Dzisiaj jest 27 lip 2025, 17:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 paź 2009, 18:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Witam, mam problem z aeroxem...
Sprawa wygląda następująco:

Posiadam cylinder stage6 streetrace 70 i jak do tej pory nie było problemów.
Rozrusznik mam rozwalony, zabierak się starł więc zamówiłem nowy i czekałem aż przyjdzie.
Aerox stał tydzień bez odpalania, zabierak przyszedł - zamontowałem go i pojawił się problem.

:arrow: Gdy dodaję gwałtownie gazu do samego końca na sekundę włącza się czerwona kontrolka informująca o kończącym się oleju w dozowniku i natychmiast wyłącza się (oczywiście jeszcze połowa zbiorniczka jest).

:arrow: Następna rzecz: Dodaje gazu (np. na pół manetki) i parę sekund jedzie normalnie później zaczyna tak jakby się dławić, muszę puścić manetkę i znowu odkręcać... chyba że włączę ssanie, wtedy się tak nie dusi.

Dodam że ostatnio wracałem od kolegi i strzeliło mi z tłumika. :roll:

Czy to wina źle dobranej/ustawionej mieszanki? Jak mogę temu zaradzić?
Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam ;)




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 20:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Może po prostu gaźnik się pzypchał. Przeczyść gaźnik i filtr powietrza :wink:




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 20:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Jak wyjmę gaźnik itd. to później nie będzie problemu ze złożeniem wszystkiego do kupy? :/

Myślisz że to wina właśnie tego gaźnika? Może miał ktoś podobny problem do mojego?




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:17
Posty: 353
Lokalizacja: Bełchatów
Pojazd: Aerox
na 90% gaźnik przeczyść dokładnie filtr powietrza tez.jak dasz gazu to zmoe ci szrpnie skuterem mzoe sie wlacza ta kontrolka jak sie olej przeleje jak ruszasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 20:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
możliwe że przyczyna jest ta sama co tu w temacie? :arrow: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=36239




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 20:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 14:14
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
Po pierwsze:
Wywal dozownik przy 70cc jeździć z dozownikiem... Ehhh
Po drugie:
To że się dusi - regulacja gaźnika (dysze)
Po trzecie:
Daj nową święcę
Po czwarte:
Wyczyścić filtr powietrza


:)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 21:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
BsK1 pisze:
Wywal dozownik przy 70cc jeździć z dozownikiem... Ehhh

konieczne? mogę np. dolewać ,,trochę" oleju do benzyny?
BsK1 pisze:
To że się dusi - regulacja gaźnika (dysze)

BsK1 pisze:
Daj nową święcę

wcześniej było wszystko ok. możliwe że się SAM rozregulował?
BsK1 pisze:
Wyczyścić filtr powietrza

ok, dzięki :wink:




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 21:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 14:14
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
No dozownik musisz inaczej cylek będzie do wyrzucenia...

A jaki masz gaźnik ? W ogóle może napisz co wymieniałeś itd.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 21:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
BsK1 pisze:
A jaki masz gaźnik ?

Gaźnik seria...




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 22:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
BsK1 pisze:
No dozownik musisz inaczej cylek będzie do wyrzucenia...



Ejejjej ? Czy coś ja tu widzę nie tak ?

Jaki do wyrzucenia ? Kto ci to powiedział ? Nie mieszaj chłopakowi ...

Dozownik ma być. Przeczyść ładnie pięknie , plus do tego wlewaj sobie ciut do baku jakby co .. U mnie np. Cylek vertical jeszcze 50ccm na kole nie ma smarowania , więc mam i to i wlewam ciut do baku ...




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2009, 6:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 14:14
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
Kolego MaydayKSSG widzę że czytanie ze zrozumieniem to twoja słaba strona.

Posiadam cylinder stage6 streetrace 70 i jak do tej pory nie było problemów.

Na 70 jeździć na dozowniku ? no to fajnie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2009, 7:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Sam napisałeś że trzeba wywalić...
No wytłumacz mi proszę dlaczego wywalić dozownik ?
Może pisz PW bo nie będziemy spamu robić...




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2009, 15:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Może jeszcze ktoś się wypowiedzieć na temat tego dozownika?
Najlepiej żeby była to osoba która jeździ z lub bez niego na 70ccm... :wink:




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2009, 15:28 
*

Rejestracja: 04 paź 2009, 14:40
Posty: 7
Lokalizacja: Kamionka
Pojazd:
Jeżdżę bez, i proponuję to każdemu przy 70cc! Przy odpięciu albo zapchaniu filterka ... Przytrzemy cylinder albo nie dojedziemy do domu.

Sam przytarłem swoje Hebo Manston Replica dopiero po do dotarciu :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2009, 16:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 14:14
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
To jest przecież norma żeby wywalić dozownik przy 70cc trzeba być nie wiem kim żeby jezdzić na dozowniku przy 70cc wtedy po ok. 500km cyl idzie do kosza :)
A dozownik podaje przecież tyle oleju ile potrzebuje seryjny cylinder 50cc, to pomyśl jakie będzie podawanie oleju pod 70cc na dozowniku ? 2 razy mniejsze około.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 20 paź 2009, 16:15 przez BsK1, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2009, 13:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Dymm, BsK1, dzięki :wink: w weekend wywalam dozownik...
Aha i jeszcze jedno. Jak odepnę dozownik to czym ,,zapchać" dziurę od wężyka?




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2009, 14:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Wywalasz po prostu zbiornik na olej. Z dozownika będą wychodziły 2 wężyki, jeden grubszy, drugi cieńszy. Po prostu wsadź jeden w drugi.
Na tą dziurkę w gaźniku co wchodzi olej, załóż kawałek wężyka i np. wkręć śrubkę na końcu żeby było szczelne :wink:




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2009, 14:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Peluś, dzięki za pomoc...




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2009, 15:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
GrubyMalbork, Ależ bardzo proszę :mrgreen:




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2009, 16:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:02
Posty: 43
Lokalizacja: wrocław
Pojazd:
sory że sie wtrące kolega jezdzi na tym cylku i ma dozownik zrobił już 5tyś km i moc cały czas taka sama :) więc to nieprawda że trzeba wywalic dozownik chłopaki przeczytali w internecie i juz mysla że wielcy mechanicy !!




_________________

zapraszam do oglądania mojej perełki
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=34605




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy