Dzisiaj jest 07 sie 2025, 3:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 maja 2010, 18:34 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Siema
Posiadam skuter Malaguti F12. W tym roku przejechałem nią jakieś 1200km, aż nagle stało się coś okropnego :roll:
Wracaliśmy z kumplami z wypadu na miasto i jak już dojeżdżałem do domu kumpla (jechałem z pasażerem) to moja malaga nie chciała jechać więcej jak 60 km/h (i to z górki !)
Poczekaliśmy trochę u kumpla no i jedziemy dalej (ja dalej z pasażerem) no i po paru km znowu to samo :roll: Zacząłem jechać sam. Wszystko było ok. Już byłem szczęśliwy, że to było `chwilowe osłabienie`.
Dzisiaj niestety na zimnym wszystko jest jak najbardziej ok, ale po przejechaniu ok. 2km na starcie ma ogromnego muła > strzał mocy do ok.45 km/h > muł 45 - 70 km/h (czasami już z tego muła wcale nie wychodzi bo drogi brakuje :? ) > strzał mocy do maxa

Według mnie jest to puchnięcie tłoka. Dobrze myślę ?

Jeśli to by było to (oby nie !) to czy mogę po prostu zmienić na jakiś tani tłok i śmigać dalej czy muszę robić szlif i kupować do tego jakiś tłok ?

Z góry dziękuję za wszelką pomoc :wink:




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 18:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2010, 23:36
Posty: 65
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Jeżeli to puchnący tłok, to gładź cylka już pewnie nie będzie ciekawa. Rozbierz cylinder i zobacz czy wszystko wporządku.




_________________

Custom Malaguti F10/F12! Zobacz!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=375963#375963
http://bikepics.com/members/krzysrax/
Cytuj:
co to jest to okno wydechowe?

Work in progress.. DR evo, Dellorto 17,5, polini 2G evo II, malossi multivar, komin arrow etc. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 18:38 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
krzys.rax,
No tak tylko, że jeżdżę nim codziennie i narazie nie mam zamiaru go robierać :roll:

A jak to jest w LC ? Jak spuścić ciecz zanim go rozbiorę ?

Może jeszcze ktoś inny się wypowie ?




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 19:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
no sprawdź cylinder bo to bedzie pewnie przytarty i to ładnie a jak rozbierasz to spuszczasz ciecz potem lecisz z cylkiem xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2010, 20:04 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Pisałem teraz ze znajomym i on mi mówi, że to może być wina zużytych sprężyn w napędzie :roll:
Może to być prawda ? Bo jak prawda to będę happy :twisted:




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 7:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2009, 21:14
Posty: 417
Pojazd:
może byc prawda ale raczej to nie to. sprawdz cylinder




_________________

APRILIA SR 95'

Hebo New Performer
Top Racing Next Generation
Hebo Special
Wkład filtra Polini
Hebo +60%
Hebo Racing

...::DzonySr

Cytuj:
Po pierwsze, zwiększ mase




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 13:43 
*

Rejestracja: 25 kwie 2010, 12:21
Posty: 111
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
tak jak wiekszosc mowi

cos z cylkiem musi byc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 13:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
patrcik, wątpie aby to było od sprężyn..Jak to będzie tłok to radze nie jeździć dłużej tak bo z cylka dużo nie zostanie..Na twoim miejscu już bym go nawet nie odpalał tylko sprawdził ten cylek.




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 20:42 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Jeżdżę dopóki mi nie stanie. Bo i tak i tak już cylek do szlifu jak coś :/

Ale on mi mówił, że to od sprężyn, bo jakby było coś z cylkiem to cały czas byłby słaby, a nie tak jak teraz - te nagłe przypływy mocy. Sam już nie wiem :/

Edit:
Będę miał 2 dni wolnego więc:
Jak się spuszcza dokładnie ciecz ? Bo zawsze miałem powietrzaki i teraz nie mogę się przestawić :?
Gdzie coś odkręcić itd. Bo potem to już pikuś :wink:

W Maladze chyba spokojnie zdejmę cylek bez jakiegoś większego rozkręcania ? Tylko wydech fajka, głowica i mogę zdejmować tak ?




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:


Ostatnio zmieniony 01 cze 2010, 20:48 przez patrcik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 21:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 8:48
Posty: 277
Lokalizacja: Jaworzno
Pojazd:
tak tylko musisz wyciagnąc silnik z ramy albo odkręcić amortyzator :) bo tak nie bedziesz miał dostepu




_________________

W Garażu stary Ogarek i Aprilka SR z 99r :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2010, 22:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2008, 9:26
Posty: 121
Lokalizacja: Hajnówka
Pojazd:
Może sprężynka na sprzęgle pękła, jest taka możliwość. Szarpie na wolnych??
Cylek w maladze AC idzie wyjąć bez wyjmowania silnika, w LC czyli raczej też. Ale uwierz mi że o wiele wygodniej się robi jak silnik jest wyjęty, nie ma tak dużo roboty żeby go wyjąć.




_________________

Rozpoczynamy projekt :).
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0 zobacz:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 12:19 
Zbanowany

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:36
Posty: 86
Pojazd:
Odkrec pług i masz dostep do cyla.Wiem co montowalem z kolega cylinder do malagi f12 LC.
Płyn spuszczasz poprzez odpiecie wezow i pompy,oczywiscie odkrec tez korek od zbiorcznika wyrównawczego bo cały płyn nie zleci.



Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 13:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
silnik w ramie amortyzator zostaw ja sobie tylko ściągnołem plastiki te co są z boku żeby lepiej widziec a ciecz odkręcasz korek potem węze przy pompie i spuszczasz potem głowice wiesz jak tak na krzyż a potem masz cylek xD

1 2
3 4

odkręcasz 1 potem 4 potem 2 potem 3 i tak w kułko ale po pół obrotu jak już wszystko puści to możesz już normalnie tak tez dokręcaj :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 16:36 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Dla ułatwienia łapcie filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=2FdjAD2tNbw




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 17:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2008, 21:44
Posty: 159
Pojazd:
Dla mnie bynajmniej nie jest to wina cylindra bo by tak nie chodził. Choć może...
Będzie chodził aż do momentu kiedy pierścienie pękną.

Ja na twoim miejscu sprawdziłbym cały napęd tj: rolki, sprężynki, pasek, okładziny sprzęgła itp.


Ostatnio zmieniony 02 cze 2010, 17:27 przez Ernix7, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 18:21 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Ernix7,
Też tak myślę. Każdy mi mówi że jakby to była wina tłoka to by mi gasł i wcale nie miał mocy !

Rolki mam nowe, pasek, sprzęgło, sprężynki wymieniane w tym samym dniu. Przebieg max 1 kkm




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2010, 21:50 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:22
Posty: 963
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
mi to nie wygląda na tłoka żeby coś tam było źle,sprawdz jeszcze raz cały napęd bo może być tak że z którąś cześcia coś sie stało(rozwaliła się)




_________________

Sprzedam dużo częsci silnikowych do Yamahy Bws,naprawdę tanio! Sprzątanie garażu.
Malossi sport 70cc 50zł do szlifu!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=171672
Gg. 8308088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2010, 11:49 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Chyba mam !
Rozebrałem wczoraj cały napęd. Okazało się że centralka zapiekła się w korektorze. Wyjąłem ją i wsadziłem starą, seryjną. Jazda testowa skończyła się szybciej niż zaczęła - skuter nie miał ochoty jechać.
Mój brat wziął się za "tjuninkowanie" :mrgreen: tamtej TR +15%. Spiłował ją na końcach tak żeby swobodnie się kręciła. Nasmarowałem to troszkę i jazda próbna w deszcz :P
Przyspieszenie takie jak było przed tym całym zdarzeniem (czyli baardzo dobre) ale już przy 35 km/h traci moc.
Na dniach robię twist control i kupuję centralkę ok. +30%. Mam nadzieję, że to rozwiąże problem.

Jak myślicie ?




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 13:04 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:22
Posty: 963
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
ja mówie że pół na pu bedzie czyli 50% że bedzie działać a 50% że nie,ale oby działała :wink:




_________________

Sprzedam dużo częsci silnikowych do Yamahy Bws,naprawdę tanio! Sprzątanie garażu.
Malossi sport 70cc 50zł do szlifu!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=171672
Gg. 8308088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2010, 15:34 
Zbanowany

Rejestracja: 07 lip 2009, 20:28
Posty: 383
Lokalizacja: się wziąłeś ?
Pojazd:
Problem rozwiązany.
Okazało się, że sprężyna centralna pod wpływem temperatury (przegrzanie napędu) delikatnie się rozszerzyła i zapiekła w korektorze.
Po małym "tjuninku" :mrgreen: spręzyny wszystko już jest ok :wink:

Temat do kosza

P.S Aha i dzięki wszystkim za pomoc mimo iż nikt nie zgadł :mrgreen:




_________________

Polski lockerz. Zapraszam do rejestracji :wink: :wink: :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy