Dzisiaj jest 16 lis 2024, 23:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 wrz 2013, 8:04 
*

Rejestracja: 15 wrz 2013, 7:40
Posty: 3
Pojazd: Benelli 491
Witam, posiadam benelli 491 i mam parę problemów z nim.
1)Zalewa świece na wolnych obrotach(pyrka sobie 2 min i gaśnie, a świeca cała mokra)
2)Po przejechaniu 500m spadają obroty i gaśnie, postoi jakieś 10/20 min i można dalej jechać 500m(jak zgaśnie to nie chce odpalić)
3)Zerwany gwint przez wcześniejszego właściciela na gaźniku. Dokładnie przy lince gazu(http://img818.imageshack.us/img818/9537/chrw.jpg)
4)Pęcherzyk powietrza w układzie paliwowym. Pomiędzy gaźnikiem a pompką podciśnieniową


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 wrz 2013, 8:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 14:37
Posty: 791
Lokalizacja: Oświęcim .
Pojazd:
Jeżeli zalewa świece, to regulacja na 1 planie. Może być opcja że bierze Ci lewe powietrze na filtrze, króćcu, membranowym lub samym gaźniku. Może wymień swiece, jaki ma wgl kolor?
Może się przytarł, lub się za bardzo grzeje, bo takie są objawy. A jak przejedziesz te kilkaset metrów, to blokuje koło czy coś ? Tylne..




_________________

Wydech: Laser x-pro
Sprzęgło: Hebo
Sprężynki sprzęgła: Niebieskie Hebo
Rolki :4,5g
Sprężyna dociskowa sprzęgła : Hebo +60 Niebieska.

SPRZEDAM:

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=22036080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 8:24 
*

Rejestracja: 15 wrz 2013, 7:40
Posty: 3
Pojazd: Benelli 491
Kolor świecy jest taki(http://www.google.pl/imgres?um=1&sa=N&h ... x=61&ty=63) świece mam bosch'a( nową nie założoną i nie sprzwdzaną, kupioną do innego sprzętu) a obecnie jest założona NGK
Ledwo co się rozgrzeje 2/3 kreseczka(około 30/40 stopni)
Koło się nie blokuje tylko spada z obrotów i prędkości i gaśnie(i nie da się odpalić)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2013, 14:31 
*

Rejestracja: 19 maja 2013, 23:25
Posty: 128
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
to chyba nie jest za duzo paliwa lecz za mało wez go na stopki i gaj mu gaz jesli bedzie odcinac zapłon lub nie bedzie sie chcial wkrecic pod koncem to mało paliwa a jesli bedzie go mulic z miesca ale sie wkreci na obroty to za duzo




_________________

Sonik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2013, 17:00 
*

Rejestracja: 15 wrz 2013, 7:40
Posty: 3
Pojazd: Benelli 491
Na obroty wchodzi bardzo płynnie tak samo z nich spada. Zalewanie już ogarnołem była to wina świecy. Na nowej świecy można jechać około 2km i to samo spada z obrotów i gaśnie, z ciekawości zobaczyłem świece jak zgasł i nie była ona zalana. A skutera nie dało się odpalić, poczekałem 20 min i odpalił normalnie. Co to może być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 wrz 2013, 20:34 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
A jesteś pewien że ma zapewnione dobre chłodzenie ? Wygląda mi to na puchnący tłok ale odpalał by szybciej a nie po 20 minutach.

Scharakteryzuj trochę jak on gaśnie, czy jest to nagłe bum i zgasł czy buuuu i powoli gaśnie. Jeśli 2 przypadek to możliwe że gdzieś paliwo nie dochodzi czy coś. Jeśli pierwszy to prawdopodobnie puchnący tłok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy