Dzisiaj jest 18 lip 2025, 9:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 paź 2010, 16:15 
*

Rejestracja: 01 paź 2010, 15:39
Posty: 13
Pojazd:
Witam was złożyłem swojego roxa pięknie ... wszystko cylek 110ccm Malossiego
Iskra wszystko jest ale nie chce odpalić czego to może być wina? wlewałem mu paliwo do środka strzykawką leciutko świece wymieniałem na inną... pryskałem takim gówienkiem do wspomagania odpalania. Ale Aerox nie reaguje Kompresja jest. w czym tkwi problem możecie pomóc? z Góry dzięki Tapek :roll: :roll:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 17:25 
*

Rejestracja: 22 kwie 2009, 20:10
Posty: 135
Pojazd:
Iskre ma?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 17:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Fusioon, czytanie ze zrozumieniem
TapStage6 pisze:
cylek 110ccm Malossiego
Iskra wszystko jest
:PP
Co do tematu : może źle poskłądałeś ??? tłok strzałką do wudechu ??




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 18:02 
*

Rejestracja: 01 paź 2010, 15:39
Posty: 13
Pojazd:
tak do wydechu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 18:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
a jak podlejesz benzyne pod świece to w ogóle nie łapie ?




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 18:40 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
TapStage6, ale nie dawał żadnego znaku życia jak wlałeś paliwo do cylka ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 18:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Może jakaś nieszczelność? Simeringi, króciec - zawór itp. Obadaj sprawę. A i sprawdź jeszcze zawór membranowy, czy paliwo się nie cofa do filtra powietrza.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 20:14 
*

Rejestracja: 01 paź 2010, 15:39
Posty: 13
Pojazd:
nie ma żadnego nic ... podleje benzynke słychać kompreche iskra jest ale nic..
Kamek46*
paliłem bez filtra i z filtrem i nic ..
dziwi mnie jedno mam elektryke i od modułu mam 3 kabelki do cewki i na jedyn mam iskre a gdzie podłączyć dwa pozostałe??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2010, 22:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Może jakoś zapłon przestawiony tzn że daje iskre w nieodpowiednim momencie. Lub może za daleka odległość tłoka w najwyższym położeniu względem głowicy. Co do 1 to najczęstszym objawem to klin magneta wyrobiony. Może jakoś sprawdź (nie wiem jak, nie jestem mechanikiem) czy daje iskrę w odpowiednim momencie.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 10:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
czarekcw, Na mój rozum niech może sprawdzi to tak, czy to co jest na magnecie (ta wypustka) pokrywa się równo z iskrownikiem w tym samym momencie co tłok wchodzi w górny martwy punkt (GMP). Dobrze myślę? :)




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 11:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Proponuję odkrecić swiece, troche pokrecic rozrusznikiem zakrecic swiece fajk zalozyc otworzyć przepustnice i napsikać do gaźnika (od str. filtra) dyfodorantu i kopać.




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2010, 14:56 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Peluś pisze:
czarekcw, Na mój rozum niech może sprawdzi to tak, czy to co jest na magnecie (ta wypustka) pokrywa się równo z iskrownikiem w tym samym momencie co tłok wchodzi w górny martwy punkt (GMP). Dobrze myślę? :)


Na mój rozum też tak jest jak piszesz ale u TapStage6, może być tak że jak klin wału jest ścięty to magneto się przestawiło i jak ta wypustka na magnecie jest w równym położeniu z iskrownikiem to tłok jest w dolnym położeniu i dlatego nie ma zapłonu :) inaczej mówiąc tłok mija się z iskra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy