Dzisiaj jest 05 gru 2024, 3:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 wrz 2012, 14:38 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
Problem przedstawia się następująco.

Do mojej vivki włożyłem 70 power force ,założyłem sportowy tłumik -Leo vince zx.
Wymieniłem pasek a także nieco poszerzyłem gaźnik i króciec .Dodatkowo zastosowałem (dość niedawno) technikę "RUSKA:" http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=292968

Mimo tych modyfikacji v max wynosi 80 km\h i nie jest ważne czy z górki czy pod ponieważ z jedzie jakieś 81-83 a pod minimalnie 79 i nie spada nawet pod dość duże górki.
Kiedy dochodzi do wyższych obrotów tj. przy (80/81) robi się taki głośniejszy i wydaje taki charakterystyczny dźwięk ,coś w stylu warkot albo wycie.
Blokada z tłumika i wariatora została ściągnięta ,wtedy v max również wynosił jedyne 80.
Dodam ,że skuter został sprowadzony z Niemiec.

Moduł jak i gaźnik praktycznie oryginalny.

Teraz oczekuję od was propozycji w czym może tkwić problem.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2012, 16:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2012, 17:58
Posty: 18
Pojazd:
Myślę, że problem leży w module :wink:


Do ilu obrotów Ci się kręci skuter?




_________________

BMW 116i E87 '06 - dupowóz :smile:

W poszukiwaniu RS... :wink:

Naprawa skuterów oraz motocykli od 50cm3 do 600cm3 - szczegóły PW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2012, 13:41 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
Mogę to jakoś sprawdzić prócz pomiarów z obrotomierza licznikowego ?
Obroty są dość wysokie ale dokładnie ile trudno powiedzieć.
Jeżeli chodzi o moduł to jaki polecacie do Peugeota ?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 wrz 2012, 18:57 przez Szychan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2012, 23:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Według mnie seryjny wariator nie daje rady wycisnąć paska wyżej. Zrób markerem kreski na wario i rozpędź się na maks, a potem zobacz do jakiego miejsca się wytarły.

Daj fotkę




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2012, 11:11 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
Spox zrobię to zaraz po powrocie do domu.
Ale szczerze mówiąc to wątpię bo przetarcia na wario są do samej góry .
Co innego na przeciw talerzu.
Zastanawiam się czy rolki nie są za bardzo starte ,ale przy okazji dzisiaj po szkole ogarnę i dodam photosy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2012, 14:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Jeśli przetarcia są do samej góry, to według mnie skuter przy tych 80 ma maksymalne przełożenie. Ratunkiem jest zmiana przełożeń lub wariator o większej średnicy.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2012, 15:10 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
Tutaj zamieszczam fotosy wariatora rolek ...
Jeżeli chodzi o tulejkę to czy źle jest ,że jest ona spiłowana z jednej strony ??
Tzn. Z jednej strony kończy się gładko a z drugiej ostro.

PS:Sory za jakość

[URL] imageshack.us/g/19/260920121481.jpg/ [URL]




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2012, 15:11 przez Szychan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2012, 9:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Tak jak myślałem. Wariator dochodzi do przeciwtalerze i kończy się przełożenie. Rezultatem jest brak wzrostu prędkości.

Ratunkiem jest zmiana wariatora na większą średnice lub zeszlifowanie około 1mm bieżni wariatora. Powinno to dodać około 10km/h




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h


Ostatnio zmieniony 27 wrz 2012, 9:52 przez hardmen969, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2012, 10:15 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
Ok zobaczę co da się zrobić.
A tak btw. ,żeby nie zakładać nowego tematu kopiuję

Cytuj:
Ja zrobiłem z wariatorem i skuter na starcie kręci wysokie obroty a jak teraz jak i wcześniej niezmiennie jedzie 80 km\h :angry:
Pasek jest nowiutki a sprężynę dla próby z seryjnej zamieniłem na malossi białą +7%
i była totalna masakra.Tj. kręci obroty a nie jedzie
Dodam jeszcze ten link
[URL] http://www.forum.mieloch....2008275#2008275 [URL]

To mój temat z taką tragedią :cry: :cry: :cry:


Dodam ,że problem z wysokimi obrotami pojawił się dopiero po "tuningu" wario.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2012, 17:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Ta przeróbka ma klika wad, ale że kręci wysokie obroty to dziwne. Raczej spadają, tak jak u mnie bo zmieniaj się kąty prowadnic i zwiększa się docisk, co skutkuje właśnie lekkim spadkiem obrotów.
Wariator swobodnie porusza po tulei?

No i nie rozumiem tego, że jak kręci wysoko, to dajesz jeszcze twardszą sprężynę.
Daj cięższe rolki i obroty spadną.

Daj foto tego waria.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 18:06 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
Już dawałem

imageshack.us/g/19/260920121481.jpg/

2 wystarczą ?




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 30 wrz 2012, 18:07 przez Szychan, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2012, 22:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 13:21
Posty: 230
Lokalizacja: rakszawa
Pojazd:
Po tym co widać, to ta przeróbka nie ma nic wspólnego ze wzrostem obrotów, no bo jak.
Zmiana może wystąpić dopiero w miejscu, gdzie ta metoda daje efekt, czyli dopiero wtedy, gdy rolki zaczną wychodzić z wariatora.

Tak jak mówiłem. Jeśli skuter kręci wysokie obroty cały czas, to daj cięższe rolki i tyle.




_________________

Cylinder: seria 50 1 szlif
Wydech: SitoPlus
Rolki: 3.5g
Wariator: P/G (oversize)
Membrana: RMS
Gaźnik: dellorto 17.5mm
Centralka: topracing +30%
V-max: 120km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 paź 2012, 11:10 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
W sumie to ja już mam rolki 8,4 (oryginalne) Z tego co wiem są dość ciężkie.
Sprawdzę jeszcze na lżejszych typu 6 g




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy