Dzisiaj jest 02 sie 2025, 17:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lip 2010, 17:58 
*

Rejestracja: 10 lip 2010, 16:30
Posty: 10
Pojazd:
Witam
Mam poważny problem z moim skuterem!:( (Yamaha Rex silnik Minarelli AC)
Mianowicie mój problem polega na tym że bardzo szybko zużywają się pierścienie!
Miałem cylinder seryjny z tłumikiem giannelli przejechałem 700km i cylinder stracił kompresję.
Jeżdżę na oleju Castrol Racing 2T.
Miałem cylinder Airsal sport 50cc to samo po 900km.
Kupiłem tłok do Airsala za 100zł oryginalny założyłem seryjny tłumnik zrobiłem 400km i cylinder już jest dużo słabszy ciężko pali.
Razem wymian tłoków w seryjnym cylindrze i w Airsalu miałem 5....! :((
To mnie już przeraża!
Powiedzcie co to może być bardzo was proszę!

Od założenia nowych pierścieni jeździłem powoli 40km/h o to samo! :evil:

Teraz winię za to gaźnik bo jak jadę np. 40 mam manetkę otworzoną na 1/3 i może silnik ma za małe chłodzenie wewnętrzne???

[b]Proszę o jakieś porady i podpowiedzi co może być nie tak[b]


PomÓż bo pomAgać!
Fornal


Ostatnio zmieniony 26 lip 2010, 21:10 przez Adrian24, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 20:33 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
A jaką masz dyszę w gaźniku? W jakim stanie masz zawór membranowy, ale wątpię, żeby to był właśnie zawór.




_________________

SR WWW by SR'ka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 20:56 
*

Rejestracja: 10 lip 2010, 16:30
Posty: 10
Pojazd:
Dysza seria zawór jest okej blaszki dobrze przylegają.
Choć mechanik który robił ten skuter włożył zawór jakiś chiński bo bardzo tani chyba 15 albo 20zł
Może to byś przyczyną?
A twoja Sr-ka Ci się nie psuje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2010, 21:43 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
No teraz nie;D Ale od marca zajechałem dwa cylki w tym jednego alusa;( Przyczyny nie znałem, znaczy pierścień mi się ukruszył.;(( A jak masz gaźnik wyregulowany? Jaka tam dysza jest? Zobacz jaką masz wielkość, będzie taki numerek wybity, możesz też sprawdzić na którym stopniu masz iglice.:))




_________________

SR WWW by SR'ka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 7:52 
*

Rejestracja: 10 lip 2010, 16:30
Posty: 10
Pojazd:
Dyszę mam 60
a iglicę mam teraz na 4 rowku i to samo dalej.
Teraz jak jadę to staram się manetkę prawie ko końca otwierać przejadę trochę i zobaczę czy się coś będzie zmieniać. Oby nie!:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 9:14 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
4 rowek od dołu czy od góry? Bo jak masz iglice na samym dole dostaje najwięcej paliwa. Nie wiem czy można obwiniać za to właśnie tą małą dyszę no bo 60 to jest trochę malutka, a jaki masz gaźnik? Ja w serii miałem 78 i iglica na środku.




_________________

SR WWW by SR'ka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 11:41 
*

Rejestracja: 10 lip 2010, 16:30
Posty: 10
Pojazd:
4 rowek od góry to dostaje więcej paliwa
gaźnik Mikuni 12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 14:26 
**

Rejestracja: 15 kwie 2010, 23:07
Posty: 355
Pojazd:
Większą dysze spróbuj, bo to w końcu sport jest, a i przy serii 60 to troche mało. Mam ten sam skuter co ty ;D




_________________

Axis racing:
- Airsal 50cc racing
- Malossi Dellorto 17,5mm
- Hebo Air system
- Polini Speed Control
- Polini Speed Bell
- Tec Racing
- Tecnigas next-r
- Widełki od neosa + felga
- Stage6 Sport Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 14:57 
*

Rejestracja: 10 lip 2010, 16:30
Posty: 10
Pojazd:
ale chodzi nawet nawet ok spróbuje dać większą ;)

A twój się tak nie psuje dobrze jeździ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2010, 21:08 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
Jak masz na najniższym ząbku dostaje najwięcej paliwa, a jak na najwyższym najmniej;)) Wiem na 100% bo walczyłem z tym przez jakiś czas ^^. A jak wyglądała kompresja po założeniu tego airsala? Te cylki lubią mieć przedmuchy, lubią też być nieszczelne, mój Airsal zatarł się po 500km :| Daj przynajmniej dyszę 70.




_________________

SR WWW by SR'ka


Ostatnio zmieniony 26 lip 2010, 21:09 przez SR'ka, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 7:48 
*

Rejestracja: 10 lip 2010, 16:30
Posty: 10
Pojazd:
Z tą iglicą to wiem co i jak :cool:

Kompresja była dobra nawet bardzo :wink:
nie mam tego przyrządu do sprawdzania kompresji ale dobra była.
Dotarłem tłok ze 200km było jeszcze dobrze a teraz jest masakra kompresja 3 razy mniejsza ciężko pali próbowałem regulować gaźnik nic to nie daje.

A dobrze by to było jakbym w seryjnym cylku zrobił szlif i kupił tłok vertexa??
Te tłoki są bardzo mocne podobno, to mam nadzieje że mógł bym na nim trochę polatać :D


Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 7:49 przez Adrian24, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 10:32 
Zbanowany

Rejestracja: 27 mar 2010, 11:29
Posty: 608
Pojazd:
A ile płaciłeś za tłoki do Airsala? Ja bym tu szukał winy w jakimś lewym powietrzu, tylko że skąd? Sprawdź szczelność wszystkiego:D




_________________

SR WWW by SR'ka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 10:53 
*

Rejestracja: 10 lip 2010, 16:30
Posty: 10
Pojazd:
Za każdy tłok 100zł oryginalny u Pana Mielocha kupowany.
Silnik szczelny jest wiem bo go dobrze złożyłem nigdzie nie łapie lewego powietrza.

Jeżdżę z manetką otwarta ma max i może coś lepiej :wink:
Zrobię jeszcze ze 100km i zobaczy się.

A jak nie to kupie ten tłok vertex za 160zł czy jakoś tak.

A może to być wina karterów???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lip 2010, 18:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
Czyżby dostawał za mało oleju??? sprawdź pompę olej... za magnetem jest wrazie jakbyś nie wiedział...
Adrian24 pisze:
Jeżdżę z manetką otwarta ma max i może coś lepiej

o sory... tak to sie nie dziwie... Zawsze przed jazdą na nowym tłoku pierścieniach czy cylindrze trzeba rozgrzać silnik :P i odkręcać manete można tylko w cylach alu...
edit: i to też tylko po porządnym rozgrzaniu... (na wolnych obrotach...)




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 18:58 przez Marcin194, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2010, 12:52 
*

Rejestracja: 10 lip 2010, 16:30
Posty: 10
Pojazd:
takie rzeczy to podstawa :P
Dozownika nie mam. mieszam paliwo z olejem:)

spoko ja wiem to :mrgreen:
dotarłem go jeździłem powoli i nie miałem manetki do końca otwartej :wink:
Zawsze rozgrzewam silnik przed jazdą i nie daję manetki do końca odrazu jak ruszę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 lip 2010, 10:59 
*

Rejestracja: 10 lip 2010, 16:30
Posty: 10
Pojazd:
wypowie się jeszcze ktoś??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy