Dzisiaj jest 06 sie 2025, 10:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 cze 2010, 16:25 
*

Rejestracja: 20 mar 2010, 6:57
Posty: 24
Pojazd:
Czy jak dokręcam wariator to msuze dokręcić śrube na chama? Boję się zę obkręce gwint. Czy jak bym nie daj boże przekręcił gwint to jest jakiś ratunek?i czy jakbym np przekrecił gwint potem dał podkładke zamiast nakretki i póżniej nakręcił to będzie trzymało , chodzi mi o cos takiego wtedy 1. nakrętka, 2. podkładka, 3. zabierak do kopki itd


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 16:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 mar 2010, 19:35
Posty: 170
Pojazd:
No tak z wyczuciem dokręcaj ale żeby przekręcić taki gwint to trochę siły też trzeba :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 16:43 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Ja zawsze musze dokręcać na maxa, bo inaczej wario się podczas jazdy odkręca (choć nie wiem jak to możliwe, przecież podczas jazdy wał kręci się w drugą stronę) :/
Nawet jakbyś zjechał gwint to można go później nagwintowac na trochę mniejszy (w tedy oczywiście będzie też mniejsza nakrętka)




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 8:45 
*

Rejestracja: 20 mar 2010, 6:57
Posty: 24
Pojazd:
A czy jak dokręciłem nakrętkę BARDZO mocno i nie przekręciłem jeszcze gwintu to ok nic sie nie stanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 9:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 8:48
Posty: 277
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
a dlaczego coś ma się stać , to tak jak z dokręcaniem wydechu trzeba go mocno dokrecić bo bedzie pierdział a nic sie z gwintem nie stanie chyba ze weźmiesz metrową rurke na klucz i bedziesz na hama dopier****




_________________

W Garażu stary Ogarek i Aprilka SR z 99r :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 10:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:58
Posty: 168
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
Nic się nie stanie... Przecież śrubę na wariator i na sprzęgło powinno dokręcać się pneumatykiem (czyli mocno).




_________________

Cytuj:
A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD

http://bikepics.com/members/grubymalbork/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 14:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
trzeba na wyczucie :) żeby przypadkiem później nie dospawywać jednej do drugiej bo jest gwint zerwany :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy