Dzisiaj jest 25 lip 2025, 23:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 gru 2013, 10:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2013, 18:23
Posty: 70
Pojazd: Peugeot Speedfight II X-Team
Witam , mam speeda 2 AC z wydechem yasuni z , obecnie mam rolki 7.9g (pomieszane 3 takie i 3 takie) chodzi o to że jak jade 80 - 83km/h to nie raz się coś dzieje i skuter przerywa , spada powiedzmy z 3km/h i znow przyspiesza i tak cały czas , v max największy miałem 86km/h na rolkach 8.4 tylko raz a wczesniej i pozniej było to przerywanie przy 80km/h więc juz nie wiem o co chodzi , gaźnik mam serie na dyszy 72 bodajże. czego będzie to wina że tak przerywa przy maks prędkości?




_________________

Peugeot Speedfight II X-Team AC
Wydech : Yasuni Z
Wariator : Polini Speed Control
Dzwon Sprzęgła : Stage6 Wing Cooler


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 gru 2013, 11:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2013, 16:14
Posty: 1092
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd: TGB 101s,Piaggio Sfera,Ogar
A odcina zapłon? Może moduł zablokowany?




_________________

Pojazdy:
- TGB 101s Orion http://forum.mieloch.pl/tgb-101s-orion-by-alek736-t374419-280.html
- Piaggio Sfera NSLhttp://forum.mieloch.pl/piaggio-sfera-nsl-by-alek736-t396341-40.html
- Romet Ogar 205




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2013, 12:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2013, 18:23
Posty: 70
Pojazd: Peugeot Speedfight II X-Team
Mam Immobilizer więc modułu nie mam. Zapłonu nie odcina. to jest tak że przez sekunde może nawet nie zwalnia i znow przyspiesza i tak cały czas...




_________________

Peugeot Speedfight II X-Team AC
Wydech : Yasuni Z
Wariator : Polini Speed Control
Dzwon Sprzęgła : Stage6 Wing Cooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2013, 22:19 
*

Rejestracja: 19 lis 2013, 22:24
Posty: 31
Lokalizacja: Toruń
Pojazd: Peugeot VivaCity
Ja tak miałem na starym gaźniku. Wymieniłem na większy i jest normalnie , ale pamiętam że miałem też tak na nowym gaźniku jak docierałem nowy cylinder wlewałem olej do dozownika i dodatkowo do paliwa , to jak jechałem 85 km/h robiło mi się tak samo , ale gdy przestałem dolewać oleju do paliwa to jest ok .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 gru 2013, 0:17 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Kończą Ci się pierścienie :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 gru 2013, 9:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2013, 18:23
Posty: 70
Pojazd: Peugeot Speedfight II X-Team
Ja olej leje tylko do dozownika , raz wlałem do baku to przez to mam cały czas wydech od oleju bo tak pluje.. ale to sie juz wczesniej działo , gaźnik tą serie z wydechem powinien ogarniać więc wątpie żeby to była jego wina , Komor napewno pierscienie? Długo jeszcze na tym polatam? czy mogą w każdej chwiil się sypnąć? Ja to zauważyłem po zmianie wydechu jak skuter zaczął osiągać prędkość +80km/h a to było 2tys km temu :p skuter ma przebieg ponad 16tys. teraz.




_________________

Peugeot Speedfight II X-Team AC
Wydech : Yasuni Z
Wariator : Polini Speed Control
Dzwon Sprzęgła : Stage6 Wing Cooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 gru 2013, 16:26 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Różnie może być z tym ile polatasz. Miałem tak, że rozpędzałem się do maxa, manetka full odkręcona, prędkość spada o 3-4 km/h i znowu się wkręca do maxa i tak ciągle. Ja na tym polatałem coś koło 100km. po czym skuter zgasł i nie było kompresji. Rozleciał się jeden pierścień, na szczęście tak że wyleciał przez okno wydechowe i nie uszkodził cylka, ale niestety tłokowi się dostało. Jak możesz to sprawdź kompresję.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 gru 2013, 17:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2013, 18:23
Posty: 70
Pojazd: Peugeot Speedfight II X-Team
no ja na tym zrobiłem już dużo km i się nic nie dzieje , dzisiaj jechałem 83 i jechał normalnie , nic nie zwalniał a miałem na full manetke.. Nie wiem jak i gdzie mógłbym sprawdzić tą kompresje ;/




_________________

Peugeot Speedfight II X-Team AC
Wydech : Yasuni Z
Wariator : Polini Speed Control
Dzwon Sprzęgła : Stage6 Wing Cooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 gru 2013, 21:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2013, 16:14
Posty: 1092
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd: TGB 101s,Piaggio Sfera,Ogar
Kompresję sprawdza się manometrem czyli takim czymś
Obrazek
A jak nie chcesz kupować to podjedz na pierwszy lepszy warsztat oni ci sprawdzą ;)




_________________

Pojazdy:
- TGB 101s Orion http://forum.mieloch.pl/tgb-101s-orion-by-alek736-t374419-280.html
- Piaggio Sfera NSLhttp://forum.mieloch.pl/piaggio-sfera-nsl-by-alek736-t396341-40.html
- Romet Ogar 205




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy