Dzisiaj jest 28 lip 2025, 7:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 maja 2010, 16:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2008, 10:36
Posty: 42
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Mam problem odnosnie tlumika. Mianowicie na zakonczeniu tlumika jest lekkie wygiecie, tam gdzie laczy sie z cylindrem. Gdy przylozy sie go do cylindra (razem z uszczelka) to i tak jest szpara..ucieka powietrze i chodzi jak traktor. Probowalem juz zrobic to takim silikonem odpornym na wysokie temp ale nie zdal egzaminu ;/ jak myslicie co moge z tym zrobic ? jak "zalatac" ta dziure ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 16:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2008, 22:32
Posty: 102
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
silkon nie zalatwi sprawy tlumik wydmucha silikon wyprostuj wydech tak aby przylegal do cylindra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 17:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2008, 10:36
Posty: 42
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
tak tez sie stalo z tym silikonem, wydmuchalo go po tyg jezdzenia. A jak mam go naprostowac ? boje sie ze jak bede go rostowal to cos pojdzie i sie zlamie i wtedy dupa.
A jak bym przyspawal to kolanko ze starego tlumika ? seryjnego..czy lepiej prostowac ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 17:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 20:43
Posty: 131
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Myślę że jak wsadzisz w imadło i troszkę go naprostujesz to nic się z tłumikiem nie stanie, jeżeli nic nie pomorze to możesz właśnie przyspawać od starego (jak nie ma innego wyjścia...)




_________________

Po pierwsze: ZWIĘKSZ MASĘ!

Leovince ZX
Malossi Multivar

v-max 85
splananie <3l na 100km

http://www.thisbox.pl/rejestracja.html? ... enie=21543
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 18:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Rozgrzej porządnie to kolanko palnikiem i wsadź do środka jakąś rurę o trochę mniejszej średnicy i tak spróbuj prostować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 18:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2008, 10:36
Posty: 42
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
ale krzywa nie jest sama rura tylko samo mocowanie do cylindra...wiec rura tego nie wyprostuje..wygiete jest pomiedzy mocowaniami od srub.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 19:02 
*

Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:33
Posty: 180
Lokalizacja: Reda
Pojazd:
a ja widzialem jak koles zrobil uszczelke w taki sposob(jesli dobrze pamietam)
polozyl na kartonik taki sznurek nie palny(w castoramie byly nie drogie)
i na to grubo silikonu na wys. temp.
potem uformowal sobie cieplym nozykiem do tapet

nie wiem czy to pomoze

chyba lepiej wyjdzie jak przespawasz kolanko od seryjniaka




_________________

http://prizers.pl/?ref=1755




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 19:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2008, 10:36
Posty: 42
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
to raczej nic nie da bo ten silikon i tak zostanie wydmuchany..tak jak to teraz mi sie stalo po tyg jazdy ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2010, 21:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 21:26
Posty: 389
Lokalizacja: Ząbkowice Ślaskie
Pojazd:
ja tak miałem w swoim i dałem do naprostowania oni chyba to podgrzali i na imade naprostowali




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 maja 2010, 14:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 13:47
Posty: 189
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Tak jak kolega wyżej, jeżeli masz butle z gazem, bierz palnik wsadź wydech w imadło, rozgrzej do czerwoności, aż metal stanie się plastyczny, wtedy lekko młoteczkiem go wyprostuj i będzie gitara :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 16:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2008, 10:36
Posty: 42
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
neos5 ile dales za takie prostowanie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2009, 14:13
Posty: 137
Lokalizacja: RZE
Pojazd:
Ej a jak jest taka szpara to tylko maszyna jest głośniejsza czy też traci na mocy??




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 91#2061751




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 22:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 8:48
Posty: 277
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
traci na mocy , i wpływa to na żywotność pierscieni




_________________

W Garażu stary Ogarek i Aprilka SR z 99r :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2010, 23:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Nie trzeba podgrzewać jeśli te zgięcie jest na tym mocowaniu do cylka, walisz młotkiem aż będzie prosto- sam to robiłem i nic nie było w Leo TT. To jest miękki materiał i bez problemu pójdzie.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy