz czy nie pękła Ci sprężyna od szczęk hamulcowych




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Ale jak koło jest zablokowane i się go prowadzi to jest bardzo duży opór i słychać coś w przekładni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2009, 22:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
odkręć pokrywę przekładni zdejmij pasek i pierw zobacz wał jak sie kreci a później kręć sprzęgłem i zobacz sprzęgło powinno iść lekko




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 0:35 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
gvt pisze:
Ale jak koło jest zablokowane i się go prowadzi to jest bardzo duży opór i słychać coś w przekładni.


Ale odkręć też koło i sprawdź bo ja też tak kiedyś miałem i okazało się że sprężyna mi pękła i szczęka hamulcowa blokowała koło więc u Ciebie też tak może być




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 8:01 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 14:27
Posty: 111
Pojazd:
A masz w ogóle olej w przekładni?:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 9:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 20:20
Posty: 49
Lokalizacja: okolice Siedlce
Pojazd:
sprzegło rozbierz i przeczysc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 10:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
A jaki olej mam wlać? W instrukcji i na necie pisze 10W/30 ale na allegro jest jeden (cytat)
Cytuj:
przekładniowo hydrauliczno silnikowy
jeszcze jakiś 4L za 90zł :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 11:21 
*

Rejestracja: 05 cze 2008, 14:27
Posty: 111
Pojazd:
olej przekładniowy.. np ten klik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 11:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Hmm. Fajnie że to jest 85W/90 a ja potrzebuje 10W/30




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 12:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
nie duzego znaczenia jaki olej wlejesz :P To jest przekladnia automatyczna czyli wazne zeby smarowalo adames'a sie spytaj on powinien wszystko ci wytlumaczyc lub Mycen'a :]




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 14:24 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Given pisze:
To jest przekladnia automatyczna
Zagalopowałeś się :wink: To jest przekładnia redukcyjna o stałym przełożeniu, żadna automatyczna :)




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 15:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Sprawdzałem koło z hamulcem wszystko ok. A w przekładni oleju null :/. Mogło się coś stać? Jaki dokładnie mam kupić olej?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 15:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 14:14
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
Kup ten z mielocha tubke za 15zł MUTOL :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 15:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Ta i za wysyłke dam 18zł :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 15:22 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Daj przekładniowy do aut.Co za różnica :?: Ma smarować reduktor i tyle :?




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 15:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Napewno? A mogło się coś z stać przez brak oleju?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 15:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Givenowi chodziło o przekładnie :) ..A tutaj mowa jest o reduktorze. tam ma być tylko mokro, nic więcej. Nie jest wymagany jakiś super olej. ( no ale bez przesady, nie można lać tam wody :D ).
przez ten brak oleju , zajrzałbym czy trybom nic sie nie stało ...




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 13 wrz 2009, 15:33 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 15:31 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Trochę opiłowało zęby zębatek i przeszlifowało łożyska. Dobrze było by to przepłukać przed wlaniem oleju. No i popatrzeć co wypłukało :)




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2009, 15:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
ok jutro kupie jakiś olej. Ma to być olej przekładniowy? Jest jakiś specjalny do motocykli i samochodów czy to nie ma różnicy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy