Dzisiaj jest 29 lip 2025, 16:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 sty 2010, 7:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 13:39
Posty: 176
Lokalizacja: Golcowa
Pojazd:
Siema
Mam Yamahe Bws i mam bardzo duzego mula od 0 do 15 dobrze ciagnie potem od 15 do 55 mul taki ze masakra :/ a od 55 podnosi obroty i jak torpeda idzie,w niej mam nowy pasek przebieg juz z 100km,rolki 5,5gr sprezyna dociskowa seryjna i sprzegla tez,tlumik Leo Vince S,nie wiem co mam wymienic aby aby bylo dobrze?pomozcie
Pisze z telefonu takze sorka za bledy




_________________

Yamaha Bw's 96r. :)


Ostatnio zmieniony 10 lut 2010, 18:38 przez Yamaha bw's 96r, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 10:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2010, 16:40
Posty: 66
Lokalizacja: ŚRODA WLKP.
Pojazd:
no to rolki 3,5 grama to jak rakieta pójdzie lyb 4,50 poprubuj a może też wina paska bo się nie uleżał jeszcze lub sprężynki masz jakieś za miękkie lub za twarde ;p




_________________

Obrazek
Obrazek
TUNING PIERWSZA SPRAWA :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 11:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2009, 16:35
Posty: 123
Lokalizacja: Bełżec
Pojazd:
Twardsze sprężynki sprzęgła załóż najlepiej niebieskie. Centralną 15% lub 22% zależy z jakich obrotów będziesz chciał żeby sqt startował. A rolki to kwestia doboru najlepiej kupić testowe i próbować na których będzie się dobrze zachowywać.




_________________

Piaggio NRG Mc3, Airsal T6 70cm, Hebo +50% , króciec polini z prowadzeniem,gaźnik dellorto 17,5 mm, Top Racing competition, spężynki sprzęgła niebieskie, rolki 5,7g rms




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 14:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Przy sportowym tłumiku zmienia się też sprężynę centralną. Sprężynek ruszać nie musisz. Wsadź twardszą centralkę i będzie ok. No ewentualnie dobierz troszkę lżejszymi rolkami.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2010, 17:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2009, 20:05
Posty: 240
Lokalizacja: Ja to mam wiedzieć?
Pojazd:
Rolki polecam polini ok 3.5 , 4.0g sprężynki hebo +30% i centralke malossi biała wystarczy :P




_________________

[s] NOWY cylek do keewaya pisać na PW!
-----------------
dziadu pisze:
Info dla osób piszących do mnie na GG nie jesteś w barze należy się przywitać osoby które nie umieją się witać lub napiszą Elo,yoł itd zostaną zignorowane nie jestem waszym "ziomkiem"

Tak trzeba! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2010, 17:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 13:39
Posty: 176
Lokalizacja: Golcowa
Pojazd:
Matiesor pisze:
no to rolki 3,5 grama to jak rakieta pójdzie lyb 4,50 poprubuj a może też wina paska bo się nie uleżał jeszcze lub sprężynki masz jakieś za miękkie lub za twarde ;p
pasek już mam 2 nowy ten pierwszy słaby był :/ i na tamtym zrobiłem 500km i to samo było,jak założę sprężynki polini (srebrne) to poprawi się?mam w domu rolki o gramaturze 4,5g,5g,6g,5,5g i 8gr to będę testował na 4,5g i 5g,jakby coś dalej nie pasowało to napisze :) dzięki wam




_________________

Yamaha Bw's 96r. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2010, 18:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 13:39
Posty: 176
Lokalizacja: Golcowa
Pojazd:
siema odświeżam temat
Mam nadal problem,po założeniu sprężyny centralne Hebo 50% i rolki 5gr moto ma mniejszego muła lecz gdy ominie tego lekkiego muła to obroty wzrastają jak coś a moto ledwo przyśpiesza co jest za twarda sprężyna?próbowałem też na Top Racing +30% to samo :/ pasek jest nowy
Proszę o pomoc




_________________

Yamaha Bw's 96r. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 20:15 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2009, 20:05
Posty: 240
Lokalizacja: Ja to mam wiedzieć?
Pojazd:
hmm.. regulacja gaźnika może pomoże ;)




_________________

[s] NOWY cylek do keewaya pisać na PW!
-----------------
dziadu pisze:
Info dla osób piszących do mnie na GG nie jesteś w barze należy się przywitać osoby które nie umieją się witać lub napiszą Elo,yoł itd zostaną zignorowane nie jestem waszym "ziomkiem"

Tak trzeba! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 21:38 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 13:39
Posty: 176
Lokalizacja: Golcowa
Pojazd:
Pyniek_GT pisze:
hmm.. regulacja gaźnika może pomoże ;)
mi chodzi regulacje przełożeń(napędu) czy jak tam się to nazywa,




_________________

Yamaha Bw's 96r. :)


Ostatnio zmieniony 11 lut 2010, 21:38 przez Yamaha bw's 96r, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 22:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 19:46
Posty: 413
Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Pojazd:
kurde jak chcesz zlikwidować muła to nie koniecznie musi to być od razu regulacja przekładni. Może to być również regulacja gaźnika. Co z tego, że tobie chodzi o rwgulacje napedu jak problem moze tkwić w gaźniku?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2010, 9:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 13:39
Posty: 176
Lokalizacja: Golcowa
Pojazd:
bartek1994 pisze:
Może to być również regulacja gaźnika. Co z tego, że tobie chodzi o rwgulacje napedu jak problem moze tkwić w gaźniku?!
Gaźnik mam regulowany w poniedziałek odebrałem od mechanika :roll: a muł nadal jest :/ nie wiem jak to zrobic to mechanik za regulacje przekładni bierze 100zł robota :/ a potem czesci,wole sam jakoś dojśc do tego




_________________

Yamaha Bw's 96r. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2010, 7:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 13:39
Posty: 176
Lokalizacja: Golcowa
Pojazd:
Siema
Odświeżam temat bo mam problem
Ostatnio reglowałem skutera na dobre przyśpieszenie i w miarę v-max,mam założone rolki 4,5g sprężynki sprzęgła polini(takie srebrne),dociskową hebo 50%,i mam problem mianowicie gdy skuter rusza ma obroty duże(to chciałem uzyskac),ale znowu jak ruszam ładnie przyśpiesza i zachwile muł aż szarpnie motorem :/ muł jest od 35 do 50,a potem ładnie jedzie do 65km/h,nie mam pomysłu jak ukryc tego muła żeby go nie było :/ może dociskową dac hebo 90%?bo mam
proszę pomóżcie :(




_________________

Yamaha Bw's 96r. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy