Dzisiaj jest 02 sie 2025, 17:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 gru 2009, 20:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
Witam. Mam taki problem. A mianowicie dzisiaj doszedł do mnie gaźnik z mielocha Dellorto 21mm. Założyłem go i podpielem filtr stożkowy Polini AirBox. Śrubke od dawki paliwa odkrecilem standardowo o 3 obroty a od powietrza o 1,5. Caly czas zalewa mi swiece i zero reakcji. zmniejszalem dawke paliwa, zwiekszalem powietrza i odwrotnie ale dalej nie chce zakrecic :/ Może macie jakieś rady? z góry dzieki.




_________________

Projekt 2010. - Ruszamy.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2009, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2009, 15:12
Posty: 58
Lokalizacja: się biora dzieci ?
Pojazd:
Miałem tak w Arreche 21 i przyczyną było to że pływak nei odcinał paliwa i zalewało go ciekło i niemugł odpalić ;/ przeczyściłem wszystko elegancko ( iglice pływaka,pływak)i działa normalnie sprawdzi to
Jeżeli to nie pomoże to sprubuj mniejsza dysze wkręcić




_________________

"Każdy robi co chcę,dobrze lub źle
sam to już wie najlepiej,
pierdole to ...!!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 gru 2009, 23:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
dysza jest standardowa i chyba 92 jak dobrze pamietam, normalnie funkel nowka gazniczek i byloby cos nie tak z pływakiem? Iskra na swiecy jest super. No nie wiem czy to bedzie to ale zrobie jak radzisz. zobaczymy




_________________

Projekt 2010. - Ruszamy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2009, 0:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jak nie wiesz która śrubka od czego i w ogóle, to sie nie dziwie ze nie potrafisz wyregulować .

spróbuj "powietrze" zakrecic całkiem lub odkrecic na tylko 0,5 obr.
Jak nie to zmniejsz dysze na jakąs 80




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2009, 14:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
jeżeli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem to sie nie udzielaj. Wiem dokladnie ktora srubka od czego jest tylko dziwi mnie bo po takim ustawieniu powinien odpalic... myśl czlowieku. poza tym chyba forum jest od pisania o problemach i udzielania ewentualnej pomocy... nie masz na to ochoty? nie udzielaj sie.


Sprawdziłem pływak, iglice, dysze główną i wszystko jest w jak najlepszym porządku. Może niech wypowie sie ktoś kto ma takowy gaźnik i jak mniej wiecej go regulował. ile odkręcał mu dawki paliwa i ile powietrza. Kompresja jest, paliwa dostaje, iskra na swiecy jest, uszczelniacze sprawdzilem i w ogole wszystko wydaje sie w porzadku aczkolwiek cos jest nie tak i juz nie mam pomysli co to.




_________________

Projekt 2010. - Ruszamy.


Ostatnio zmieniony 04 gru 2009, 15:57 przez Alex_PL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2009, 17:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 13:39
Posty: 176
Lokalizacja: Golcowa
Pojazd:
mój brat miał to samo,wymienił swice a tu na dyg zapalił ;) sproboj na innej swiecy jeśli nie zapali to ja nie wiem :/




_________________

Yamaha Bw's 96r. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2009, 17:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
zmienialem 4 rózne swiece ( jedna nówka ) i dalej nic... :/




_________________

Projekt 2010. - Ruszamy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2009, 9:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Alex_PL pisze:
Wiem dokladnie ktora srubka od czego jest

:)

Jak zalewa to ma za dużo paliwa-logiczne. Próbowałeś tą mniejszą dyszę ? ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2009, 15:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
tak wiem ze logiczne, problem rozwiązałem. juz pali i jeździ, lecz zeby nie robic nastepnego tematu zapytam tutaj. Bo ma on gorsze osiągi niz na poprzednim gaźniku 17,5mm. wiadomo ze jeszcze idealnie nie wyregulowalem gaziora ale czy zmienic sprezyne centralną? spreżynki sprzęgła? rolki w wariatorze? aktualnie slabo sie rozpedza chociaz mysle ze powinien rwac na kolo.. mam rolki 4,9g, centralke Hebo 60% i czerwone sprezynki Hebo ;/ i v-max to 100-105km/h co mnie dziwi... bo na tamtym licznkikowo dochodzil spokojnie do ponad 130-135... O__o




_________________

Projekt 2010. - Ruszamy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2009, 19:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
temat do zamkniecia.




_________________

Projekt 2010. - Ruszamy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy