Dzisiaj jest 30 lip 2025, 10:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 mar 2010, 17:35 
**

Rejestracja: 01 sty 2010, 20:19
Posty: 206
Pojazd:
mam wielki problem z moja sr minarelli hor LC
moja aprilia na serji jak jest zimna to po prostu ideał leci do 80km/h a nawet i wiecej
ale jak sie rozgrzeje tak z 3 min jazdy to juz nie ma ani przyspieszenia ani v maxa nic gorzej niż chinczyka czasem nie ma nawet mocy przyspieszyć albo ruszyć co jest pomóżcie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 18:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Odkreć przekładnie i sie przejedź bez niej być może za duża temp panuje tam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 18:11 
**

Rejestracja: 01 sty 2010, 20:19
Posty: 206
Pojazd:
jechałem już tak i nic nie dało za bardzo to nadal łapał temperature po no 5 min jazdy temperature ma na połowie skali i nie ma przyspieszenia nic tak sie nie da jeździć :(

EDIT :

no ale jak by mi puchł to by chyba stawał mi w miejscu a nie chodził z tego co wiem hoc może być i to

Używaj opcji "EDYTUJ" !
M_LoT


Ostatnio zmieniony 31 mar 2010, 11:27 przez jebacz224, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 18:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Ja miałem podobne objawy jak mi uszczelka pod głowicą walneła




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 18:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Odpowietrz układ chłodzenia w pierwszej kolejności.
Potem sprawdź co dzieje się w cylindrze.




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 18:52 
**

Rejestracja: 01 sty 2010, 20:19
Posty: 206
Pojazd:
no ale jak by mi puchł to by chyba stawał mi w miejscu a nie chodził z tego co wiem hoc może być i to

EDIT :

hmm dzieki za rade wymienie uszczelke bo chyba jest walnieta z tego co wiem a jak sie odpowietrza tel układ ?? i czy moge wlac wody destylowanej czy normalnej czy boryga??

Opcja "EDYTUJ" !
M_LoT


Ostatnio zmieniony 31 mar 2010, 11:30 przez jebacz224, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 18:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
jebacz224,
Po pierwsze, to przeczytaj regulamin i zobacz jakie błędy popełniasz bo jak wpadnie admin poleci warn i nie będzie tak miło...

Zrób w pierwszej kolejności co doradzamy, po kolei będziemy śledzić metodą prób i błędów..




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2010, 18:57 
**

Rejestracja: 01 sty 2010, 20:19
Posty: 206
Pojazd:
Gibon_F12, dzieki to zrobie to i napisze czy pomogło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2010, 19:48 
**

Rejestracja: 01 sty 2010, 20:19
Posty: 206
Pojazd:
no i zrobiłem jak radziliscie zmieniłem uszczelke na głowicy na nowa i nadal muł jest jak sie rozgrzeje troche zdjolem termostat zeby sie nie grzał az tak i z temperatura jest lepiej ale nadal muł jak jest cieplejszy

Autor postu otrzymał ostrzeżenie !


Ostatnio zmieniony 01 kwie 2010, 15:42 przez jebacz224, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2010, 20:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Dalej leci ten niebieski dym z tłumika?
Odpowietrzyłeś układ chłodzenia?
Wygląda na to, że tłok puchnie, lecz to tylko przypuszczenia.




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2010, 20:38 
**

Rejestracja: 01 sty 2010, 20:19
Posty: 206
Pojazd:
no ale jak by mi puchł to by mi stawała chyba z tego co wiem a na podnuszkach jakos tam sie kreci szybko to kolo nawet odpowietrzyłem wg poradnika
moze to roliki ??
ale jak zimna ladnie nawet leci tylko sie rozgrzeje juz max 30 40 albo 50km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2010, 22:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
No to na razie wszystko wskazuje na puchnący tłok. Możesz zdjąć cylinder i zrobić fotki?"




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2010, 22:17 
**

Rejestracja: 01 sty 2010, 20:19
Posty: 206
Pojazd:
hmmm kupa roboty trzeba było wczoraj mówic to bym to zrobił bo i tak zmieniałem uszczelkę jak sie okaze ze to to to rozbiore i odrazu zamontuje nowy cylinder jak znajde u kogos z forum uzywke po małym przebiegu serie orginał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 9:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Dla chcącego nic trudnego..
Na forum na pewno znajdziesz jakiegoś cyla, zamieść ogłoszenie w dziale "Kupię" i czekaj na odpowiedzi :)




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 13:23 
**

Rejestracja: 01 sty 2010, 20:19
Posty: 206
Pojazd:
a moze cos byc z instalacja ?? z iskra albo czyms ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2010, 15:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Gdyby był to problem z instalacją działo by się to cały czas, a nie tylko wtedy gdy się zagrzeje.




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 8:25 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Miałem to samo,te same objawy...kolego zmień pasek,albo chociaż pożycz od kogos i sprawdz na innym. Napewno jezdziłeś zimą tym skuterem,pasek mial za duze roznice temperatury,wiec sie "rozhartował "...




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 19:00 
**

Rejestracja: 01 sty 2010, 20:19
Posty: 206
Pojazd:
no zima jak juz sie ciepło robiło i przepalałem w zime go czesto porzycze pasek od kogos bo no łatwo strasznie sie zakłada taki luzny jest jak by myslałem tez ze cos moze z gaznikiem ??


bo ona tak jak by przerywała mi jeszcze


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2010, 19:20 przez jebacz224, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2010, 22:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Hmm, nie mam pomysłów jak na razie. Może zademonstruj to na filmiku, lepiej będzie widać.
Albo może to też być powietrze, lub zerwany klin na wale :roll:




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2010, 9:36 
**

Rejestracja: 16 cze 2009, 9:12
Posty: 202
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
No to sprawdz ten pasek




_________________

Honda Dominator 650ccm Cross Project




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy