Dzisiaj jest 04 mar 2025, 20:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lis 2009, 20:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Witam.

Otóż mam takie pytanie.

Czy wymiana tłoka coś mi da?

Mam speeda2 LC, 13 tyś. przebiegu i zaczynam się nad tym zastanawiać. Nie pytajcie, dlaczego. Zawsze dbałem o skuter i tak zostanie. :)

Zatem do rzeczy. Czy i co da mi ta wymiana? Czy lepiej po prostu wymienić same pierścienie? Jaka jest zasada dobierania tłoka? Gdzie takowy dostanę w sklepie internetowym i ile może kosztować?




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 20:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Najpierw to zajrzyj do cylindra, zobacz jak wygląda tłok. Wtedy dopiero podejmuj decyzje, no chyba że już ze speedem jest na prawde źle i zaczyna drastycznie tracić moc.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 20:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Nieee :) Moc jest ok.. Przy wymienionym wydechu i wario leciał 105 :D

Teraz kombinuję z tym przyśpieszeniem, jak tylko mogę... Wsadziłem lżejsze rolki o 3g, s6 medium- źle mu, wsadziłem rolki o 1,5g lżejsze, s6 medium- dalej źle, rolki 1,5g lżejsze, Stage6 hard- dalej źle.. rolki kombinowałem, s6 hard + sprężynki +50- dalej źle, więc ja już nie mam pomysłów i pomyślałem, że tłok może :D A zmienić chcę głównie dlatego, że dbam o speeda po prostu i tyle. 13 tyś się namachał w górę i w dół, to może czas na emeryturkę :P A jak wiadomo, speed to alu, więc na szlif sobie nie pozwolę w późniejszym czasie :)

A wymiana samych pierścieni to dobry pomysł, czy można tylko dodatkowo zaszkodzić?




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 20:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Jeśli tłok jest w dobrym stanie to jak najbardziej.
Wg mnie najlepszym rozwiązaniem byłoby sprawdzenie stanu tego wszystkiego (cylek, tłok itd.) i wtedy podejmowanie decyzji na temat kupna tłoka bądź pierścionków.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 20:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
Możesz kupić lżejszy tłok polepszą ci się minimalnie osiągi. :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2009, 21:01 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
ToMiX156 pisze:
A wymiana samych pierścieni to dobry pomysł, czy można tylko dodatkowo zaszkodzić?


Zobacz w jakim są teraz stanie,jak wymienisz pierścienie to, nic nie pogorszy się,ani nie polepszy w osiągach. :wink:


Ostatnio zmieniony 21 lis 2009, 21:03 przez OniLL, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2009, 21:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
OniLL pisze:
jak wymienisz pierścienie to, nic nie pogorszy się,ani nie polepszy w osiągach.

Jeśli są wytarte to na nowych moc będzie wieksza




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2009, 21:48 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
slawek5t pisze:
Jeśli są wytarte
Wypadało by tu dodać że wraz ze ścieraniem się powierzchni pierścienia powiększa się luz na zamku i to powoduje zmniejszanie się kompresji a z tym mocy.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2009, 22:05 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
slawek5t pisze:
Jeśli są wytarte to na nowych moc będzie wieksza


Jeszcze jak miałem Honde,to wymieniłem,moc była prawie, że nie odczuwalna. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2009, 19:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 19:46
Posty: 413
Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Pojazd:
Skąd my mamy wiedziec, czy cos ci da wymiana tłoka. Musisz sprawdzić kompresje i dopiero zastanawiać sie czy go wymieniać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lis 2009, 22:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
bartek ma racje.
jeszcze co do pierścieni.. sprawdza się je w ten sposób ; wkłada sie je do tulei cylindra i sprawdza się przerwe w miejscu gdzie jest zamek, jeśli przerwa jest zbyt duża to znaczy że trzeba wymienić pierścienie, o ile gładź i tłok są dobre.

chyba powyzej 0,8mm-1mm przerwy jest juz slaba kompresja, niech ktoś potwierdzi




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy