Dzisiaj jest 13 sie 2025, 12:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Set up do roxa
Post: 31 sie 2010, 16:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Witam, mój rox ma wydeszek leo TT ale mówia ze malo daje, dobra coś by sie zmieniło może yl 50 gaxnik 17.5 (co ciekawe anglik dał stary też 17.5), wariator malossi i sprzegło zmienione i teraz pytanie chciałbym włożyc:

Cyl streetrace stage6 70cc
Dzwon wingcoller
Wał korbowy Hebo Sport
Pompe wody +40% (daje to cos wogole?)
Sprężyny (jakie?)
Pasek który wytrzyma

Czy całosc da rade? łożyska oczywiscie tez zmienie. Jaki v-max jakie spalanie tego może byc?
Oraz ile mi da zmiana wydechu na np. LeoVince ZX lub Stage 6 pro . Jestem otwarty na propozycje. Jaka cieżkosc rolek




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 16:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
totalover, osiągi na jakie możesz liczyć przy dobrej regulacji to 110km/h z dobrym przyśpieszeniem. Spalanie zależy od tego jak się będzie jeździć, wiadomo jak maneta od świateł do świateł pełna to spalanie znacznie wzrasta, poza tym warunki miasto - trasa, waga kierowcy. Wszystko ma wpływ ale przy w miarę ekonomicznej jeździe powinno oscylować w granicach 4-4,5L przy pałowaniu to nawet 6L potrafi bestia łyknąć.

totalover pisze:
Cyl streetrace stage6 70cc
Dzwon wingcoller
Wał korbowy Hebo Sport
Pompe wody +40% (daje to cos wogole?)
Sprężyny (jakie?)
Pasek który wytrzyma


Na twoim miejscu ja bym taki setup ułożył (razem z tym co jest)

cylinder S6 Streetrace 70cc
wariator Malossi Multiwar
wał Hebo / Top Racing Evolution
sprzęgło S6 Sport Pro
dzwon S6 WingCooler
pasek Malossi X-Kevlar (osobiście nie miałem styczności ale w necie dobrze piszą)

To wszystko, co do sprężyn to kwestia regulacji razem z rolkami i sprężynkami sprzęgła. Pompa +40 to ładny stylistycznie bajer ale wątpię by "większy wirnik" miał jakiś duży wpływ na chłodzenie. Seryjny drożny układ chłodzenia jest wystarczający, ale jak masz pieniądze to rób co uważasz, ja wolałbym kupić za te pieniądze wydech Yasuni R lub podobno stworzony do tego cylindra S6 Pro Replica, droższy S6 Pro.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 18:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Eh po co mam kupywac 2 wariatory? Skoro mam juz malossi i sprzeglo z twardszymyi sprezynami. Mi chodzi zeby on mi nie palil nie wiadomo ile tez.




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 11:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
4 - 4.5l / 100km? Nie sądzę, z pewnością 6 a nawet i więcej przy szaleniu, a jak wiadomo po to sie tuninguje. Więc nie sądzę, żeby ci spalił te 4 litry. W wydechy leo vince się nie baw, jakoś nie jestem do nich przekonany.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 11:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2008, 21:44
Posty: 159
Pojazd:
Peluś pisze:
4 - 4.5l / 100km? Nie sądzę, z pewnością 6 a nawet i więcej przy szaleniu, a jak wiadomo po to sie tuninguje. Więc nie sądzę, żeby ci spalił te 4 litry.



Wierzcie czy nie ale mi na racingu przy spokojnej jeździe mi pali 3.8L. Chodzi mi głównie o tasy. A jak się mu da w gazzz to wacha jednak szybciej leci :p Przede wszystkim jak daje się z samego startu gaz do oporu. A jak odkręcasz stopniowo to nie pali wcale tak dużo...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 11:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
dokup do wariatora Malossi Ventilvar... będzie mniej pasek i wario zużywać...
Cyl streetrace stage6 70cc - wiele osób go poleca... znajomy miał w F15 i całkiem ładnie się zbierała...
Dzwon S6 WingCOOLER Team
Wał korbowy Hebo Sport - będzie ok
Pompe wody +40% - poprawia chłodzenie
Sprężyny od 50% do 90% (sprzęgła zależy od twoich upodobań... do tego setupu s6 medium wydaje mi się odpowiednie...)
Pasek Hebo kevlar
gaźnik 14-17,5mm więcej nie bo ci portfel zeżre...

no i łożyska skf c4




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"


Ostatnio zmieniony 01 wrz 2010, 12:00 przez Marcin194, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 14:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
łożyska już bym dawal ZVL c4 . Teraz gaźnik mam 17.5mm i tak mysle o tym streetrace s6 70tke. Bo z 50tki nie wycisne chyba wiecej niz 110 ?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 15:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Marcin194 pisze:
dokup do wariatora Malossi Ventilvar... będzie mniej pasek i wario zużywać...
Wcale nie, to nie ma nic do tego. Jeśli seryjny nie ma progów na bieżni paska, to nie ma sensu wymieniać.
Marcin194 pisze:
Dzwon S6 WingCOOLER Team
Pseudo "Tuningowy" dzwon również jest zbędny :roll:
Marcin194 pisze:
Wał korbowy Hebo Sport - będzie ok
Lepszy będzie Top Racing Evolution NG, a jeśli już Hebo- to Hebo Racing, bo Hebo Sporty szybko siadają.
Marcin194 pisze:
Pompe wody +40% - poprawia chłodzenie
Hmm... wiele osób testowało z termometrem i to nic nie dawało. Szkoda siana :roll:
Marcin194 pisze:
Pasek Hebo kevlar
Nie lubię pasków Kevlarowych, często pękąją :( Najlepiej oryginalny, seryjny :wink:
Marcin194 pisze:
gaźnik 14-17,5mm

Co najmniej 17,5mm!

Do tego wydech klasy Yasuni R, komplet dysz, sprężyn, rolek, blokad, kluczy i jedziesz z regulacją :wink:




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2010, 16:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Ten dzwon napewno mi coś da bo ja mam seryjny i juz sie powoli przegrzewa. Pasek kewlar nie za bardzo wole athene bo kewlar niszczy wariator, gaźnik zostaiwe taki jak mam




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy