Dzisiaj jest 10 lis 2024, 10:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lut 2016, 11:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Witam
Pierwszy problem mam z tym że gdy poskładam napęd tak jak w manulach w internecie i dokręcę normalnie przeciwtalerz to nie mogę przekręcić silnikiem, gdy nie ma wariatora paska przeciwtalerza( sam wał) silnik normalnie się kręci. Co może być tego przyczyną ?
Druga sprawa segery mocujące silnik. Ma ktoś jakiś sprawdzony sposób na montaż silnika w ramie żeby nie latał ? bo ja nie mogę się uporać z tymi segerami i mimo że silnik jest skręcony śrubami to nie mogę ich założyć skutecznie a silnik jest już złożony i nie widzi mi się go ponownie rozpoławiać.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 lut 2016, 13:16 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Co do wariatora to nie dałeś prawdopodobnie tulejki rozrusznika i jak skręcasz to tryb sprzęgła rozrusznika zostaje dociśnięty do karterów i stąd ten problem.

Drugi problem opisz dokładniej bo nie kumam o co biega.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2016, 14:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Ta tulejka rozrusznika w jakim miejscu ma być ?

No chodzi o to jak masz tą długą srubę co silnik w ramie trzyma i na niej masz wcięcia na segery które trzymają silnik żeby nie latał po mocowaniu




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2016, 15:53 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
W te uchwyty wchodzi rurka z segerami. Niestety ale najlepiej jak się ją wkłada podczas składania karterów. Teraz to wsadź jeden koniec rurki w ucho, włóż jeden pierścień dalej od rowka a drugi w rowek i wsuń dalej do końca w drugie ucho by się oparło na tym pierścieniu w rowku. Drugi pierścień przesuń w drugi rowek. Gdyby były jakieś luzy to można przed ten drugi pierścień dać jakieś cienkie podkładki.

Tulejka powinna iść na wał pierwsza od strony uszczelniacza, później koło sprzęgła rozrusznika i dopiero wariator.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy