Dzisiaj jest 23 wrz 2024, 23:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 paź 2012, 18:39 
*

Rejestracja: 17 cze 2012, 13:31
Posty: 97
Pojazd:
Siema,
Mam peugota speedfight i nie odpala jak jest zimy muszę parę razy rozrusznik potrzymac zeby odpalił. Ale jak go odpalę i jest ciepły pali od strzała.

Co to może byc?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 20:19 
*

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:16
Posty: 67
Lokalizacja: Kiełpino
Pojazd:
skull, Weź rano po całej nocy jak jest zimny wyjmij filtr powietrza i zasłon wlot do gaźnika czymś czym nie przepuszcza powietrza (ja robiłem to taśmą ) włącz ssanie . Jeśli odpali od strzała masz ten sam problem co ja . Problem z gaźnikiem jak jest zimni to nie jest w stanie zaciągnąć .




_________________

Malossi MHR Cylek
Malossi MHR Wario
Malossi MHR Sprzeglo
Dellorto 19 mmm
Pasek Malossi X special
Dzwon Seria
Wydech Stage6 chrom
Łożyska SKF
Filtr stożek Malossi
Ssanie ręczne Polini

I wiele innych . . .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 20:28 
*

Rejestracja: 17 cze 2012, 13:31
Posty: 97
Pojazd:
KLAWIK pisze:
skull, Weź rano po całej nocy jak jest zimny wyjmij filtr powietrza i zasłon wlot do gaźnika czymś czym nie przepuszcza powietrza (ja robiłem to taśmą ) włącz ssanie . Jeśli odpali od strzała masz ten sam problem co ja . Problem z gaźnikiem jak jest zimni to nie jest w stanie zaciągnąć .


Ja mam rozwalone ssanie. A tak wgl to jak włączyc ssanie jak mam automatyczne?
Mi mechanik powiedział że jak będzie nowe ssanie to będzie lepiej odpalał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 20:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:24
Posty: 367
Lokalizacja: Garwolin ,okolice.
Pojazd:
Wyjmij z gaźnika ,odepnij kabelki i potem podłącz na krótko do akumulatora, powinno się wysuwać/chować. Jeżeli masz zepsute to tak będzie odpalał jak powiedziałeś.




_________________

Setup:
-Power Force 70cc
-Dellorto 17,5 z dyszą 100
-Stage6 Pro Replica Chrom.
-Wario Polini Speed Control.
-Króciec Top Racing 21mm.
-Rolki 6 g
-Centralka Stage6 Medium.
-Sprężynki Polini Niebieskie.
-Wał wypełniany Motoforce Racing.
V-Max 95. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 20:45 
*

Rejestracja: 17 cze 2012, 13:31
Posty: 97
Pojazd:
Czyli jak ssanie będzie dzialac to będzie odpalał zawsze od strzała??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 22:43 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
skull pisze:
Ja mam rozwalone ssanie. A tak wgl to jak włączyc ssanie jak mam automatyczne?

Automatyczne ssanie domyślnie jest w pozycji włączonej (iglica nie wysunięta), czyli jak odpalasz rano to ssanie masz włączone. Wyłącza się ono stopniowo pod wpływem temperatury, która wysuwa igliczkę.
Tutaj masz filmik jak działa ten zaworek: http://www.youtube.com/watch?v=wTIl8P0wccU




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 15:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
U mnie winą tego ,że nie palił na zimnym były odstające płytki membranki. Wymieniłem i od strzała pali. Ew jak nie chcesz kupowac nowych to odwróc te stare i skręć. Na jakis czas wystarczy.




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 16:02 
*

Rejestracja: 17 cze 2012, 13:31
Posty: 97
Pojazd:
A miałeś może tak że dużo przy okazji Ci palił?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 16:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 15:01
Posty: 43
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
Witam.
U mnie jest problem np jezeli przyjade o 8 rano pod szkole, postawie go i jak przychodze ok 15 zeby do domu jechac to musze go dlugo krecic zeby zapalil. Jezeli przed zapalaniem pobawie sie manetka to latwiej odpala. Ssanie wyciagalem i caly czas jest wysuniete, trzymalem ok 10 min podlaczone do prostownika, poza tym ze sie robilo cieple to ni widzialem zeby sie chowalo albo cos. Co to moze byc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 19:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:36
Posty: 862
Lokalizacja: Sejny Racing Team :D
Pojazd: Speedfight 2 Racing Custom
skull, no dużo palił.




_________________

Obrazek

Speedfight II AC RACING 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2012, 19:40 
*

Rejestracja: 17 cze 2012, 13:31
Posty: 97
Pojazd:
pipin15, bo mi fajczy ok. 8 l :D
Tak że spróbuje jak mówisz gdzie są te membrany?

A jak membrany to by trzeba kupic coś z tych 2? i czy pozmianie by musiała byc regulacja lub coś i czy spalanie zmiejszyło by się z tych 8l bo na serii 8l strach jeśdzic
To maiło by byc coś z tych 2??
http://www.shop.mieloch.pl/zawor-membra ... 9302.bhtml
http://www.shop.mieloch.pl/zawor-membra ... 1782.bhtml


Ostatnio zmieniony 08 paź 2012, 20:44 przez skull, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 17:02 
*

Rejestracja: 17 cze 2012, 13:31
Posty: 97
Pojazd:
Odświeżam proszę o odp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 18:02 
*

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:16
Posty: 67
Lokalizacja: Kiełpino
Pojazd:
skull, Według mnie 8l to chyba przesadzasz Ja mam Malossi MHR 20KM i z rozwalona komora od plywaka która puszcza paliwo jak mu cisne caly czas ostro to zrobie 80km takze jakieś 6.5l mam spalanie więc 8L to chyba przesada . No chyba że serialnie tyle pali :) Może te membranki ci opadly jak mojemu koledze na wał spadły :D Ja wziołbym TECA bo są z włókna i lepiej oddziałowuja .




_________________

Malossi MHR Cylek
Malossi MHR Wario
Malossi MHR Sprzeglo
Dellorto 19 mmm
Pasek Malossi X special
Dzwon Seria
Wydech Stage6 chrom
Łożyska SKF
Filtr stożek Malossi
Ssanie ręczne Polini

I wiele innych . . .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 18:09 
*

Rejestracja: 17 cze 2012, 13:31
Posty: 97
Pojazd:
KLAWIK, cały bak w speedzie wypale przez nie całe 80 km xD\
W jakim miejscu są membrany?


Ostatnio zmieniony 09 paź 2012, 18:36 przez skull, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 18:37 
*

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:16
Posty: 67
Lokalizacja: Kiełpino
Pojazd:
skull, No to nie narzekaj jak na całym baku zrobisz 80km :D Jeszcze w miare jest :D A zobacz jak pojezdzisz 50km/h wskazówka od paliwa wgl nie drgnie :D




_________________

Malossi MHR Cylek
Malossi MHR Wario
Malossi MHR Sprzeglo
Dellorto 19 mmm
Pasek Malossi X special
Dzwon Seria
Wydech Stage6 chrom
Łożyska SKF
Filtr stożek Malossi
Ssanie ręczne Polini

I wiele innych . . .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 18:40 
*

Rejestracja: 17 cze 2012, 13:31
Posty: 97
Pojazd:
to co wszystko działa?
A ile musze jechac te 50 km/h


Ostatnio zmieniony 09 paź 2012, 18:41 przez skull, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2012, 20:02 
*

Rejestracja: 04 wrz 2012, 19:16
Posty: 67
Lokalizacja: Kiełpino
Pojazd:
skull, Według mnie wszystko działa ale jak nie masz co z kasą zrobić to zainwestuj sobie w te membrany stracić nie stracisz . A to 50km/h musisz jechać cały czas żeby mało palił możesz też szybciej bez gwałtownych gazowań itp .




_________________

Malossi MHR Cylek
Malossi MHR Wario
Malossi MHR Sprzeglo
Dellorto 19 mmm
Pasek Malossi X special
Dzwon Seria
Wydech Stage6 chrom
Łożyska SKF
Filtr stożek Malossi
Ssanie ręczne Polini

I wiele innych . . .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 paź 2012, 1:57 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
skull pisze:
W jakim miejscu są membrany?

Między cylindrem a króćcem ssącym (cylek->zawór membranowy->króciec->gaźnik->dolot). Musisz wywalić puszkę powietrza/stożek, gaźnik i króciec aby się do niego dostać. Jeśli nigdy nie był wykręcany to może być przykręcony przy cylindrze na dwie śruby serwisowe (stożki bez gwintu).




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy