Dzisiaj jest 28 kwie 2025, 20:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2010, 19:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
witam
moja yamaha neos po zmianie gaznika z 17,5 na 12 jest bardzo słaba ledwo co podjeżdża pod duże górki.
Bardzo długo rozpędza się do 40km/h i ma wielkiego muła na starcie

Co zrobić żeby ładnie wchodził na koło żeby reagował na manetke i miał lepsze przyśpieszenie?
Jak dobrze wyregulować?

Dodam że mam zawirowywacz spalin i nie wiem czy blokade na wariatorze to będe sprawdzał w sobote


Ostatnio zmieniony 16 maja 2010, 20:00 przez Rocky, łącznie zmieniany 5 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 22:20 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
utnij zawirowywacz ten i zaspawaj dziure to po pierwsze. Jak zmieniłes gaźnik to możliwe , że to jest tylko kwestia dobrej regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 7:30 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 17:24
Posty: 85
Lokalizacja: brac wahe:D
Pojazd:
przeczysc gaznik i daj wiekszą dawke paliwa. Jak to nie pomoze to bedziesz sie musał dyszami pobawic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 13:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
dysze mam 86 czy to wystarczy czy dać jeszcze większą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 14:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
Ja masz silnik seryjny to jest to wystarczająca dysza :) a nawet chyba z duża lekko :D no chyba że się mylę




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 14:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
bo mam jeszcze 90 i 66 ale ta 66 to będzie za mała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 14:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
no 66 za mała to spróbuj na tej 90 może coś się zmieni :) spróbuj też coś przestawić na iglicy :D




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 14:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
jeszcze dzisiaj albo jutro będe zmieniał wyskość iglicy i dostaje zbyt mało paliwa
ale najgorzej jest wyregulować powietrze i obroty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 12:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
Dzisiaj sprawdziłem wariator i nie ma tam żdnego pierścienia czyli nie mam blokady na wariatorze a mój v-max to 60 z lekkiej górki
Mam blokade na wydechu czy ona dużo zmienia w Neosie?

Co może być przyczyną małej prędkości ? gaznik wyregulowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 13:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2010, 22:43
Posty: 377
Lokalizacja: Głogoczów/Kraków
Pojazd:
prawdopodobnie tak jak ja masz krótkie przełożenie :/ z górki nie chce przekroczyć 60km/h




_________________

Yamaha JoG next zone

1000-konne wolnossące biturbo, dolnozaworowe-dohc, rzędowe-v8 na gażniku wielopunktowym z cykatorem na bulgotnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 14:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
jakie krótkie przełożenie?

Przecież one powinny śmigać bez blokad lekko 70

Dzisiaj otworzyłem pokrywe wariatora żeby sprawdzić czy jest blokada niestety nie było
Moje pytanie jest takie czy pomiędzy talerzami a paskiem powinien być jakiś odstęp czy mają przylegać do paska?

Jeszcze jedno skuter ładnie idzie jak jest na stopce to jest bardzo zrywny i mocny wkeca się na obroty a jak ja jade to dużo dużo słabszy


Ostatnio zmieniony 15 maja 2010, 19:09 przez Rocky, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 15:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Mają przylegać lekko.
Dlaczego zmieniłes gaźnik ?>
Jaką dyszę miałeś w 17,5mm ? ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 15:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
zmieniłem gaznik to na tamtym dużo mi palił

Dzisiaj regulowałem i moc jest już lepsza
tylko chodzi mi teraz o prędkość jedzie tylko 55-60 i mam blokade na wydechu

Czy to może być wina rolek bo mam chyba 6,5 tak neosy miały w serii?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 15:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
A ile jechał na 17,5mm ?
Jaki masz teraz setup, chodzi o tuning nie o częsci regulacyjne.
I powiedz jeszcze jaką miales dysze w tamtym gazniku.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 16:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
na 17,5 miał lepsze przyspieszenie ale się zalewał prędkość nie była dużo lepsza prawie taka sama
Nie mam żadnego setupu
Dysze miałem najpierw 90 to był dość mocny ale go zalewało a pozniej zmieniłem na 66

Gdy kupiłem ten skuter i jechałem to leciał mi 70 a na następny dzień już tylko 60 nie wiem dlaczego


Ostatnio zmieniony 15 maja 2010, 16:13 przez Rocky, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 17:55 
*

Rejestracja: 14 sie 2009, 7:59
Posty: 130
Pojazd:
Rocky jak masz blokade na tłumiku to też ogranicza sporo twojego neosa utnij i zaspawaj. bo to ci dusi skuter.




_________________

Nie kładź kasku na ziemi bo bliżej do piachu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 19:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
mcandy666 pisze:
Rocky jak masz blokade na tłumiku to też ogranicza sporo twojego neosa utnij i zaspawaj. bo to ci dusi skuter.


a ty u siebie uciołeś tą rurke? Coś ci to dało?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 19:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
No to baaa... to jedena z najważniejszych blokad... :D co do rolek 6,5 albo 6,8... na 6,5 bd lepiej przyśpieszał... a ustawiałeś gaźnik?




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 15 maja 2010, 19:13 przez Marcin194, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 19:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
Wiem że to jedna z najważniejszych blokad

A ty ściągałeś ją u siebie ? Bo chce wiedzić czy polepsza osiągi?
Bo każdy mówi że coś tam polepsza ale dokładnie nie wie a ja chce się dowiedzieć od osoby która to ściągała

gaznik ustawiłem a ja myslałem coś o rolkach w granicach 4g dobre by były czy nie?


Ostatnio zmieniony 15 maja 2010, 19:30 przez Rocky, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2010, 21:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 20:43
Posty: 131
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Ten zawirowacz spalin w moim przypadku poprawił nieco przyspieszenie, ale tez mam dylemat v-max 60 km/h




_________________

Po pierwsze: ZWIĘKSZ MASĘ!

Leovince ZX
Malossi Multivar

v-max 85
splananie <3l na 100km

http://www.thisbox.pl/rejestracja.html? ... enie=21543
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...