Dzisiaj jest 18 lis 2024, 23:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 mar 2013, 15:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Witam .. mam niespotykany problem z SR . kupiłem gaźnik 24 mm jestem w trakcie jego regulacji i już mam problemy , po danym okresie jazdy po prostu Buu i muszę puścić manetke lub trzymać na minimalnym gazie żeby znikło i potem znów ogień i po przejechaniu zawsze identycznie tego samego odcinka drogi znów Buu czasami aż zgaśnie jak są duże obroty i zrobi Buu gaśnie jak tak w połowie to jeszcze jakoś można go podtrzymać . I manetki nie można trzymać w jednym położeniu czeba ciągle nią kręcić bo inaczej traci moc . Zapytacie co do spalania ? a tu kuku zrobiłem z 10 KM a z baku zdojiło 3 lity ... Iglica środek , Próbowałem na dyszy od 85-100

Membrana nowa
W wydechu ani śladu PB
Świeca nie jest wilgotna
Lewego nie ciągle jak zatkam gardziel to od razu gaśnie

Film opisujący problem

http://www.youtube.com/watch?v=WJUge25h ... e=youtu.be

Set

Cylinder Top Performances Due Plus modular Max port
Wał Malossi MHR
Wariator Malossi MHR
Wydech spawak pod cyla
Klin Wału Top Racing
Porting+Floow Karterów
Gaźnik 24mm
Reszta do spalania się raczej nie wlicza.




_________________

9


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 15:36 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
Moze podczas jazdy paliwo gdzies ucieka
Problem serio ciekawy ja to chyba bym nie wyrobil




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 15:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
karol17, Wszystko suchutkie , zapomniałem dodać że paliwo ciągle jest w filterku paliwa i wężyku nigdzie nie kapie ani grama nawet wilgotnego .




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 16:42 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
Bo tyle nie mozliwe ze by palił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 18:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Miałem takie same objawy co u ciebie tylko że w p/g.
Może wyda się to dziwne, ale po kompletnej wymianie napędu problem znikną.(w ogóle nie dotykałem gaźnika)
Więc sam nie wiem co o tym myśleć, najbardziej racjonalną przyczyna według mnie są:
-gaźnik
-lewe powietrze Lewego nie ciągle jak zatkam gardziel to od razu gaśnie -to nic nie znaczy wystarczy mała nieszczelność
-uszczelniacze




_________________

Kupię Amige A1200
Gilera Stalker




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
na 100% zalewa go, i to bardzo zalewa. Takie buu to właśnie dlatego że za dużo paliwa,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 21:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
sebagbw, Takie bu ? Gdy zalewa to jest właśnie inne bu i świeca była by wilgotna a świeca jest suchutka ; / Bo na mniejszysz dyszach to dopiero robi bu ; /




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 22:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
filmiku nie włączałem, ale skoro na mniejszych jest jeszcze gorzej to spróbuj ograniczyć dopływ powietrza. Choć skoro 30/100 i jeszcze za mało to nie wiem... paliwo musi gdzieś uciekać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 9:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 12:52
Posty: 248
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
Jak dla mnie to go przylewa, gaźnik do regulacji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 13:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
macie niby racje .. ale Niby * Bo dałem dysze 80 i wkręcał się dużo lepiej w dolnej parti RPM ale w górnej w ogóle odrazu po odkręceniu manetki Buuuu . Na dyszy 95 Buu robi bardzo rzadko ale gorzej się wkręca , wieczorem spróboje na 90 i dam znać , Jednym słowem to tylko regulacja gaźnika :)




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 17:20 
*

Rejestracja: 18 sty 2012, 19:14
Posty: 67
Lokalizacja: Dubiecko
Pojazd: Aprilia SR
Może źle zrobiony porting cyla ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 17:49 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
wsadź 95 100 i zobacz czy bedzie lepiej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 15:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 17:39
Posty: 437
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
Hmmm a zapłonu nie przestawiłeś przypadkiem, nie mówić ze nie można bo można. Klin wału wystarczy kupić na mielochu chyba podajże Top Racinga.




_________________

Lepiej do przodu iść , niż do Tyłu biec.

:twisted: :cool: :twisted: :cool: :twisted:

Sprzedam dużo części 4t 139 qmb ! ! !
Sprzedam rame zipp astec z papierami tanio !
cena 50 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 22:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2012, 14:07
Posty: 252
Pojazd:
Vein12, Filtr powietrza masz serie?




_________________

Derbi Senda R derbi-senda-r-airsal-70-t368502.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 23:18 
*

Rejestracja: 30 paź 2011, 16:44
Posty: 165
Lokalizacja: Opolskie
Pojazd:
Przedewszystkim co to za gaźnik ? Sprawdź ustawienie zaworu pływakowego, wygląda to tak ja gdyby nie napełniała się odpowiednio komora pływakowa, możliwe że trzeba dociążyć pływak




_________________

modyfikacje silników (cylindry, kartery, tłoki)
gg:5559377
http://forum.mieloch.pl/porting-pasowanie-karterow-mapy-potow-t366662.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 0:03 
***

Rejestracja: 29 wrz 2012, 22:24
Posty: 522
Lokalizacja: Wólka Strobowska/skc
Pojazd: Simson s51 i Yamaha Rex
miałem to samo pożyczyłem od kolegi gaźnik założyłem i było wszystko jasne gaźnik do wymiany też odpalał i za chwile gasł teraz mam dysze 77 a jak nie to to sprawdź filtr paliwa w drugim skuterze miałem tak jechałem 60 km/h nagle buu zgasł nie wiem co zaglądam pod plastiki a tam w filtrze brak paliwa bak pełen kupiłem filter paliwa i jest ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 15:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Kupiłem klin to wiem co to prawdopodobnie jest . Wymieniałem wał ... w starym wale GPM aż do krawędzi cyla to było 2,7mm po zakupie wału MHR GPM zmiejszył się aż do 0,1mm czyli to może być nawet to . zakupiłem klin za ok . 7 dni będzie i napisze relacje




_________________

9




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 19:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2013, 9:43
Posty: 448
Lokalizacja: ELC
Pojazd: GPR Nude & Jog RR
Ale spalanie to ma git musi gdzieś po drodze je gubić bo to nie możliwe żeby tyle palił




_________________

Wpadnij Jog na S6 Racing
yamaha-jog-rr-by-rafi20ps-t362842.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy