Dzisiaj jest 16 lis 2024, 17:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 paź 2013, 21:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2010, 19:58
Posty: 106
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Witam.
Otóż zerwałem śrubę od sputu oleju w silniku, więc przewierciłem i nagwintowałem jednak on pękł, nie wiem czy w czasie gwintowania, czy uderzyłem o kamien czy coś, nie mam pojecia. I tam zrobiło się pękniecie, przez które kapie olej na opone. Teraz pytania:
1. opłaca sie spawać?
2. dużo roboty przy wymianie na inny?
3. ile weźmie za zmiane mechanik (tak "na oko")
4. może znacie inne metody dobrego uszczelniania, bo silikon temperaturowy nie dał rady, teflon też nie? co poradzacie?

Pozdrawiam!




_________________

"Killed by death.."


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 paź 2013, 8:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jak przywieziesz karter z przełożeniami to weźmie 200-250 a jak jeszcze przełożenia to ok 350.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy