Nie znalazłem więc napiszę od nowa po krótce:
1. rozgrzewamy skuter
2. skład mieszanki na max
3. dokręcamy trochę jałowe
4. gasimy maszynę
5. mieszanka + 0.5 obr.
6. odpalamy skuter
7. ustawiamy wolne obroty (nisko)
8. mieszanka + 0.25 obr.
9. ustawiamy wolne
10. mieszanka + 0.25
11. powtarzamy kroki aż "śrubka" od składu mieszanki paliwowo-powietrznej przestanie podnosić obroty skuterka.
12. jeśli będzie źle to powracamy do poprzedniego ustawienia
13. po każdym przekręceniu jakiejkolwiek śrubki przegazowujemy motor aby.. ustawienia zadziałały w 100%. Następnie sprawdzamy jak skuter wchodzi na obroty i czy też dobrze z nich schodzi na ustawione wcześniej wolne obroty.
14. Jedziemy w trasę np 5 km.
15. Sprawdzamy świecę.
Świeca powinna być koloru kawy z mlekiem(w miare jasna)
Jeśli skuter dobrze pracuje a świeca ma wyżej wymieniony kolorek to możemy być z siebie dumni:)
Przestroga : przez złą regulację gaźnika możemy nawet zatrzeć tłok/cylinder...
PS.; Nie wierzmy kolegom, że jak damy więcej paliwa to skuter pojedzie szybciej i tak dalej.. Gdy skład jest odpowiedni a my damy więcej paliwa to skuter pojedzie gorzej i dodatkowo będzie więcej palił.
Powodzenia

_________________
Piszę poprawnie---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj --->
viewtopic.php?t=3