Dzisiaj jest 23 sie 2025, 16:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 cze 2011, 18:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
Witam koledzy ,mam problem . Ostatnio troche dużo jeździłem więc włożyłem gaźnik
12mm Ale zaczoł się sypać więc spowrotem musiałem wsadzić 19mm. Problem polega na tym że po kilkunastu metrach go zalewa i gaśnie , ale pali ze strzała tylko później już nie chce jechać bo go zalewa i musze czekać..., i jak odpale przejade się troche i znów gaśnie. Próbowałem go regulować i nic . Sprawdzałem na trzech dyszach 95,88,75 i nadal to samo . Oczywiście czyściłem stożek, gażnik i nic. Co może być przyczyną ?? Bo ja już nie mam głowy do tego :angry:

P.S Zawór membranowy i króciec też sprawdzałem




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek


Ostatnio zmieniony 04 cze 2011, 18:47 przez Blackout, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 21:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
może kranik leje ciągle paliwo :)




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 21:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Ray45 pisze:
może kranik leje ciągle paliwo :)


mozna sprawdzic.


A ja miałem coś podobnego jak mi spadła zawleczka z iglicy. Odpalał jechał i gasł. Sprawdz to. 19mm to duzy gaznik ale bez przesady ze az tak zalewa skuter ze nie chce jechac..

EDIT:

ty masz seryjny króciec przy 19mm ?? Bo tak patrzyłem twoje foty... Jeżeli tak to tu może leżeć problem... seryjny króciec ma wejście 17,25mm a gaźnik 19mm więc paliwo ciężko przechodzi i może się cofać... Ja przy gaźniku 17,5mm juz miałem problemy z tym króćcem i odpowiednią regulacją..




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!


Ostatnio zmieniony 04 cze 2011, 22:04 przez Sopel38, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 22:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
Nie Króciec był rozwiercany pod 19mm, Bo w sumie to wcześniej tak nie miałem tylko jak ostatnio wracałem ze szkoły to coś mi zgasł i myślałem że wachy brakło ale musiało go wtedy zalać pierwszy raz no i od tamtego czasu ciągle mi się tak dzieje. Nie no na serio , tak go zalewa że nie ma siły jechać (Moge nagrać filmik).Sprawdze jeszcze ten kranik

P.S A jak by mi spadła zawleczka iglicy to by wtedy iglica wypadła?? bo jak składałem to tam jest jest takie zabezpieczenie żeby ten dynksik z iglicy nie spadł




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 22:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Jak by spadło zabezpieczenie to iglica się wsuwa w gaźnik i zatyka dopływ paliwa.




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 22:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:37
Posty: 156
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
ymh. Odkręć gaźnik i go rozkreć na części pierwsze no jak pisał kolega wyżej że iglica mogła spaść, lub kranik jest do DU**Y




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 22:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
cliwer, Człowieku czytaj ze zrozumieniem , przecież pisałem że czściłem gażnik a skoro czyściłem to rozebrałem go na części pierwsze... :roll: Sprawdze jeszcze ten kranik paliwa , bo w takim razie iglica odpada bo ciągle jest na swoim miejscu. A po czym poznać że kranik jest popsuty ?




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 22:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Blackout, odpal speeda. Zgaś go. Odczep wężyk z paliwem. Jeżeli nie leci paliwo to kopniakiem rusz (powinno leciec paliwo i zaraz przestac), a jezeli zdejmiesz wezyk i bedzie paliwsko leciec caly czas to do wymiany




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2011, 23:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
No to mi tak ciągle z wężyka paliwo leci..., ale zawsze było ok . No nic jutro pokombinuje a jak nie to kupie nowy




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 9:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
jak ciagle leci tyle czasu !? To ile on pali




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 11:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
No ostatnio spalanie mu się troche zawyżyło. Kurde sprawdził bym to teraz ale musze zakuwać chemie :cry: .

EDIT
A i jak rozebrałem kranik to na tym filtrze paliwa był taki dziwny osad (taka maź,przezroczysta) :shock:




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 11:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2011, 19:37
Posty: 156
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Zrób podciśnienie ;x wyjmij wężyk od krócca a drugi do butelki i ten wężyk od kroćca podiągnij i jeśłi bedzie sie trzymało cisnienei to znaczy że kranik jest w porządku. maiłem to samo co ty i właśnie kranik wymieniłem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 14:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
Ok, dzięki panowie... :) Sytuacja opanowana . Wyczyściłem kranik i przejechałem się i stwierdziłem że jest git tylko musze go wyregulować




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy