Dzisiaj jest 15 lis 2024, 0:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sty 2015, 18:10 
*

Rejestracja: 25 lip 2014, 19:19
Posty: 26
Lokalizacja: RYKI
Pojazd: Yamaha MBK
Witam posiadam skuter marki mbk booster założyłem cylinder chine 70ccm na razie potem zmienie na lepszy , i jakie dysze założyć do gaznika setup- cylinder made in china 70ccm , gaznik 17,5mm , wydech yasuni racing reszta seria jakie mam założyć dysze bo skuter przerywa i słaby vmax prosze o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 sty 2015, 8:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Poczytać jakie mniej wiecej ludzie wkładają. kupic kilka sztuk w jakims przedziale i testować.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2015, 3:40 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Włóż z przedziału 85-90.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2015, 12:49 
*

Rejestracja: 25 lip 2014, 19:19
Posty: 26
Lokalizacja: RYKI
Pojazd: Yamaha MBK
Dzięki kupie dysze 85-90 i zobacze jak bendzie chodził




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2015, 8:26 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ogólnie to polecam Ci zmianę gaziora na 19mm.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2015, 14:05 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
a ja ci powiem ze miałem dysze 78 przy ganiku 17,5 przy filtrze seria [cylek china 70] i zalewalo nadal srubka od powietrza wykrecona na maxa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2015, 16:04 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
w dellorto 19 i 21 śrubką regulujesz ilość paliwa na wolnych obrotach bo dawka powietrza jest stałą a w 17,5 i 12 regulujesz ilość powietrza tą śrubką na wolnych obrotach, a jak ci zalewa to wyjmij zwężkę z filtra albo załóż mniejszą dyszę!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2015, 3:12 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
elektryk[x] co ty gadasz to w takim razie dellorto 19 i 21 ma bardzo mały zakres regulacji a pozatym gdyby dawka cały czas była taka sama to by sie tego dobrze ustawic nie dalo [od tego masz dysze wolnych obrotów a nie kto ci takich głupot naopowiadal]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2015, 10:11 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
no dyszami też jeśli odkręcenie śrubki na max w 19 i 21 lekko poprawi sytuację to zmieniasz na większą i wkręcasz śrubkę, http://www.ducatimeccanica.com/dellorto_guide/dellorto_3_4.html tutaj to doskonale widać że w 19 i 21 nie zmienia się ilość powietrza tylko "dodajemy i ujmujemy" paliwa wzbogacając lub zubożając mieszankę paliwowo-powietrzną na wolnych obrotach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2015, 13:12 
**

Rejestracja: 24 sie 2014, 23:36
Posty: 350
Pojazd: yamaha aerox
tam gdybanie dziala praktycznie na takiej samej zasadzie jak byd dodwal wiecej powietrza
elektryk pisze:
zmienia się ilość powietrza tylko "dodajemy i ujmujemy" paliwa wzbogacając lub zubożając mieszankę paliwowo-powietrzną na wolnych obrotach


przecie to jeden ciul odkrecajac srube od powietrza w 17,5 i 12 zmieniasz stosunek paliwa do powiietrza by byl odpowiedni tu dziala na takiej samej zasadzie tyle ze mniejszasz paliwo

-- 10 sty 2015, 14:07 --

w takim razie w 19 i 21 powietrze ustawia sie na przepustnicy

-- 10 sty 2015, 14:11 --

a pozatym cos mi tu nie gra bo z obrazka wynika ze jak sruba [ale od powietrza] jest wkrecona to dostaje najmniej paliwa wykrecajac ja zwiekszamy dawke paliwowa [tak wynika z obrazka
a ja zaobserwowałem co inego na max wkrec onej kasłal slabo wchodził na obroty swieca zalana gdy wykreciłem na maxa [według twojej teori powinien wiecej paliwa dostawac] odrazu płynniej chodzi wkreca sie o niebo lepiej i swieca robila sie juz suchawa :roll:

-- 10 sty 2015, 14:12 --

a pozatym cos mi tu nie gra bo z obrazka wynika ze jak sruba [ale od powietrza] jest wkrecona to dostaje najmniej paliwa wykrecajac ja zwiekszamy dawke paliwowa [tak wynika z obrazka
a ja zaobserwowałem co inego na max wkrec onej kasłal slabo wchodził na obroty swieca zalana gdy wykreciłem na maxa [według twojej teori powinien wiecej paliwa dostawac] odrazu płynniej chodzi wkreca sie o niebo lepiej i swieca robila sie juz suchawa :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy