Dzisiaj jest 25 lip 2025, 0:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lis 2009, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
Witam!
W moim mbk mam następujące problemy. Skuter dużo mi pali, wymieniłem mu filtr powietrza bo był dziurawy ale pali nadal ok 6 litrów/100km.
V max motoru jest niski ok 55 km\h. Dziwne jest to ze jak jadę na pól gazu jest 50km/h a jak dam pełny to tylko 55 , pomocy.
W rozruszniku kreci mi się ta wielka srebrna tarcza a nie kreci sie wariator. Może nie ma tam jakiejś części bo wszystko się rusza(nie umiem zdjąć wario) . Proszę o pomoc.


Ostatnio zmieniony 16 lis 2009, 13:54 przez git444, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2009, 20:33 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Możesz mieć zjechany pas i to nie pozwala na uzyskanie przełożenia / speed, z tąd też niski v-max. To że rozrusznik nie obraca wałem to pewnie brak wałeczków w bendixie.
git444 pisze:
wszystko się rusza(nie umiem zdjąć wario)
Dlaczego nie idzie zdjąć? Całe czy tylko ten stalowy talerz?




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2009, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
git444 pisze:
6 litrów/100km.
to zdecydowanie za dużo, nie łapie gdzieś wolnego powietrza? sprawdź połączenie filtr>gaźnik, gaźnik>króciec>karter. Sprawdź na jakim poziomie masz iglice, najlepiej ustaw na środek "!!"
git444 pisze:
55 km\h

masz zdjęte wszystkie blokady? jeżeli tak to sprawdź stan paska, i stan rolek, i wyreguluj gaźnik jeżeli wyelyminujesz problem spalania.
git444 pisze:
W rozruszniku kreci mi się ta wielka srebrna tarcza a

sprzęgło nie łapie za zębatke tylko sama zębatka się kręci? jest w ogóle sprzęgiełko?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2009, 18:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
Nie to ze nie da się zdjąć tylko ja nie potrafię.Sprawdzę tą iglice a pasek zmierzę mu szerokość i napisze tu jaka jest i powiecie czy za mało. Wiem że wystają mu takie szwy już.
Blokady ma zdjęte na wario(nie ma tej podkładki) i wydechu.A do regulacji to rozebrałem plastiki i już miałem wykręcać do czyszczenia gaźnik ale zwątpiłem bo tam tyle rurek z tego wychodzi. Z tym paskiem zobaczę a jak wy ściągacie wario?


Ostatnio zmieniony 08 lis 2009, 18:29 przez git444, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2009, 18:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
ja ściągam przez blokade a'la buzetti, najlepszy jest klucz pneumatyczny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2009, 18:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
A odblokowany króciec dużo zwiększa spalanie i osiągi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2009, 18:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
zablokowany to średnica 12mm różnica jest mała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2009, 23:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
szymekMBK pisze:
zablokowany to średnica 12mm różnica jest mała

w seryjnym silniku nie będzie zadnej róznicy.

git444 pisze:
A odblokowany króciec dużo zwiększa spalanie i osiągi?

osiagi te same a spalanie raczej tez




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 9:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
git444 pisze:
a jak wy ściągacie wario?

Klucz oczkowy 32 nakładam na zbierak, blokuję o coś, i kluczem 17 odkręcam nakrętkę :D
Dobry, prosty sposób.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 10:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2008, 5:48
Posty: 971
Lokalizacja: -=Kamionna/Bochnia=-
Pojazd:
Najlepiej zrób fotkę tego paska i wariatora. Czy dzwon nie ma fioletowych przebarwień? Ja też miałem problem z tym spalaniem. Wystarczyła drobna regulacja gaźnika. Najlepiej też go przeczyść. Możliwe że rolki już do wymiany. Ile ma przebiegu ten neos? Sprawdź czy króciec lub węźyk podciśnienia nie ma pęknięć. To też może powodować wysokie spalanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lis 2009, 23:55 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 15:54
Posty: 92
Lokalizacja: Kluczbork
Pojazd:
jak ja mialem neosa to mi palil cos z 3l na 100 a mialem 7l baku i v-max to 85km/h sprobuj wyregulowac gaznik bo moze jest rozregulowany




_________________

Max333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2009, 14:51 
Zbanowany

Rejestracja: 13 lis 2009, 1:16
Posty: 21
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Wario odkręca sie tak wkręć dłuższa świece w głowice żeby zablokować tłok i wtedy spokojnie to odkręcisz.Prawdopodobnie jest sałbo dokręcony lub masz wytarty frez na zbieraku i przecitalerzu.Co do spalania tu nie siedzi wina w filtrze powietrza tylko w pompce palia wężykiem od podciśnienie puszcza paliwo i wężykiem od paliwa też dostaje i ma podwójną dawkę i nie może tego przepalić wymień pompke i wszystko bedzi git :mrgreen: W wgre może też być padły zawór membranowy tzn blaszki mają już luz




_________________

Docieranie italkit 70ccm
Tani mechanik to ja.Sprzedam części do minarelli hor.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=38800
Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 lis 2009, 14:53 przez Hipis, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lis 2009, 14:52 
Zbanowany

Rejestracja: 13 lis 2009, 1:16
Posty: 21
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
wojtq125 pisze:
Najlepiej zrób fotkę tego paska i wariatora. Czy dzwon nie ma fioletowych przebarwień? Ja też miałem problem z tym spalaniem. Wystarczyła drobna regulacja gaźnika. Najlepiej też go przeczyść. Możliwe że rolki już do wymiany. Ile ma przebiegu ten neos? Sprawdź czy króciec lub węźyk podciśnienia nie ma pęknięć. To też może powodować wysokie spalanie.


Regulacja zmniejszy max o 300ml spalanie ale nie o pare litrów.

Autor postu otrzymał ostrzeżenie !




_________________

Docieranie italkit 70ccm
Tani mechanik to ja.Sprzedam części do minarelli hor.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=38800
Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 lis 2009, 21:48 przez Hipis, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2009, 21:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
No dzięki za odpowiedzi dzwon jest dobry a paskowi to wyszły szwy to możne wymienię go.
Regulował gaźnik tez będę to zobaczę czy spadnie spalanie i się podniesie vmax. No a przebieg to tu jest problem bo jak go kupowałem to była zerwana linka od licznika a pokazywał 7000km. Ale ma 10 lat to chyba więcej był jeżdżony. I sprawdzę ten króciec i wężyk. Ale nie wiem czy sam dam rade wyczyścić gaźnik bo z niego to chyba 6 przewodów wychodzi:). Regulacje to mi już tłumaczył szymekMBK, To dzięki narazie zobaczę te możliwości.



wojtq125, prosiłeś o fotki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5b4 ... db3ea.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c8 ... 46ab6.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e6d ... 98eb8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/114 ... 876ed.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3db ... 63a5c.html

robione telefonem ale widać tam co trzeba :)


Ostatnio zmieniony 16 lis 2009, 13:55 przez git444, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 19:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
ten waraitor progów nie ma?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 19:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
A co to za progi?? Ty się mnie nie pytaj czy ma progi bo nie wiem co to nawet :cool:
Podaj jakiejś zdjęcie tych progów. A i w czym to przeszkadza? To dlatego rozrusznik nie działa???


Ostatnio zmieniony 16 lis 2009, 19:37 przez git444, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lis 2009, 21:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
To są miejsca na wariatorze gdzie jest on bardziej wytarty. Ma taki rowek. Jak pasek wpadnie w ten rowek to trudno mu się z tego wydostać i łapie muła.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D


Ostatnio zmieniony 16 lis 2009, 21:16 przez Peluś, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 13:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
a to nie wiem bo nie zdejmowałem Jeszce wario a tak w sumie to bez zdejmowania moze sprawdze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2009, 16:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
A mam takie pytanie mam zamiar regulować i czyścić gaźnik, jest na forum fajny poradnik ale mam takie pytanko jaka to jest śrubka od jałowych i przepustnicy. a tak najlepiej to opisać wszystkie śrubki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2009, 17:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Ta bardziej na wierzchu ze sprężynką na zewnątrz jest właśnie od jałowych. Druga od mieszanki. Odkręcając Zwiększasz ilość paliwa w mieszance. Gdy odkręcasz śrubkę od jałowych to Zmniejszasz obroty.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 20 lis 2009, 17:14 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy