Kolego mam na myśli że np regulacja lub awaria ssania itp itp.
Taki cylinder potrzebuje np dużo wiecej mieszanki czyli wiecej  powietrza oraz paliwa.
Te 2ml to ogólnie za mało dla 50cc a ty chciałes tym nakarmić sportowy cylinder o zwiększonej pojemności.
Pamietaj aby tak z pół gazu dać  przy kopaniu.
Słuchaj ; jesli jest iskra , elektryka gra, uszczelki nowe i dobrze osadzone, jest kompresja, to musi zapalić.
To jest dwu suw - tam nie ma cudów.
Już  pomijam jakies perfidne błędy.
A tak w ogóle, zrobiłeś  jakąś  wstępną  regulację "na sucho"  ?
Kompresja napewno okej ?
Jest to nowy zestaw ? Masz głowicę  również S6 ?
Pamietaj także , że jesli gaźnik jest pusty to trzeba zrobić ze 20 kopów zanim chwyci.
Ustawiłeś Squish ?
Łap : 
tuning-w-pigulce-od-mieloch-racing-team-czesc-i-t39.htmlMoże dowiesz się  czegoś nowego jesli nie byłes pod tym adresem.
Pozwole sobie zacytować  jeden wazny fragment, :
" Wielkości dystansu:   (squish)
cylinder do 70 cc (chłodzony powietrzem) 0,70 – 0,90mm 
cylinder do 70 cc (chłodzony cieczą) 0,55 – 0,75mm 
cylinder od 70 cc (chłodzony powietrzem) 0,85 – 1,00mm 
cylinder od 70 cc (chłodzony cieczą)	 0,65 – 0,85mm 
Stosuj w przypadku gdy producent zestawu nie podaje innaczej.   "
Pozdrawiam i życzę rozwiązania zagadki.
PS: wiedza teoretyczna bardzo się przydaje przy tuningu.
 
					
						_________________
Piszę poprawnie---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj --->  
viewtopic.php?t=3