Dzisiaj jest 27 lip 2025, 21:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 paź 2010, 12:51 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 10:24
Posty: 98
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Może na początek powiem co jest włożone w roxa. A wiec nowy pasek Malossi x-special, sprężyna hebo 60%, spręzynki niebieskie, wariator malossi multivar, rolki 3g. A więc tak, testowałem go na rolkach 3,5g, przez jakies 10/15 metrów praktycznie stał w miejscu, jednak jak zlapal obroty to jak rakieta, v max mysle ze tez był nie najgorszy(nie mam licznika). Aby zlikwidować muła włożyłem rolki 3g. I na zimnym skuterze jest mały muł, jednak skuter dość szybko łąpie te obroty. Nie ma on już jednak takiej mocy jak na 3.5, v max tez jest sporo mniejszy, jednak to mnie tak nie denerwuje jak to, że jak skuter chodź troszke sie nagrzeje i na początku ma strasznego muła, tzn bd długo wkreca sie na te obroty, i ogolnie gorzej jezdzi. Co może być powodem tego? Możliwe, że centralka za twarda? Dodam jeszcze, że mam białą malossi. Może z nią warto próbować.

Przeszkadza mi jeszcze jedna rzecz. Przy wariatorze nie mam nakrętki, która dokreca wariator itd... tylko jest gwintowane w srodek wału i mam sróbe ktora to dociska(tak już było jak kupiłem). Nakrętka sie nie zmieniścy gdyż ta końcóka wału jest skrócona. Nieuniknione jest, że kiedyś sie to całkowicie obrobi i bedzie masakra, już sie obrobiło i wario sie odkreca bo kopnięciu, jednak dałem podkładke więcej i jakoś to dokręciłem. Prosze o ciekawe pomysły w tej sprawie, jak można by to ominąć bez wymiany wału i o pomoc w sprawie regulacji.


Ostatnio zmieniony 02 paź 2010, 12:56 przez healt, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 paź 2010, 12:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
healt pisze:
Może na początek powiem co jest włożone w roxa. A wiec nowy pasek Malossi x-special, sprężyna hebo 60%, spręzynki niebieskie, wariator malossi multivar, rolki 3g. A więc tak, testowałem go na rolkach 3,5g, przez jakies 10/15 metrów praktycznie stał w miejscu, jednak jak zlapal obroty to jak rakieta, v max mysle ze tez był nie najgorszy(nie mam licznika). Aby zlikwidować muła włożyłem rolki 3g. I na zimnym skuterze jest mały muł, jednak skuter dość szybko łąpie te obroty. Nie ma on już jednak takiej mocy jak na 3.5, v max tez jest sporo mniejszy, jednak to mnie tak nie denerwuje jak to, że jak skuter chodź troszke sie nagrzeje i na początku ma strasznego muła, tzn bd długo wkreca sie na te obroty, i ogolnie gorzej jezdzi. Co może być powodem tego? Możliwe, że centralka za twarda? Dodam jeszcze, że mam białą malossi. Może z nią warto próbować.

Przeszkadza mi jeszcze jedna rzecz. Przy wariatorze nie mam nakrętki, która dokreca wariator itd... tylko jest gwintowane w srodek wału i mam sróbe ktora to dociska(tak już było jak kupiłem). Nakrętka sie nie zmieniścy gdyż ta końcóka wału jest skrócona. Nieuniknione jest, że kiedyś sie to całkowicie obrobi i bedzie masakra, już sie obrobiło i wario sie odkreca bo kopnięciu, jednak dałem podkładke więcej i jakoś to dokręciłem. Prosze o ciekawe pomysły w tej sprawie, jak można by to ominąć bez wymiany wału i o pomoc w sprawie regulacji.

0.o ja bym wymienił wał bo strach na takim czymś jeździć... Co do muła to regulacja gaźnika... multivar kocha cięższe rolki... celuj w 6-7.5 gram centralka może zostać




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 paź 2010, 15:26 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 10:24
Posty: 98
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd:
Zapomniałem powiedzieć, że mam leovince zx, przy rolkach 4g skuter ledwo rusza z miejsca, przewiduje ze jeszcze z 0,5 i by nie ruszył także niema mowy o cięższych rolkach. Wał mysle, że wymienie jak bd wymianiał cylinder. Myślałem nad s6 streetrace, top racing HQ i dll'orto 17,5.

Apropo zatarcia, dzisiaj sprawdziłem swiece, iskra jest, wlalem paliwa do świecy, nie odpalił, wlałem bezprośrednio do cylindra i też nie odpalił... Są jeszcze jakies możliwości, że nie jest zatarty, i nie odpali?


Ostatnio zmieniony 04 paź 2010, 17:24 przez healt, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy