Dzisiaj jest 24 lip 2025, 23:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 mar 2010, 16:39 
*

Rejestracja: 23 sty 2010, 17:32
Posty: 86
Lokalizacja: Mazury ;d
Pojazd:
Siema no i juz chyba zatarłem roxa.A wiec tak było pojechałem dzis do szkoły rano wszystko ok palił za pierwszym wruciłem ze szkoły zjadlem itp i juz miałem jechac do miasta i chciałem odpalic kopnołem ale nic ale zobaczyłem ze nie przekreciłem kluczyka wiec przekreciłem i chciałem odpalic no i chcem kopnąc ale nie moge bo cos mi zblokowało kopniak wiec rozkreciłem pokrywe i nei moglem przekrecic wariatorem ale jakos poszlo no i chciałem odpalic ale na początku kopniak ciezko chodzi i zara zrobił sie luzny i nawet nie łapał tylko pare razy cos sykneło z wydechu.Coo moglo sie stac? Prosze o szybkie odpowiedzi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 16:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2009, 15:30
Posty: 77
Lokalizacja: usztryk gorny/krakow
Pojazd:
Mogl sie wiele stac, Najlepiej jest cylyndra odkrecic i poprostu sprawdzic stan jego..

Wal mogle sie zlamac, Membram mogl sie zlamac i do cylindra wlecic, itp.




_________________

[center]**Trudnoscia z polskim jezykiem!!!**

Obrazek
**Project: jeszcze bez nazwy
** [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 17:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Jak syczy z wydechu to padł cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 18:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Trzeba zdjąć cylinder, nie ma wyjścia innego




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 18:52 
*

Rejestracja: 23 sty 2010, 17:32
Posty: 86
Lokalizacja: Mazury ;d
Pojazd:
Aha ok wyjme i zobacze co z nim ale on miał dopiero 1500km zrobione ale zdejme i zobacze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 19:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 13:39
Posty: 176
Lokalizacja: Golcowa
Pojazd:
szonek320 pisze:
Aha ok wyjme i zobacze co z nim ale on miał dopiero 1500km zrobione ale zdejme i zobacze
to nowego kupiłeś?i tak szybko zatarłeś?kolega miał tak samo w piaggio :cry: pierscinie się rozleciały i po tłoku :cry: zobacz




_________________

Yamaha Bw's 96r. :)


Ostatnio zmieniony 08 mar 2010, 19:00 przez Yamaha bw's 96r, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 11:54 
Ex Moderator

Rejestracja: 13 sie 2009, 15:24
Posty: 397
Pojazd:
szonek320 pisze:
ale on miał dopiero 1500km


Kupiłeś nowego ? Czy to dystans przejechany po ostatnim remoncie ?
Jeśli robiłeś remont to napisz na jakich częściach - jaki tłok ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2010, 20:34 
Zbanowany

Rejestracja: 07 mar 2010, 20:31
Posty: 10
Pojazd:
ja tak miałem jak mi lało sie z gaznika kruccem i membrana do cylindra a nastepnie a kolanku było pełno benzyny i tez nie mogłem przez to kopnąć - wystarczyło tylko wylać wszystko z tłumika , odkrecic swiece i kopnaś z 30razy aby sie wszystko ze skrzyni korbowej wyleciało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 13:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2008, 9:26
Posty: 121
Lokalizacja: Hajnówka
Pojazd:
Też może być uszczelka pod głowicą. Ciężko mogło chodzić bo płyn do cylindra się polał...




_________________

Rozpoczynamy projekt :).
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0 zobacz:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 13:36 
**

Rejestracja: 16 sty 2010, 13:58
Posty: 428
Pojazd:
Ja stawiam ze musisz kupic nowy zawor membranowy :) Ja tak mialem w mojej maladze kopajka mi sie zablokowala wiec kopnalem z calej sily i poszla ale juz latala luzno wtedy odkrecilem przekladnie i nie moglem w ogole ruszyc, wymienilem zawor membranowy i odpalil jak talala od 1 kopa : )


Ostatnio zmieniony 10 mar 2010, 13:37 przez adikSR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2010, 19:30 
*

Rejestracja: 23 sty 2010, 17:32
Posty: 86
Lokalizacja: Mazury ;d
Pojazd:
Siema wiec tak dzis rozebrałem roxa.I okazało sie z zabezpieczenie wyleciało porysowało tłok i cylek.Mam foty,jak ktos ma cylek do roxa uzywke orgianlny niech pisze koniecznie he na dole linki do fotek.

http://img641.imageshack.us/i/dsc00719zv.jpg/

http://img641.imageshack.us/i/dsc00720n.jpg/

http://img716.imageshack.us/i/dsc00716re.jpg/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 11:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
no ładnie zjechane cyl może i by wyszlifował ale tłok to możesz do złomu sobie dorzucić :wink:
ps. miałem takie coś simsonie :<




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 12:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
szonek320, Możesz też jeszcze iść do zakładu gdzie szlify robią i zapytać się czy jeszcze da radę coś z tym cylkiem zrobić.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 13:57 
*

Rejestracja: 23 sty 2010, 17:32
Posty: 86
Lokalizacja: Mazury ;d
Pojazd:
Booyaka A tam kupie serie uzywke orginalną i bedzie git.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 14:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2009, 13:39
Posty: 176
Lokalizacja: Golcowa
Pojazd:
szonek320 pisze:
A tam kupie serie uzywke orginalną i bedzie git
a bedziesz robił szlifa na tej uzywce jak kupisz?




_________________

Yamaha Bw's 96r. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 15:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 18:22
Posty: 46
Lokalizacja: a nie wiem
Pojazd:
Ja bym wolał zrobić szlif i dotrzeć bo jak kupisz od kogoś cylinder to nie wiesz ile ma dokładnie przebiegu a jak byś nie wiedział to jak silnik pracuje to paliwo cylinder i tłok wyciera wiec rób jak uwazasz...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 18:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Mała rada: daj komuś kto się zna , zakładać te zabezpieczenia :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 19:41 
*

Rejestracja: 23 sty 2010, 17:32
Posty: 86
Lokalizacja: Mazury ;d
Pojazd:
No wlasnei wiem dam dla wujka he on robi samochody wiec bedzie napewno umiał zrobic he.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 19:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2009, 18:03
Posty: 70
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
dam rade nigdy nie wkładaj starego zabezpieczenia zawsze nowe to pierwsza zasada a druga to tak że jak włożysz w ten rówek co jest w tłoku to bierz płski śróbokręt i zobacz czy przekrecisz zabazpieczeniem jak tak to dobrze jak nie to muszi poprawić




_________________

Piaggio typhoon 13'SPORT
Cylinder Polini Sport 70cc
Wariator Polini Speed Control
Pasek Polini Kevlar
Wydech Laser X-pro Chrom
Gaźnik 19 matrakit z ssaniem recznym
Łożyska wału Polini i uszczelniacze RMS
Przełożenia Polini
Zaglądać i oceniać
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=26657




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2010, 21:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Marcin_Piaggio pisze:
dam rade nigdy nie wkładaj starego zabezpieczenia zawsze nowe to pierwsza zasada

Jak ktoś nie potrafi to i nowe segery pognie lub źle osadzi, które wylecą po paru kilometrach robiąc sajgon w cylindrze.

Zasady zakładania zabezpieczeń:

1. czysty rowek
2. dobre (czytaj nie pogięte) zabezpieczenia.
3. ustawienie zabezpieczenia według praw fizyki (szczegół ale warto) **
4. dobre osadzenie w rowku

99,99 % że nie wypadnie.

Jak źle osadzisz to masz tyle samo %, że wypadnie w niedługim czasie. Lub nawet po kilku minutach po odpaleniu. Wszystko zależy od.... pecha :)

Młodzi "mechanicy" nie mają wiedzy i doświadczenia w tym zakresie. Dlatego dzieje się tak a nie inaczej.

** rozwarciem w kierunku pracy tłoka (do góry lub do dołu)

pozdro
powodzenia :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 11 mar 2010, 21:33 przez slawek5t, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy