Dzisiaj jest 27 lut 2025, 8:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 gru 2010, 13:23 
*

Rejestracja: 06 gru 2010, 12:40
Posty: 18
Lokalizacja: Lisewo koło Chełmna
Pojazd:
Witam jestem tu nowy i potrzebuje pomocy mianowicie mam peugeota sv 50 i od jakiegos czasu nie chce mi odpałać odrazu czyli musze pokręcić rozrusznikiem jakieś 2 min i naj częsciej akus mi pada :cry: wymieniłem cylinder pompe paliwa i wszystkie podzespoły gaźnika . Iskre ma świeca ma kolor kawa z mlekiem to czyli dobrze :< dysze w gaźniku jak sie nie myle to ma 75 , a jak odpali już to moge jeździć ile chce nic nie kicha z tłumnika itp. jedynie jak wleje troszke ze strzykawki na cylka paliwko to odpala po jakiś 7 sekundach tylko że ja nim do szkoły dojeżdzam i co mam latać ze strzykawką koło szkoły :lol: . Kiedyś to dobrze odpalał a jak pierżcień mi pękł i wszystko wymieniłem co trzeba to ma problemy żeby odpalić ale jak go zgasze to po 15 minutach moge podejść i mi odpali , ale jak przez noc postoi to lipa wtedy z nim , pomóżcie :cry: :cry: :cry:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 15:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
ciama99, sprawdzałeś świece?Jej ciepłote?Dobrze dotarłeś?Sprawdź kompresje.:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 15:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
może ci się ssanie zepsuło i musisz podlać pod świece żeby odpalił :P sprawdz ssanie i tak jak kolega wyżej mówi ciepłotwe świecy




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 15:37 
*

Rejestracja: 06 gru 2010, 12:40
Posty: 18
Lokalizacja: Lisewo koło Chełmna
Pojazd:
DrivterGSI1- nowa dziś kupiona NGK a stara świeca była po przejechaniu ciepła około 70 stopni , dotarty dobrze cylek sprawdzałem kompresja bdb
aragon- ssanie dobre ale on mi wcześniej z popsutym ssaniem odpalał



Edytuj posty!
Booyaka


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez ciama99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 18:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
jeżeli masz mokrą rękę w paliwie to cofa się paliwo czyli może być rozwalony zawór membranowy , wyjmi go i zobacz czy płytki mają prześwity




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 19:22 
*

Rejestracja: 06 gru 2010, 12:40
Posty: 18
Lokalizacja: Lisewo koło Chełmna
Pojazd:
w jakim sensie prześwit ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 20:15 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
A kompresje w ogóle masz>?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 20:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
ciama99 pisze:
w jakim sensie prześwit ??

Czy płytki przylegają do zaworu membranowego.
Gdy jest prześwit, mieszanka cofa się do tyłu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2010, 20:42 
*

Rejestracja: 06 gru 2010, 12:40
Posty: 18
Lokalizacja: Lisewo koło Chełmna
Pojazd:
kompresje ma dobrą a zawór membranowy ok bo blaszki przylegają




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 12:13 
*

Rejestracja: 06 gru 2010, 12:40
Posty: 18
Lokalizacja: Lisewo koło Chełmna
Pojazd:
wymieniłem zawór membranowy i jest to samo paliwo podaje do gaźnika a z gaźnika do cylka już nie podaje czyściłem gaźnik ale jest to samo :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 15:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2009, 19:06
Posty: 154
Lokalizacja: Radom/Mazowieckie
Pojazd:
Siema

Mam ten sam skuter tylko że wersje Peugeot Sv 80 i miałem podobne problemy co ty i wymieniłem zawór i po wymianie problem ustał :) Mi tez wracało paliwo i ciężko palił ale u ciebie gdzieś indziej problem tkwi hmmm A dobrze zamontowałeś ten zawór?




_________________

Moja Roxana Blue&White :*
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=154072




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 0:55 
*

Rejestracja: 06 gru 2010, 12:40
Posty: 18
Lokalizacja: Lisewo koło Chełmna
Pojazd:
ja nie jestem początkujący w sprawach morotyzacyjnych ale jak do dotont nie spotkałem sie z czymś takim i zaworu memgranowego do tego skutera nie da się źle zamontować tak po forach czytałem to prawdopodobnie jest to wina cylindra eh wymienie go po sylwestrach i się okaże czy to jest ta awaria choć ten cylek co mam jest dobry ale już troche na nim przejechałem ale go wymienie :/ :/ :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2010, 10:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2009, 19:06
Posty: 154
Lokalizacja: Radom/Mazowieckie
Pojazd:
A zaglądałeś do tego cylka? Sprawdzałeś kompresje?




_________________

Moja Roxana Blue&White :*
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=154072




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 10:04 
*

Rejestracja: 06 gru 2010, 12:40
Posty: 18
Lokalizacja: Lisewo koło Chełmna
Pojazd:
nie mam sprzętu do sprawdzenia żeby sprawdzić kompresje zatykając palcem i kręcąc rozrusznikiem to niby jest tam jakies ciśnienie ale podejżewam że jest za małe i dla pewności nowy cylek kupie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2010, 13:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
ciama99, skocz do pierwszego mechanika to za piwo Ci zmierzy..Takie sprawdzanie palcem to nie spawdzanie..Ja tak sprawdzałem niby palca mi wypychało jak nie wiem a skuter już jeździć nie chciał..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2010, 11:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Ja ostatnio miałem to samo ze speedem, zakładam świecę od SR NGK BR7HS bodajże i nie chciał palić, wkurzyłem się zdjełem zawór króciec, kupiłem material do uszczelek i wyciełem uszczelki. Jeszcze nie ogarnełem ssania więc nie działało ale nawet jak przytkałem gaźnik to nie odpalał, poszedłem do sklepu kupiłem świecę NGK BR8HS,poskręcałem wszystko przytkałem gaźnik pokopałem i odpaliłm, nie obeszło się bez drobnej regulacji i dodawania gazu przy kopaniu, ponieważ ssanie nie podłączone.
Ziomek, wymień ssanie napewno mniej kosztuje niż nowy cyl. W peugeocie jest jeszcze coś takiego jak masa ssania, zobacz może zasniedziało czy coś i nie ma masy.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2010, 17:32 
*

Rejestracja: 06 gru 2010, 12:40
Posty: 18
Lokalizacja: Lisewo koło Chełmna
Pojazd:
no ok zrobie tak jak ty może wtedy będzie trybił bez potrzeby zastrzyku w cylek pozdrawiam:) :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2011, 12:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lip 2009, 19:06
Posty: 154
Lokalizacja: Radom/Mazowieckie
Pojazd:
I jak? Sv'ka pali? :P




_________________

Moja Roxana Blue&White :*
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=154072


Ostatnio zmieniony 06 sty 2011, 12:16 przez sv80, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 13:32 
*

Rejestracja: 06 gru 2010, 12:40
Posty: 18
Lokalizacja: Lisewo koło Chełmna
Pojazd:
ogólnie lipa bo jest to samo zawór membranowy i cylinder jest nowy i ciągle to samo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2011, 14:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:24
Posty: 349
Lokalizacja: Płock/Góra Kalwaria
Pojazd:
Ja miałem identycznie tylko że w hondzie nh 80 i też próbowałem wszystkiego zawór świecą cylinder i było to samo. Wymieniłem gaznik i jak ręką odjoł. Pożycz od kogoś gaznik i zobaczysz że będzie ok. Bo bez sensu żebyś się w koszta pchał . Ja też wymieniajem dysze w gazniku myłem go w specjalnym płynie i to nic nie dało. Kup gaznik albo od kogoś pożycz i zobaczysz że będzie ok. Ja kupiłem taki za coś ok 100 i wymieniłem dysze i śmiga aż miło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy