Dzisiaj jest 15 lis 2024, 4:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lis 2014, 22:18 
*

Rejestracja: 28 wrz 2014, 12:01
Posty: 40
Pojazd: Malaguti f10

Ostrzeżenia: 1
Witam, zrobiłem ogólny remont skutera na midrace. Przed działał normalnie ale że nie miałem zielonego pojęcia o skuterze to zatarłem cylinder bo włożyłem nowy pierścień. Po zamontowaniu cylindra airsal t6 70cc, wału tec racing 10mm, wariatora stage6 r/t oversize, cewko-modułu cdi (odblokowany), przewodu racing, fajki, filtra powietrza malossi e5, wydechu stage6 pro i gaźnika dellorto 19mm zaczął się problem. Na poprzednim gaźniku chińskim 17,5 jako tako działał i się wkręcał w obroty ale po dodaniu połowy manetki zaczął się dusić i brakowało iskry czyli gasł. Zamontowałem gaźnik dellorto to na początku działał na najniższych obrotach do 1min i nie chciał ruszać. Teraz bo regulowaniu gaźnika odpala ale na pół sekundy i gaśnie.... Jak dodam full manetke przy odpalaniu to słychać że nadal się dusi. Jak myślicie przez co może to być spowodowane? Membrane zamówiłem używaną szczelną, powinna być jutro. Skuter malaguti f10 jetline rok 95, silnik minarelli horizontal. Czy może to jest spowodowane zasysaniem lewego powietrza?
Dzięki z góry za pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 lis 2014, 3:26 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Bardzo możliwe że to przez lewe, wymieniałeś uszczelniacze?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2014, 7:03 
*

Rejestracja: 28 wrz 2014, 12:01
Posty: 40
Pojazd: Malaguti f10

Ostrzeżenia: 1
Masz na myśli jakie uszczelniacze? Zmieniałem tylko simeringi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2014, 4:22 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Uszczelniacze, simmeringi walu to jedno i to samo :) Włożyłeś je odpowiednio na miejsce? Zobacz czy któryś się nie poci.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy