Dzisiaj jest 18 lis 2024, 0:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 cze 2013, 22:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:53
Posty: 54
Lokalizacja: STK
Pojazd:
Siema. rox po zlozeniu silnika i zrobieniu elektryki zaczal mi pierw tracic iskre gdy byl cieply chwile sie chlodzil i dalej prad powracal wiec dowiedzialem sie ze to moze byc stator -znaczy impulsator. wymienilem go na nowy- mialem na stanie. i chodzil az milo i teraz juz nie wiem co jest. :roll: Uszczelniacze walu sa nowe cale po wymianie walu sqt . elektryka byla robiona. nowa swieca NGK R trzy pkt. gaznik czyszczony start zajebisty ale do 80-90km/h bo wtedy przerywa takie wrazenie jakby iskra byla gubiona. lecz czuc ze dalej rwie az wyrywa tylko tnie go cos.
I tu przyjaciele pytanko do was co o tym myslicie? Bo ja to juz serio nie mam pojecia... :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 22:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Masz swiece trzy elektrodowa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 22:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:53
Posty: 54
Lokalizacja: STK
Pojazd:
tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 22:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
,, My polacy tak mamy, wszyscy jestesmy mechanikami'' haha :lol: Ta swieca jest dedykowana w wielu przypadkach do silników Vancla a nie do skutera. Załuż swiece o niskim stopniu ciepłoty np Ngk lub Denso.

Obstawiam na moduł zapłonowy albo nieprawidłowa regulacja gaźnika. Wykrecałes swiece?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 23:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:53
Posty: 54
Lokalizacja: STK
Pojazd:
Na tej swiecy latal lepiej jak na jedno punktowej. na zwyklych robi to samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 23:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Ale ciepłota tej swiecy i jej samo oczyszczanie nie jest prawidłowe bo jest to silnik maks 70ccm. Swieca dedykowana od producenta to brh stowrzona idealnie pod własciwosci utleniania mieszanki tego cylindra :P Jeszcze raz zapytam wykrecałes swiece?


Ostatnio zmieniony 13 cze 2013, 23:05 przez seba7011, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 23:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:53
Posty: 54
Lokalizacja: STK
Pojazd:
Tak wykrecalem. Jest ciemnego brozu kolor.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 23:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Powinna byc kawa z mlekiem czy popielata. Daj mu wiecej powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 23:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:53
Posty: 54
Lokalizacja: STK
Pojazd:
Jest na stozku. wkreca sie dobrze tak jest jak bylo a bylo dobrze. tylko zaczelo wlasnie tak odcinac. czyli myslisz ze gaznik do regulacji?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 23:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Tak mysle, dla pewnosci sprawdz jeszcze połącznie swieca-fajka i intensywnosc iskry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 8:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Miałem to samo, gdy wchodził w rezonans to gasł, rwał ale gasł.


Za mało paliwa, daj mu go więcej na gaźniku/ew iglicy.




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 13:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:53
Posty: 54
Lokalizacja: STK
Pojazd:
Ale jak na gaźniku? na iglicy dałem największą dawkę i nic to samo . ja mam na środkowym i tak było git. a może to robić oring pod głowicą? bo mam wrażenie ze sie grzeje. bo ciężko odpala. a tak nie robił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 13:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
U mnie przerywał też jak miałem krzywą głowicę, kapie albo leci Ci plyn na podłoge?




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 13:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:53
Posty: 54
Lokalizacja: STK
Pojazd:
nie własnie nie. ale wczoraj wykręciłem wydech i rano chciałem odpalić a on pluje jakby paliwem i pare strzałów nawet parenaście i odpalił ale tak wolno jak zalany bo kopcił fest :D
ale przerywa jak chuuuu. :| tylko start to ma normalny ale juz jak gdzieś lece to trum...trum...trum.....


Oring jest cały.
a moduł może tak robić?


Ostatnio zmieniony 15 cze 2013, 11:20 przez burek166, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy