Dzisiaj jest 09 maja 2024, 7:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 gru 2011, 11:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 8:17
Posty: 220
Lokalizacja: Błonie
Pojazd:
Tak jak w temacie, mój kolega ma Speedfighta II i chce zeszlifować oryginalny cylinder 50ccm na 70ccm. Jaki ma wybrać rozmiar tłoka vertex?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 07 gru 2011, 11:12 przez Curtis, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 12:47 
*

Rejestracja: 31 paź 2011, 21:19
Posty: 21
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Jeśli ma cylinder aluminiowy to o szlifie może zapomnieć. Pozostanie mu kupić coś nowego i od razu 70cc albo jakaś używkę (czego nie polecam, chyba, że od dobrego znajomego)

Pzdr




_________________

Speedfight 2 R-CUP LC 2008,
Polini Sport 50cc,
Tecnigas Next-R,
Dellorto PHVA 17.5
Polini Speed Control,
Polini Speed Bell,
Stage6 Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 13:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Co ??? zeszlifować 50ccm na 70ccm ?? szczerze pierwsze słyszę




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 13:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 8:17
Posty: 220
Lokalizacja: Błonie
Pojazd:
On ma cylinder zeliwny




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 13:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Rozumiem, ale chyba po takim szlifie o ile się da cylek był by cienki jak papier ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 15:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 8:17
Posty: 220
Lokalizacja: Błonie
Pojazd:
Chcemy tak zeszlifować, żeby była optymalna moc i żeby ścianki były nie za cienkie. Więc jaki polecacie tłok do tego szlifu?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 16:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
Curtis,
Najpierw się robisz szlifa i dopiero dobiera się tłok tak to w ciemno bez sensu :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 16:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2010, 11:38
Posty: 622
Lokalizacja: Secemin(Włoszczowa)
Pojazd:
tkr50, co ty za głupoty gadasz, nie wiesz, to nie wypowiadaj się....
najpierw kupuje się tłok, a potem szlif.....
Curtis, przykro mi, ale 50ccm, nie da się na 70ccm zrobić




_________________

x-fight
http://youtu.be/3m-erh4S2X8


Ostatnio zmieniony 07 gru 2011, 16:33 przez kuba876678, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 16:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2009, 9:40
Posty: 244
Lokalizacja: Poznań GRU
Pojazd:
z oryginalnej 50cc i wgl. z 50cc nie zrobisz 70cc.




_________________

szymon113 pisze:
spróbuj jeszcze tym programem od sony ericssona przelecieć telefon, może wtedy wstanie


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 16:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2011, 13:38
Posty: 533
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
tkr50, Pierwsze słyszę nikt ci szlifa nie zrobi jak nie dasz tłoka na wymiar :/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 18:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 8:17
Posty: 220
Lokalizacja: Błonie
Pojazd:
To w takim razie jak się nie da na 70ccm to on i tak musi zrobić szlif bo ma porysowany cylinder, więc po prostu jaki ma tłok dobrać jak pierwszy raz robi szlif?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 18:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2010, 11:38
Posty: 622
Lokalizacja: Secemin(Włoszczowa)
Pojazd:
Curtis,
poszukaj tłoków pod określony wymiar
polecam :
vertex
meteor
malossi




_________________

x-fight
http://youtu.be/3m-erh4S2X8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 19:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 8:17
Posty: 220
Lokalizacja: Błonie
Pojazd:
Ale skąd mam wiedzieć jaki mam rozmiar wziąć? -.- Pytam się właśnie was może ktoś robił szlif albo ktoś wie jaki powinna być średnia tłoka na 1 szlif




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 19:35 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Curtis,
Kod:
Tak jak w temacie, mój kolega ma Speedfighta II i chce zeszlifować oryginalny cylinder 50ccm na 70ccm. Jaki ma wybrać rozmiar tłoka vertex?


Kod:
On ma cylinder zeliwny


Seryjny cylinder ma gładź z nicasl, więc ma zamiennik seri.

Po co szlifa itd? Kup po prostu Chine za 50zł i zrób większy luz montażowy, a wtedy długo pojeździ przy odpowiednim docieraniu + oleju.

Jeśli naprawde chcesz lepszy tłok, proponuje do mało wysilonej jednostki meteor, jeśli coś mocniejsze to tylko vertex.




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 20:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2011, 21:48
Posty: 72
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
na 1 szlif 39,25 do seryjnego cylindra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 20:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:48
Posty: 476
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd: Husqvarna Te 610
tam gdzieś wyżej popieprzyłem, odwrotnie miało być, nie lepiej kupić 70cc np malossi sport czy tam polini nawet używane ? z 50cc na 70cc szlif na pewno nie wypali




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 21:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2010, 8:17
Posty: 220
Lokalizacja: Błonie
Pojazd:
Iniector pisze:
CurtisSeryjny cylinder ma gładź z nicasl


Seryjny cylinder chce zeszlifować, więc to nicasl pomyliło nam się. A nicasl da się zeszlifować?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 gru 2011, 21:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2010, 11:38
Posty: 622
Lokalizacja: Secemin(Włoszczowa)
Pojazd:
Curtis, nie




_________________

x-fight
http://youtu.be/3m-erh4S2X8




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy