Dzisiaj jest 02 sie 2025, 9:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 kwie 2010, 19:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Witam.
Mam problem z odpaleniem malaguti f12. Świeca jest nowa iskra jest, paliwo dochodzi do cylindra, gaźnik wyczyszczony oraz filtr powietrza. Dlaczego nie chce odpalić?? Dodam że po długim kopaniu leci paliwo pomiędzy cylindrem a wydechem na mocowaniu. Dlaczego tak jest?? W tym sezonie odpalił mi bez problemu pojeździłem trochę chodził elegancko zrywny i wszystko. Później zimny już nie chciał odpalić. Pomóżcie .




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 20:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
sprobuj przytkac reka gaznik, i chwile pokopac jesli odpali to regulacja :) :wink:




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 20:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
W którym miejscu mam przytkać ten gaźnik bo nie czaję???




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 20:24 
*

Rejestracja: 26 gru 2009, 15:37
Posty: 159
Pojazd:
tam gdzie zakładasz filter powietrza Ściągnij filter i przy cz maj palcem ta dziurę




_________________

Motor Jest Bogiem Prędkośc nałogiem stunt zabawą a śmierc przegraną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 20:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Jest w ogóle sens takie coś robić skoro piszę że paliwo dochodzi a raczej go zalewa. Co mogło się przestawić gaznik jest ustawiony tak jak chodził przed tym co się stało. Co mogło się stać że go tak zalewa czy coś że aż pluje paliwem koło cylindra??




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 20:32 
*

Rejestracja: 26 gru 2009, 15:37
Posty: 159
Pojazd:
może za jedziłeś cylinder jak moja malaga nie dopali zawsze tak robię trzymaj aż nie odpali




_________________

Motor Jest Bogiem Prędkośc nałogiem stunt zabawą a śmierc przegraną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 20:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
malagadeca pisze:
pluje paliwem koło cylindra

Gdzie ? ? nie powinno tak być




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
No to znaczy cieknie paliwo pomiędzy mocowaniem cylindra z wydechem. Tylko wlasnie o to chodzi że chyba nie jest zatarty. Bo patrzcie jeździłem normalnie chodził jak żyleta zgasiłem chciałem za jakieś dwie godziny odpalić i później już nie odpalił. I zwracam uwagę że był idealnie wyregulowany. Macie jeszcze jakieś propozycje co to może być. Może się wypowiedzieć więcej osób na ten temat. Proszę tylko o wskazówki co mam teraz jeszcze robić żeby go odpalić.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2010, 21:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Wg mnie to jest tak
-Paliwo dochodzi
-Iskra jest
-świece zalewa


Jeżeli tak jest a jest to nie masz kolego odpowiedniego sprężania w cylindrze czyli szlif.Jak chcesz to sobie uświadomić to wlej mu troche paliwa pod świece i spróbuj odpalić jeżeli złapie to znaczy że cylek jest ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2010, 20:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
możesz mieć też membranki uszkodzone ja też tak miałe w jeden dzień chodził a rano już nie zapalił bo się poodginały membranki w drugą stronę i wtedy też nie będzie miał sprężania bo będzie pluł w kolektor ssący




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 7:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Nie to nie są na pewno membranki bo sprawdzałem są w idealnym stanie. Wkurzyłem się i dałem do mechanika najprawdopodobniej w moim przypadku jest to kranik i go cały czas zalewa. Temat do zamknięcia.




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]


Ostatnio zmieniony 17 kwie 2010, 7:40 przez malagadeca, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 8:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 13:56
Posty: 136
Lokalizacja: Brodnica
Pojazd: E46 :P
wykręć swiece jak jest mokra to zaduzo paliwa, to że jest iskra nie znaczy że świeca jest dobra "!!" próbowałeś rozrusznikiem?




_________________

custom in progress




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 16:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2009, 12:45
Posty: 683
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Nie bo mam rozładowany a co to za różnica czy rozrusznikiem czy z kopa. A tak przy okazji żeby nie zakładać nowego tematu bo to nie ma sensu to mam jeszcze jedno pytanko. Jeżeli wkład filtra wymienię na malossi czy tam stage6 to coś mi to da na osiągach?? Trzeba dyszę zmieniać ??




_________________

[center]*Malossi Mulitivar*Malossi X-Special*Stage6 WC*Tec Evo Racing*Tec Sport*Tecnigas RSII*
Jedyna taka na forum! [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 21:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 23:01
Posty: 388
Lokalizacja: Pilica
Pojazd:
nic ci nieda wymiana wkładu filtr one są niby lepsze od seryjnego bo zatrzymują więcej pyłów itp.
a wymieniać dyszy nie trzeba bo nie ma po co to tylko wymieniasz i jeździsz




_________________

Wpadnij obejrzeć mojego Roxa !!!

Aerox Monster Energy !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy