Dzisiaj jest 15 lis 2024, 9:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lip 2014, 11:48 
*

Rejestracja: 08 mar 2014, 18:20
Posty: 34
Pojazd: Yamaha AErox
Witam!
Założyłem wariator stage6 sport pro, sprężynę centralną stage6 medium, pasek stage6 pro i nowy przeciwtalerz. Rolki 5g. Problem jest taki że po założeniu tych wszystkich części nie ma poprawialnego V-maxu jest mniejszy niż na seryjnych częściach. Co może być tego przyczyną ?!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 lip 2014, 12:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Pasek musi się ułożyć.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 12:29 
*

Rejestracja: 08 mar 2014, 18:20
Posty: 34
Pojazd: Yamaha AErox
Czyli jak ułożyć o co chodzi ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 15:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Inaczej dopasować, dotrzeć etc. Tak samo jak buty kupisz nowe nie są tak idealnie dopasowane jak po czasie kiedy w nich pochodzisz, to się dopasowują do nogi.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 17:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2014, 18:11
Posty: 6
Lokalizacja: Lubelskie:)
Pojazd:
Pasek bardzo możliwa diagnoza. Ja mam tez s6 sport pro dalem nowy pasek i sprzęgło to się ślizgał z początku, słabo się rozpędzał i wgl masakra. Spróbowałbym też założyć inne sprężynki na sprzęgło jeśli masz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 13:48 
*

Rejestracja: 08 mar 2014, 18:20
Posty: 34
Pojazd: Yamaha AErox
Przyspiesza ładnie a V-max to 78-80. Ale powinien być większy.

-- 19 lip 2014, 14:48 --

A ile w ogóle trzeba przejechać km żeby to sie wszystko dopasowało, dotarło i etc. ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 14:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Pasek powinien się ułożyć po jakiś 100 km.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 10:20 
*

Rejestracja: 08 mar 2014, 18:20
Posty: 34
Pojazd: Yamaha AErox
No ja już przejechałem 130 km i dalej narazie to samo.

-- 20 lip 2014, 11:20 --

A jaki powinien być V-max na tych częściach co wymieniłem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 12:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Taki sam jak na stockowych częściach, bo stage6 lubi sportowy tłumik i cyla.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2014, 13:08 
*

Rejestracja: 08 mar 2014, 18:20
Posty: 34
Pojazd: Yamaha AErox
No ja mam sportowy wydech Giannelli silencer, a cylek seryjny.

-- 20 lip 2014, 18:51 --

No to ten V-max to powinien być spokojnie 95 km/h na tym tłumiku.

-- 21 lip 2014, 14:08 --

seba84_2005 pisze:
Taki sam jak na stockowych częściach, bo stage6 lubi sportowy tłumik i cyla.



A stockowe części czyli jakie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2014, 17:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2011, 19:20
Posty: 38
Pojazd:
Stockowe - seryjne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2014, 19:31 
*

Rejestracja: 08 mar 2014, 18:20
Posty: 34
Pojazd: Yamaha AErox
No to co zrobić żeby leciał ponad 100 km/h ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2014, 23:45 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Zmienić cylinder, gaźnik, napęd, wydech itd.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 7:01 
*

Rejestracja: 08 mar 2014, 18:20
Posty: 34
Pojazd: Yamaha AErox
A na seryjnym cylku dało by rade polecieć ponad 100 km/h jakoś ? Aktualnie mam wydech Giannelli silencers, a myślałem żeby kupić Stage6 pro replica. I jakie osiągi daje ten wydech Stage6 mając wario s6 sport pro, pasek s6 pro, przeciwtalerz RMS i sprężyna centralna s6 medium.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 12:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Nie polecisz na cylku 50ccm 100km/h nawet jakbyś miał cały napęd wymieniony, bo po prostu brakuje mocy... im większa prędkość, tym większy opór powietrza i potrzebna większa moc żeby przeciwstawić się oporom. Dodatkowo dochodzą warunki i jeśli jedziesz pod wiatr jeszcze mniej poleci i na cylku 70ccm pod mocny wiart ciężko będzie pojechać 100km/h.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 12:39 
*

Rejestracja: 08 mar 2014, 18:20
Posty: 34
Pojazd: Yamaha AErox
No ale jakbym zmienił gaźnik i wydech to co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 23:58 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
To tak 100 nie poleci.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2014, 20:52 
*

Rejestracja: 08 mar 2014, 18:20
Posty: 34
Pojazd: Yamaha AErox
A jak cylek zmienie na np.Dr evo 70 to ile będzie mniej więcej leciał ?

-- 24 lip 2014, 21:52 --

Przejechałem już 200 km i dalej ten V-max jest 78-80 km/h. Mi sie wydaje że to sprzęgło może być przyczyną bo ma już wyrobione okładziny. Tylko nie jestem pewien czy coś ma z tym wspólnego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy