Dzisiaj jest 24 lip 2025, 23:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 paź 2009, 16:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Witam od jakiegoś czasu mam problem z zapalaniem w MBK BOOSTER pod koniec wakacji i teraz jeszcze jak było ciepło zapalał bez problemu nawet jak postał kilka dni a teraz jak jest temperatura w granicach +10 - 0 stopni to muszę dość chwile pokręcić zanim zapali a jak już złapie to przez chwile chodzi na niskich obrotach i przy minimalnym dodaniu gazu gaśnie.
Cylinder nowy airsal sport ma może dopiero 200km przebiegu po kopce czuć że kompresja jest ok. To normalne przy niskich temperaturach czy coś mu dolega ??




_________________

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2009, 18:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Przeczysc swiece i wyreguluj gaznik...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2009, 14:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Nie jestem pewien czy tak powinno być, ale wydaję mi się, że to normalne.
Masz ssanie automatyczne czy ręczne?
U mnie jak i u moich niektórych kolegów też tak jest, trzeba chwilę poczekać się troszkę rozgrzeje i jest ok :)




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2009, 18:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2009, 16:16
Posty: 62
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Ja tak miałem z moim sfx. Po prostu jak go odpalisz to niech motu pochodzi z 3-5 min i dopiero wsiadaj i jedz i następnym razem gdy będziesz go odpalał nie powinieneś mieć żadnych problemów z odpaleniem i tak za każdym razem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2009, 19:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 20:20
Posty: 49
Lokalizacja: okolice Siedlce
Pojazd:
mam to samo gaznik jest troche zjebany u mnie i paliwo wyparuje z niego jak postoi przez noc i nie ma paliwa w gazniku i musze troche pokopac zanim zaciagnie a jak dam mu pod swiece paliwa to pali za raz spróbój i ty tak zrobic


Ostatnio zmieniony 15 paź 2009, 19:01 przez karol123451, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2009, 19:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 18:55
Posty: 49
Lokalizacja: Helllll
Pojazd:
zawsze jak odpalasz zimnego, pokręć kilka razy manetką, kopnij ze 3 razy bez włączonego zapłonu, i potem już powinien za 2 kopem zapalić.... i nie dodawaj gazu póki sam się nie rozgrzeje...




_________________

3 kompy, jedno IP, dziwne... prawda?


Ostatnio zmieniony 15 paź 2009, 19:26 przez Bomba41, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2009, 19:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
:mrgreen: Bomba41, Robiłem tak samo w moim starym skuterze jakim był Peugeot sv 50 :mrgreen: tyle, że ja kopnąłem 1 raz bez zapłonu później z zapłonem to czasem nawet od 1 kopa odpalał :mrgreen: Polecam tą metodę :P skuteczna :D




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2009, 19:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 18:55
Posty: 49
Lokalizacja: Helllll
Pojazd:
Peluś, bo to jest najprostsze co może być, poprzez ruch przepustnicą, paliwo pompuje się do gaźnika, poprzez kopanie bez zapłonu, tłok wciąga je sobie do komory spalania, a przy okazji sie troszku rozgrzeje, później gdy włączysz zapłon i kopniesz, silnik spala to paliwo :) a to że gaśnie, to przez to że jest za zimny, i nie może się wkręcić...




_________________

3 kompy, jedno IP, dziwne... prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2009, 19:57 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Bomba41 pisze:
poprzez ruch przepustnicą, paliwo pompuje się do gaźnika,
To tak jakby auto znalazło się w garażu poprzez otwarcie bramy :) Manetką to możesz sobie kręcić do urwania linki włącznie:) .




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2009, 20:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 18:55
Posty: 49
Lokalizacja: Helllll
Pojazd:
Mycen, sory nie o to mi chodziło, dzięki że mnie poprawiłeś, ale jeśli podniesiemy iglice, i kopniemy, to paliwo z komory pływakowej pójdzie do gaźnika :)




_________________

3 kompy, jedno IP, dziwne... prawda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2009, 20:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 14:15
Posty: 233
Lokalizacja: BZ
Pojazd:
To normalne można regulować gaźnik żeby przystosować go do innego powietrza(gęstsze bo zimniejsze) a co do gaśnięcia usłyszysz kiedy obroty się zmienią tak żeby można dodać gazu podobna świece irydowe(ale trochę kosztują) tez poprawiają odpalenie w zimne dni ale tylko podobno nie mam to nie mówię że tak czy nie




_________________

:twisted: BORN TO PERFORM :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2009, 20:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Dzięki za odpowiedzi skoro to normalne to ok bo myślałem że już coś z nim nie tak.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2009, 23:28 
*

Rejestracja: 25 sie 2009, 22:57
Posty: 156
Lokalizacja: POLANIN
Pojazd:
Ale w ogóle dziwi mnie to jak jest zimny to właśnie obroty powinny być wysokie gdyż ssanie powinno sie załączyć?




_________________

TGB'uś the best

Taiwan Golden Bee czyli Taiwańska złota pszczoła

Dla tych co nie wiedzą :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 paź 2009, 8:42 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
szczotkiewicz pisze:
obroty powinny być wysokie gdyż ssanie powinno sie załączyć?
Nie mylcie pojęć. Silnik zgaszony=ssanie otwarte (załączone czy wyłączone :?: :/ ). ~3-5min pracy silnika=ssanie się zamyka( prąd idzie -dysza ssania zamknięta.Załączone ,czy wyłączone :?: :? ).




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy