Dzisiaj jest 14 lis 2024, 6:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sie 2015, 20:59 
*

Rejestracja: 10 sie 2015, 23:17
Posty: 48
Pojazd: Aerox
Witam, w moim roxie mam taki problem.
Gdy jest założony jakikolwiek filtr powitetrza, czy to seryjny, czy Revo S-Type, czy najtańszy chiński metalowy filtr, a nawet jeśli założona jest gumka (mocowanie filtra 90 stopni), aerox nie ma siły wkręcić się na obroty, 6 tyś i buuuu, więcej nie ma siły (od 6 tyś łapie napęd) dopiero po chwili pójdzie ponad 6, ale zdarzy mu się z filtrem przerywać i max obrotow to 10.5 tyś, a jak się rozgrzeje to czasem wgl nei pójdzie ponad 6 tyś.. A wystarczy tylko zdiąć filtr z mocowaniem niego, i jest jak strzała, max 12 tyś obrotów, nic nie przerywa, nie muli przy 6 tyś. Nie mam pojęcia co jest..

Gaźnik mam dellorto 19mm PHBG, cyl chyba streetrace, tłumik leovince zx, a napęd nic do tego nie ma, więc pisać nie będę.

Gaźnik umieszczony tam gdzie w serii.

Dodatkowo prawie zawsze rano nie (nie koniecznie rano, ale pierwszy raz w ciągu dnia) chce odpalać, muszę wyjąć gaźnik z krućca, przechylić tak gąźnik żeby paliwo z przelewu wleciało do krućca, założyć gaźnik i pali z pierwszego.

@Edit
Dodam, że leję olej castrol syntetyk dedykowany do skuterów wodnych, na 5 litrów 120 ml.




_________________

Cylider Stage 6 streetrace 70
Sprzęgło Stage6 Torque Control MKII
Dzwon sprzęgła Stage6 R/T
Tłumik LeoVince ZX, chrom
Wariator Malossi Multivar
Filtr powietrza Air Box
Termometr Stage6 MKII
Gaźnik dellorto 19mm PHBG
Sprzęgło rozrusznika
Rolki testowe


Ostatnio zmieniony 30 sie 2015, 22:16 przez kresrek007, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 sie 2015, 21:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Regulacja pany




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sie 2015, 12:35 
*

Rejestracja: 10 sie 2015, 23:17
Posty: 48
Pojazd: Aerox
A dokładniej? Zmieniać dysze (na mniejsze czy większe), iglicę w dół czy w górę, śrubka od mieszanki jest w najlepszej pozycji, jak to się ma do zapalania i czy gaźnik 21 nie był by lepszy?

-- 31 sie 2015, 13:35 --

Pomoże ktoś? :x




_________________

Cylider Stage 6 streetrace 70
Sprzęgło Stage6 Torque Control MKII
Dzwon sprzęgła Stage6 R/T
Tłumik LeoVince ZX, chrom
Wariator Malossi Multivar
Filtr powietrza Air Box
Termometr Stage6 MKII
Gaźnik dellorto 19mm PHBG
Sprzęgło rozrusznika
Rolki testowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy