Dzisiaj jest 03 sie 2025, 22:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 cze 2014, 19:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2013, 18:28
Posty: 57
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Tzr 50/90
Witam.Wyjechałem dzisiaj z domu i po przejechaniu jakiś 3 km zaczął mi pryskać płyn ze zbiorniczka,czy z czegoś koło zbiorniczka bo nawet nie wiem...Pompa wody jak i chłodnica były bardzo bardzo gorące ;) Postawiłem go żeby ostygł i znowu gdy przejechałem ok 3 km zaczęło się to samo...stanąłem,odkręciłem czache i odkręciłem korek od zbiorniczka z płynem chłodniczym,cały zbiornik tak jak pompa wody i chłodnica były bardzo gorące.Przy odkręcaniu korka po przejechaniu kilka kilometrów z tego co wiem płyn powinien wylecieć ze zbiorniczka,a dzisiaj przy odkręcaniu korka nawet nic nie syczało ;( co to może być pomocy!




_________________

,,Odważni nie żyją wiecznie,lecz ostrożni nie żyją wcale" H.S.7


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 cze 2014, 20:08 
*

Rejestracja: 08 mar 2014, 20:34
Posty: 44
Pojazd: Aerox
Może uszczelkę na korku masz pękniętą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 20:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2013, 18:28
Posty: 57
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Tzr 50/90
Przez to by była aż tak gorąca pompa i chłodnica? :/




_________________

,,Odważni nie żyją wiecznie,lecz ostrożni nie żyją wcale" H.S.7




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 0:39 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Możliwe, że Ci się wąż przytkał gdzieś i puszcza pod wpływem ciśnienia płyn bokiem. Albo zapowietrzony układ.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 12:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2013, 18:28
Posty: 57
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Tzr 50/90
Jak to odpowietrzyć? :/




_________________

,,Odważni nie żyją wiecznie,lecz ostrożni nie żyją wcale" H.S.7




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 13:46 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Odpalasz skuter, zdejmujesz korek ze zbiorniczka na około 5 min i manetka go wkrecasz na obroty, tak żeby się nie wylewalo i odpuszczasz i znowu wkrecasz i tak przez 5 min. Pamiętaj żeby sprawdzać ciągle poziom płynu przy tym. Po odpowietrzaniu możesz dolać płynu jeśli go ubedzie. Proboj i pisz co i jak.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 21:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2013, 18:28
Posty: 57
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Tzr 50/90
Komor pisze:
Odpalasz skuter, zdejmujesz korek ze zbiorniczka na około 5 min i manetka go wkrecasz na obroty, tak żeby się nie wylewalo.
Co ma się wylewać? :( odkeciłem korek i trzymałem go na obrotach ciągle ale w zbiorniczku nic a nic się nie działo ;) Co to może być? :( chce go jak najszybciej sprzedać ale to jest niemożliwe jak jest taki problem :(




_________________

,,Odważni nie żyją wiecznie,lecz ostrożni nie żyją wcale" H.S.7




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 23:49 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No a co mogło by się wylewać ze zbiorniczka, przecież nie benzyna :D Wyjmij pompę wody i sprawdź czy tam wszystko ok.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 0:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2013, 18:28
Posty: 57
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Pojazd: Tzr 50/90
Jak się poznać gdyby coś było nie tak? ;)




_________________

,,Odważni nie żyją wiecznie,lecz ostrożni nie żyją wcale" H.S.7




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 10:31 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Np połamany wirniczek, uszkodzone uszczelki, ciężko kręcąca się pompa.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy