Dzisiaj jest 03 cze 2025, 17:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2015, 17:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2009, 17:57
Posty: 309
Pojazd: Malaguti F12 Digital
jak w temacie posiadam f12 po tuningu przekladni oraz wydech wyregulowany naped oraz gaznik jak moto rozgrzanie chodzi ladnie rowno nic sie nie dzieje ale jak postoi do rana to ciezko go odpalic musze z 10 razy kopnac by zassal paliwo ? nie wiem ... po 5 razach zaczyna juz lapac 7-6-8 coraz lepiej az za 10 odpali ..

wedlug mojej teorii paliwo sie cofa czyzby zawor membranowy nie był szczelny ? a moze to tylko kwestia ssania ? gdyz posiadam automatyczne ...

dodam ze jak juz go odpale to czy rozrusznik czy klopka pali za 1wszym razem

prosze o potwierdzenie mojej teorii ewentualnie powiedziec co moze byc nie tak gdyz zanim cos kupie chcialbym miec pewnosc ze to bedzie to

pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 mar 2015, 17:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Sprawdź czy ssanie działa bo wydaję mi się że nie.




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 17:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2009, 17:57
Posty: 309
Pojazd: Malaguti F12 Digital
jak to sprawdzic ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 17:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Bierzesz te dwa kabelki od ssania i podpisz pod aku (obojętnie jak) i obserwujesz czy igła się wysunie.




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 18:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2009, 17:57
Posty: 309
Pojazd: Malaguti F12 Digital
rozumiem dobra to ide sprawdzic do warsztatu za 15 minut dam odpowiedz


tak nawiasem takie ssanie sie zalacza po zalaczeniu zaplonu tak ? bo na 1 kablu pokazuje sie 12v z tego co zdazylem sprawdzic

-- 1 mar 2015, o 18:20 --

mam 2 takie ssania automatyczne teraz sprawdzilem oba sie wysowaja takze oba dzialaja takze ssanie odpada jakas inna propozycja co do problemu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 19:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2013, 17:34
Posty: 279
Pojazd:
A więc, miałem podobny problem i wynikał z sparciałych uszczelek głowicy, poprostu po dniu postoju, bądź dwóch skuter było ciężko odpalić ponieważ z czasem troche wody się dostało do cylindra z układu chłodzenia. pilnie sprawdź uszczelki głowicy i ewentualnie wymień je - sprawa groszowa.




_________________

Cylinder Malossi Sport 70 12mm,
Wał Malossi MHR 12mm,
Wydech Yasuni R,
Gaźnik 17,5mm Motoforce,
Wariator Stage6 Sport Pro,
Przeciwtalerz Stage6 R/T.
Pasek Stage6 Sport Pro,
Przełożenia od BWS,
Sprzęgło Malossi Fly,
Dzwon Malossi.

GPS 105km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 19:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2009, 17:57
Posty: 309
Pojazd: Malaguti F12 Digital
mozliwe bo jak sie rozgrzeje to z okolic cylindra leci para hehe zauwazylem ; P dobra sprawdze i jak cos zmienie dzieki za info




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 10:10 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
I zobacz jaka masz kompresje bo mogą Ci się pierścienie konczyc i dlatego ciężko pali.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 16:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2009, 17:57
Posty: 309
Pojazd: Malaguti F12 Digital
pierscienie to raczej nie bo jak jest rozgrzany z rozrusznika pali na dotyk .. no ale kompresje moge sprawdzic bo mam czym tylko mi kolego powiedz jaka powinna byc prawidlowa kompresja mieszczaca sie w granicach normy ?

mimo wszysztko jak bede zmienial uszczelkii to pierscienie tez sobie zmienie bo to grosze ; )

(zastanawialem sie nad calym cylindrem bo to 100zl ale jak gladz bedzie ok to tylko pierscienie i uszczelki jeszcze zalezy co bardziej sie bedzie oplacalo wziac)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 17:39 
*

Rejestracja: 01 mar 2015, 22:36
Posty: 7
Pojazd: Router
Uszczelniacze wału.. tez tak miałem 100x kopać trzeba zeby odpalił .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 18:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2013, 17:34
Posty: 279
Pojazd:
spszemek pisze:
Uszczelniacze wału.. tez tak miałem 100x kopać trzeba zeby odpalił .


Nie wiadomo, bo jak odpali raz to po chwili też załapie, kiedy woda wyparuje z cylindra.




_________________

Cylinder Malossi Sport 70 12mm,
Wał Malossi MHR 12mm,
Wydech Yasuni R,
Gaźnik 17,5mm Motoforce,
Wariator Stage6 Sport Pro,
Przeciwtalerz Stage6 R/T.
Pasek Stage6 Sport Pro,
Przełożenia od BWS,
Sprzęgło Malossi Fly,
Dzwon Malossi.

GPS 105km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2015, 19:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2009, 17:57
Posty: 309
Pojazd: Malaguti F12 Digital
uszczelniacze walu na pewno nie bo przeciez jak juz odpali to lapie za kazdym razem od strzala a jakby uszczelniacze byly to by yl ciagle problem a jak juz raz odpale to przez caly dzien od strzala

dopoki nie postoi przez noc .. te 12 h

tak czy owak zamowilem jednak caly cylek z kompletem uszczelek i wogole kosztowalo mnie to 100 zl gdzie za uszczelki i pierscienie dalbym 50 takze zbyt dlugo sie nie zastanawialem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 13:12 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A zmierzyles kompresje? Kolo 11-12 jakby byla to pięknie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2015, 22:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2009, 17:57
Posty: 309
Pojazd: Malaguti F12 Digital
tak 9,6 bara tragedii chyba nie ma ?

jak narazie to przestalem robic mieszanke leje olej w dozownik i benzyne czysta

moze za duzo oleju lalem nie wiem ...

tak czy owak czekam na paczke z cylkiem bo ten nawet jak dobry to 100zl to nie duzo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2015, 13:03 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No komprecha spoko. A jakie proporcje mieszanki robisz?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2015, 18:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2009, 17:57
Posty: 309
Pojazd: Malaguti F12 Digital
na 5 litrow lalem 100ml oleju castrol power racing 2t

ale wlalem w dozownik i sam podaje bo skutera nie zatalem czyli dobrze ; P wygodniejsze to dla mnie

-- 6 mar 2015, o 18:48 --

dzisiaj rozebralem cylinder pan co mowil ze uszczelki mial racje jakis debil ze tak sie wyraze poskladal na sylikon .. az rece opadaja wszystko czyszcze zmieniam uszczelki i musi byc ok takze temat wyczerpany dzieki za pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...