Dzisiaj jest 10 lis 2024, 13:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 paź 2015, 22:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2015, 9:09
Posty: 145
Lokalizacja: Ostrołeka
Pojazd: Malaguti F12 LC
Siemanko.

Nadszedł koniec sezonu i sprzęt stoi w garażu więc chciałbym odnowić dyfuzor od mojego Polini For Race 4 bo jest brzydki i cały ma kolor czarny zamiast błyszczącego chromu z kolorkami na spawach.
Chodzi mi o zdarcie lakieru oraz delikatny szlif papierkiem wodnym i ponowne lakierowanie.
Czy to jest na pewno skuteczne i w nada z powrotem pięknego wyglądu? Ktoś tak odnawiał wydech?
O jakiej gradacji użyć papieru wodnego oraz jaką firmę lakieru polecacie?
Czy wystarczy wszystko wykonać w następującej kolejności :
1.Szczotka druciana
2.Papier ścierny
3.Podgrzewanie spawów palnikiem
4.Lakierowanie

Zdj. gdy był jeszcze ładny
Obrazek
A tu zdj brzyduli :mrgreen:
Obrazek

Pozdrawiam :wink:




_________________

Moje Malaguti F12 Phantom R LC SPORT ---> http://forum.mieloch.pl/malaguti-f12-sport-red-satan-t414382.html#p2685244

Podoba ci się moja madzia i chcesz na bieżąco z moimi działaniami? Daj like ---> https://www.facebook.com/Malagutif12R/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 paź 2015, 9:23 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
1. Papier wodny o gradacji 250- 400-600-800-1000max.
2.W początkowej fazie czyszczenia można użyc szczotki na wiertarkę z miękkimi drutami [stalowymi szczotkami narobisz więcej szkód i rys ]
3.Dobrze jest przed całą operacją odkręcic silencer i wyczyścic sobie wydech w środku kretem .
4.Jeśli chcesz robic spawy to na pewno ci już nie wyjdą tak fajne jak fabrycznie które to przebarwienia powstają przy spawaniu .[ w domowych warunkach wychodzą dużo szersze i nie tak w miarę równe]
5.Przed lakierowaniem wydechu odtłuśc go benzyną ekstrakcyjną.
6.Dobrym lakierem jest MOTIP
7. Nie przekraczaj gradacji papieru powyżej 1000 bo lakier nie będzie się miał czego trzymac i będzie spływac po nałożeniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 paź 2015, 10:03 
**

Rejestracja: 30 sty 2014, 16:39
Posty: 350
Pojazd: Yamaha Aerox
n0ooRt, Niech nie przekracza gradacji 800 , gdyż od tej fazy już nie ma czego się trzymać lakier :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 paź 2015, 10:54 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nie przekraczanie gradacji papieru 800 dotyczy flow karterów.Przy odnawianiu wydechu niektórym udawała się ta sztuka przy gradacji papieru 1200 ,ale podgrzewali wydech przed lakierowaniem i w fazie schnięcia przyśpieszali ten proces schnięcia przykręcając wydech do cylindra i odpalając go [lakier wtedy bardziej się utwardza i tworzy mocne połączenie z lakierowanym wydechem]Dla wydechu ta gradacja papieru jest określona [doświadczenie użytkowników co to robili]max1000.
Robiłem u siebie 1000, miałem możliwośc zagrzania wydechu przed lakierowaniem w temperaturze 150C.Tak położyłem pierwsze dwie warstwy.Następne dwie już w temperaturze otoczenia i po przeschnięciu wydechu i przykręceniu do cylindra resztę zrobił odpalony silnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy