Dzisiaj jest 12 sie 2025, 5:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lip 2010, 13:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 16:24
Posty: 64
Lokalizacja: hggggg
Pojazd:
Witam dzisiaj kupiłem za 1000zł malaguti F12 no i facet powiedział że nie ma on iskry no to mam się zamiar wziąć za jego naprawę . no wiec okazało się że on ma iskrę lecz znikło raz jest a raz nie ma a jak jest to bardzo słaba czego to może być wina ?? i jeszcze jedno jako on powinien mieć święcę z długim gwintem czy taka jak do komara . bo w nim siedziala z długi ale mi sie wydaje ze nie powinna taka w nim siedzieć. .. proszę bardzo o odpowie :cry: dzi !! :)




_________________

Poznaj skuter lepiej sam niż da ci się on poznać!!
------------------------------------------
xD


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 13:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2009, 20:56
Posty: 649
Pojazd:
iskronik to byc moze, albo jest jakies spiecie, spr modul




_________________

Sprzedam Matrixa na części.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=64110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 14:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 16:24
Posty: 64
Lokalizacja: hggggg
Pojazd:
kompresje na pewno mam bo jak przyłożyłem palec do wejścia od świecy no to aż odrzuciło pale czyli ma dobrą kompresje czyli tylko tej iskry jest wina że nie chce zapalić ??? bo jest bardzo słaba komar ma większą ..




_________________

Poznaj skuter lepiej sam niż da ci się on poznać!!
------------------------------------------
xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 14:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Iskorownik jest pod pokrywą wiatraka lub pompy wody. Musisz zdjąc cały dekiel...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 17:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 16:24
Posty: 64
Lokalizacja: hggggg
Pojazd:
a po czym poznać że moduł jest do wymiany czyli jest nie dobry ??? a po iskrowniku po czym poznać że jest nie dobry ???




_________________

Poznaj skuter lepiej sam niż da ci się on poznać!!
------------------------------------------
xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 18:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 16:24
Posty: 64
Lokalizacja: hggggg
Pojazd:
I jeszcze jedno pytanie jaki mam wlać płyn do chłodnicy ?? bo jest to skuter chłodzony cieczą .... może być płyn chłodniczy taki co i do samochodowych chłodnic się leje ??? i jaki olej lać obok benzyny co jest ten zbiorniczek poprzedni właściciel lał mobile 2T a czy ja mogę jakiś inny ?? ..




_________________

Poznaj skuter lepiej sam niż da ci się on poznać!!
------------------------------------------
xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 20:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Zeby pozna czy modól spalony to musisz raczej zmierzyc natezenie pradu przepływającego przez kable jakie ida do modólu i z modułu do fajki. Do zbiorniczka na ciecz mozesz nawet samej wody nalac ale jak zapomniesz na zimę ze jest woda to bedze nie ciekawie :lol: Nalej zwykłego borygo.
Co do oleju to nalej jakiegos obojętnie jakiego do 2T. Pamietaj aby nie mieszac czerwonego oleju z białym.


Ostatnio zmieniony 06 lip 2010, 20:48 przez seba7011, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:15 
*

Rejestracja: 04 kwie 2010, 21:49
Posty: 192
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
Iskrownik tak jak wyzej napisano-z prawej strony.
Swiecia z krotkim gwintem. Sprawdz czy z tlokiem wszystko ok jesli byla z dlugim, chociaz cos by stukalo gdyby bylo nie tak.
Olej mozesz lac inny niz dotychczas, ale jak cylek w miare ok to nie lej najtanszego ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2010, 22:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Świeca to albo NGK BR8HS lub Denso W24FSR, płyn to taki jak do aut- polecam jednak Prestone- najlepszy.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 16:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 16:24
Posty: 64
Lokalizacja: hggggg
Pojazd:
czy byłaby to wina cewki zapłonowej skoro jest iskra ale bardzo słaba ???? czy też najprawdopodobniej , cewko modułu ???? bo moduł zapłnowy jest ok




_________________

Poznaj skuter lepiej sam niż da ci się on poznać!!
------------------------------------------
xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 18:50 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:22
Posty: 963
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
hawaje pisze:
cewki zapłonowej
tak ja bym stawiał na to :wink:




_________________

Sprzedam dużo częsci silnikowych do Yamahy Bws,naprawdę tanio! Sprzątanie garażu.
Malossi sport 70cc 50zł do szlifu!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=171672
Gg. 8308088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 20:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2009, 11:05
Posty: 202
Lokalizacja: LUBIN
Pojazd:
cewka bo co innego miałem to samo juz dwa razy cewke wymienialem iskra byla tylko jak przerwa byla bardzo malutka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 21:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 16:24
Posty: 64
Lokalizacja: hggggg
Pojazd:
i jednak to byłą wina fajki i kabla. teraz mam kolejny dylemat iskra jest i kupiłem świece z krótkim gwintem ale w tym skuterze siedziała z długim i na tej z krótkim gwintem nie chce odpalić czy to możliwe że jednak powinna w nim siedzieć z długim gwintem dodam że to jest cylinder 70ccm ... ??????




_________________

Poznaj skuter lepiej sam niż da ci się on poznać!!
------------------------------------------
xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 21:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
sprawdz czy masz mase podlaczona. ja tez tak mialem ze raz mial iskre raz nie. u mnie jest to kabelek przyczepiony do przekladni.




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 16:24
Posty: 64
Lokalizacja: hggggg
Pojazd:
ale mój już ma iskrę tylko nie wiem jaka świeca powinna w nim być bo na świecy z krótkim gwintem nie odpala .. bo jest to cylinder 70ccm i jak w takiej pojemności powinna siedzieć świeca ??????




_________________

Poznaj skuter lepiej sam niż da ci się on poznać!!
------------------------------------------
xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 21:41 
Zbanowany

Rejestracja: 25 kwie 2010, 11:13
Posty: 91
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Ja mialem 70cmm w maladze i swiece mialem seryjna czyli z krótkim gwintem :) Wiec to chyba nie to. Wes wlej paliwo do cylinra pod swiece szybko zakrec i pokopaj moze odpali. Jak tak to bedzie znaczyc ze to wina gaznika a nie cylka i swiecy :)Probowales regulowac obroty? Daj mu na maxa obroty i hamulec trzymaj xD podmuchaj w przewody moze cos jest zapchane i nie dochodzi paliwo :) Pobawic sie musisz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 21:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 16:24
Posty: 64
Lokalizacja: hggggg
Pojazd:
ale jak wsadzę świece i trochę pokopię to wyjmę świece i jest mokra .. wiec raczej paliwo dochodzi . :)




_________________

Poznaj skuter lepiej sam niż da ci się on poznać!!
------------------------------------------
xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 21:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 16:24
Posty: 64
Lokalizacja: hggggg
Pojazd:
a i gdzie się ustawia obroty w gaźniku 2T bo ja nie mam pojecia zawsze miałem skuter 4T i tam wszystko umiałem a 2T jest dla mnie trudniejsze ...




_________________

Poznaj skuter lepiej sam niż da ci się on poznać!!
------------------------------------------
xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 21:48 
Zbanowany

Rejestracja: 25 kwie 2010, 11:13
Posty: 91
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
sprawdz głowice:) a w najgorszym wypadku cylek wyciagnij i zobacz co jest grane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2010, 21:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 16:24
Posty: 64
Lokalizacja: hggggg
Pojazd:
najpierw jutro zobaczę ten gaźnik jeśli nie zapali to oddam do mechanika głębiej nie będę grzebał .. :) .




_________________

Poznaj skuter lepiej sam niż da ci się on poznać!!
------------------------------------------
xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy