Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 21:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2015, 20:18 
*

Rejestracja: 18 lip 2013, 17:14
Posty: 3
Pojazd:
Siema. Mam problem z odpalaniem malagi, jak ją kopie wykręcam świece jest albo sucha albo lekko mokra, iskra jest dobra. Malaga odpala dopiero jak dam dawkę paliwa do cylindra wtedy chodzi normalnie i jeździ jak trzeba, jak ją zgaszę i kopne to odpala chyba że postoi dłużej niż godzinę wtedy znowu sucha świeca i nie odpala. Komora pływakowa pełna. Miał ktoś podobny problem bądź wie co to może być?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 kwie 2015, 21:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2012, 13:24
Posty: 112
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
sprawdz sobie podciśnienie , bo z tego co mi sie wydaje to własnie tego jest wina
wez wezyk od podcisnienia i odepnij z gaznika( krocca ssacego) zalezy gdzie masz podciśnienie podpiete , wypnij tez wezyk paliwowy od gaźnika i sproboj zassac wezykiem podcisnienia , jezeli paliwo poleci z wezyka paliwowego , tzn ze podcisnienie działa i musisz szukac innych metor rozwiazania tego problemu




_________________

Stage6 Streetrace 70cc. !
Sprzęgło Tec Evo Racing 107mm !
Dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing 107mm !
Sprężyna dociskowa Top Racing + 15% (zielona)!
Wariator RMS STD!
Wentylator Wariatora Hebo Nickel HQ !
Rolki Malossi HT 15x12 3,2 g !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2015, 21:24 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Do sprawdzenia:
- membrany
- uszczelniacze i uszczelki (czy nie łapie lewego powietrza)
- czy kompresja nie spada poniżej 8 bar




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 1:23 
*

Rejestracja: 18 kwie 2012, 17:56
Posty: 116
Pojazd:
jeżeli odpala pozniej i jedzie normalnie to znaczy że wina leży po stronie gaźnika a nie membranek czy łapapniu lewego powietrza lub przy niskiej kompresji bo co ma piernik do wiatraka na logike jeżeli nie chce palić na zimnym to znaczy że nie dostaje paliwa na twoim miejscu pierw bym wyczyścił gaźnik może być przypchany póżniej zajołbym sie podciśnieniem w następnej kolejności próbą regulacji i na końcu zmieniłbym świece na nową możliwe że iskra już nie taka jak trzeba i zdycha bidula nie chce załapać ale w pierwszej kolejności czyść gaźnik możliwe że jest zapchany dziad jeden bo skoro mówisz że raz świeca sucha raz świeca lekko mokra to znaczy że coś blokuje te paliwo :)




_________________

Wbijajcie luknąć na moją Roxane :D ------------> ZAPRASZAM!!! http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=343323




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 7:06 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Baldur341, zdziwił byś się, ale jeśli nie ma kompresji to nie może zassać mieszanki do cylindra. Podlanie benzyną powoduje odpalenie i zasysanie już w miarę normalnie a jak się silnik rozgrzeje to kompresja się zwiększa i odpala normalnie. Podobnie jest z membraną. Także z lewym, bo zuboża mieszankę i na zimnym może nie być wystarczająca by odpalić.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2015, 18:35 
*

Rejestracja: 18 lip 2013, 17:14
Posty: 3
Pojazd:
podciśnienie jest, zawór działa jak należy, uszczelniacze i uszczelki nowe, gaźnik nowy więc nie ma mowy o zapchaniu, świeca też dobra a kompresje sprawdzę jutro. Zastanawiam się jeszcze nad tym czy mi gość od portingu czegoś nie zrobił źle i czy nie jest to powodem tego że nie chce zasysać wachy, miał ktoś podobny problem po porcie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2015, 15:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Może to być wina tej przeróbki bo przecież to tłok zamykając okna w odpowiednim momencie wytwarza podciśnienie i zasysa mieszankę. Wcześniej było okej ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2015, 22:19 
*

Rejestracja: 18 lip 2013, 17:14
Posty: 3
Pojazd:
Tak wcześniej było wszystko ok :/ jutro będę miał jeszcze nowy zawór membranowy to sprawdzę dla pewności czy to może jednak nie to, dziękuje za pomoc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy