Dzisiaj jest 18 lis 2024, 3:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 cze 2013, 19:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
ello,
mój kuzyn ma problem w apce, silnik minarelli, mianowicie miał robiony remont tz tłok, wał , pasek i przeciwtalerz. Problem polega na tym ze mechanik założył mu rolki 4,7g. ostatnio zagladałem mu do srodka i zauważyłem ze pasek mu nie wychodzi na samą góre wariatora czy moze byc to spowodowane wagą rolek, oryginalne ma 6,5g.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2013, 20:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Szakal.!., u mnie w minarelli pasek też nie wchodził na samą górę.
Także WYDAJE mi się, że tak powinno być :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 8:53 
*

Rejestracja: 17 cze 2012, 13:52
Posty: 79
Lokalizacja: woj.łódzkie
Pojazd:
pasek powinien wykorzystywać całą średnice wariatora jeśli tak nie dzieje jest to spowodowane złą regulacją napędu :D




_________________

MÓJ ROX ZAPRASZAM :)GREEN LIME CANDY :P
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=276750




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 9:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
czyli co? cięższe rolki?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 13:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
endriu15 pisze:
pasek powinien wykorzystywać całą średnice wariatora jeśli tak nie dzieje jest to spowodowane złą regulacją napędu :D

tu sie mylisz kolego. Orginalny wariator minarelli jest przed tym zabezpieczony. Jedymym wyjście z tego problemu jest "tuning po rusku" zawarty w dziale "zrób to sam"
Zapewne pojawi się pytanie DLACZEGO!!!. Otóż gdyby pasek wchodził na samą góre to byłoby prawdopobobieństwo jego wyślizgnięcia się z talerzy wariatora, mogłoby również zająś zjawisko odwrócenia się paska tj. jego góra byłaby na dole (skierowana w strone tuleji wariatora)
W/w przypadki są autentyczne a jego zajście miałoby katastrofalne skutki dla przeniesienia napędu, prościej mówiąc przekładni. Robilibyśmy sobie tylko nieprzewidywane i niepotrzebne wydatki. Inna sprawa dotyczy wariatorów "oversize" ale na omówienie tych musiałbym poświęcić więcej czasu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 14:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
wiem ze pasek do końca nie wyjdzie, ale wydaje mi sie ze jest za nisko. bo mógł by jeszcze z 1,5 cm wyżej wyjśc i jeszcze by zostało miejsce




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 17:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Szakal.!. pisze:
wiem ze pasek do końca nie wyjdzie, ale wydaje mi sie ze jest za nisko. bo mógł by jeszcze z 1,5 cm wyżej wyjśc i jeszcze by zostało miejsce

to zmienia postać rzeczy. pasek powinien wchodzic do około 0.5 cm przed górną krawędzią wariatora. Możesz próbować bawić się w rebulacje ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 19:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
czyli dać cięższe rolki niz te co ma teraz (4,7g) ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 19:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
czyli dać cięższe rolki niz te co ma teraz (4,7g) ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 19:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Szakal.!. pisze:
czyli dać cięższe rolki niz te co ma teraz (4,7g) ?

tak jest




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 19:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
propozycje? seryjne 6,5g. a obecne 4,7g
Ile gram około spróbować włożyć?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 20:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
5.5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy