Dzisiaj jest 30 lip 2025, 8:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lip 2010, 22:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
Moja Yamaha Neos gdy jest zimna bardzo dobrze i równo przyśpiesza a jak juz sie nagrzeje to od 0-30km/h ma muła(wyglada to tak jakby dostawała malo paliwa bo od 30km/h dostaje takiej duzej mocy i idzie bardzo mocno)

Dodam że na iglicy mam na drugim ząbku od dołu czyli dostaje duzo paliwa

Może mi ktoś powiedziec co jest najważniejsze w regulacji gaznika jeśli chodzi o spalanie(iglica, dysza, srubka od mieszanki czy od obrotów)?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 22:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Może dzwon zużyty?

Rocky pisze:
Może mi ktoś powiedziec co jest najważniejsze w regulacji gaznika jeśli chodzi o spalanie(iglica, dysza, srubka od mieszanki czy od obrotów)?

Wszystko :mrgreen: Od obrotów najmniej :P




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 22:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
a iglicy bo mam na drugim ząbku od dołu bo jak wezme na iglice na środek to bardzo wolno jedzie?
i czy duza jest róznica w spalaniu jeśli ma się na najniższym ząbku a najwyższym???

a od mieszanki żeby mniej palił to trzeba wkręcać czy odkręcać srubke??


Ostatnio zmieniony 26 lip 2010, 22:36 przez Rocky, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 1:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
odkręcać a z tym mułem to albo wina sprężyny centralnej albo zużyty pasek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 10:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
Tomek SR pisze:
odkręcać a z tym mułem to albo wina sprężyny centralnej albo zużyty pasek.


odkręcać? a ja myślalem że jak będzie bardziej wkręcona to lepiej będzie. to dzięki

jak sprężyna to dlaczego jest taki muł tylko na początku mi to wygląda jakby to było coś z paliwem bo jak tak wolno jade na początku i włącze ssanie to idzie bardzo mocno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 10:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
aha to daj wiekszą dysze jaką terazz masz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 13:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
teraz mam dysze 66 ale nie chce dawać większej bo będzie mi dużo palił
Teraz pali mi 4l/100

i jeszcze jedno skuter powinien odpalać lepiej gdy zimny czy ciepły?
bo ja mam tak że jak przejede np.2km i go zgasze i chcem z 2min odpalić to musze dosc długo kręcić a jak zimny to odrazu co może być tego przycztną???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 20:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
pomoże ktoś???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 20:08 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
ale jak ma tego muła 0-30 to ma wysokie obroty czy niskie??? mój tez zimny lepiej pali . A jak go palisz na ciepłym silniku to włączas ssanie czy wyłączasz?? bo masz ssanie reczne tak??


Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 20:11 przez sikormen94, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 20:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
tak mam ssanie ręczne
na ciepłym odpalam bez ssania bo mojemu koledze na ciepłym odpala odrazu a ja musze dość długo kręcić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 20:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
może tłok ci puchnie , jak się zatrzymasz do długo musisz go odpalac z ssaniem czy bez?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 21:01 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:22
Posty: 963
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
jaką masz spreżyne dociskową?




_________________

Sprzedam dużo częsci silnikowych do Yamahy Bws,naprawdę tanio! Sprzątanie garażu.
Malossi sport 70cc 50zł do szlifu!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=171672
Gg. 8308088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 21:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
Tomek SR pisze:
jak się zatrzymasz do długo musisz go odpalac z ssaniem czy bez?


dam rade go ddpalić bez ssania ale musze go trzymać z 5s żeby odpalił

starkbws pisze:
jaką masz spreżyne dociskową?

seryjną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 21:33 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:22
Posty: 963
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
daj Hebo +50% zobaczysz pomoże ci :)




_________________

Sprzedam dużo częsci silnikowych do Yamahy Bws,naprawdę tanio! Sprzątanie garażu.
Malossi sport 70cc 50zł do szlifu!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=171672
Gg. 8308088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 22:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 22:03
Posty: 150
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Ja miałem to samo , skręcała mi sie spręzyna sprzęgła sprawdz moze masz to samo a jak nie to tak jak kolega wyzej sprezyna +50% sproboj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 23:41 
**

Rejestracja: 25 wrz 2009, 18:45
Posty: 453
Lokalizacja: namyslow
Pojazd:
Mi sie wydaje ze slabe odpalanie po rozgrzaniu i slaby start sz spowodowane zbyt mala dawka paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2010, 16:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
sikormen94 pisze:
Mi sie wydaje ze slabe odpalanie po rozgrzaniu i slaby start sz spowodowane zbyt mala dawka paliwa.


mała dawka? a pali 4l i ma drugo ząbek od dołu na iglicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2010, 19:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2009, 10:18
Posty: 256
Pojazd:
jeszcze jedno czy ta śrubka od powietrza to ona powinna być dość dużo wykręcona żeby dostawał więcej powietrza czy lepiej jak dostaje tego powietrza mniej???


Ostatnio zmieniony 30 lip 2010, 19:30 przez Rocky, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy