Dzisiaj jest 30 wrz 2024, 1:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 mar 2013, 12:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
Witam!
Zbliża się już sezon więc zabrałem się za swojego Jeta, wersja na gaźniku.
I mam z nim taki problem: gdy kręcę rozrusznikiem, żeby go odpalić to nie odpala i wtedy w filtrze paliwa jest aż mokro od paliwa. Wiem, że go tam powinno trochę być ale jego jest za dużo.
I sytuacja jest taka: jak wstrzyknę paliwo bezpośrednio do cylindra przez głowicę to odpala na luzie i normalnie jeździ. Mogę go zgasić i jak jest jeszcze w miarę ciepły to go odpalę, ale jak dłużej postoi no to znowu muszę wstrzyknąć benzynę do cylindra.
Nie wiem, czy to ma znaczenie ale skuter cały czas stoi na bocznej stopce, bo głównej nie mam. Wymieniłem już membrany, króciec (bo zauważyłem, że trochę popękany był) i ssanie ale to nie pomogło. Ten sam problem miałem już pod koniec tamtego sezonu.
Nie wiem co to może być, jak myślicie wina leży po stronie gaźnika czy może być gdzieś dalej? Na przykład w pierścieniach?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2013, 0:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:25
Posty: 171
Pojazd:
A podstawowe pytanie gaźnik regulowałeś? Ja miałem kiedyś tak że pływak nie zamykał mi tej małej iglicy w komorze pływakowej i paliwo lało się na wszystkie strony.




_________________

kuba1555555 pisze:
Nie sprzęt, a technika robi z ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2013, 17:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
No to dziś za to się wezmę, tylko mam problem ze śrubką od regulacji mieszanki, bo ona jest taka dość dziwna, taka bezkształtu, i niczym nie dam radę przekręcić. Taka jak tu http://www.speedfight.pl/foto/gaznik/12.jpg i jest problem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2013, 17:43 
*

Rejestracja: 03 mar 2011, 18:10
Posty: 112
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pojazd:
Zabita jest dusza pływaka, dlatego paliwo cofa się do filtra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2013, 20:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
I to jednocześnie uniemożliwia odpalenie skutera bez wstrzyknięcia paliwa do cylindra (bo jak uruchomię silnik po tym jak wstrzyknę to działa ok) a i co mam zrobić w takim wypadku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2013, 12:43 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
Rozbierz gaźnik, wyczyść go i powoli, dokładnie złóż do przysłowiowej kupy.




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 mar 2013, 22:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2011, 20:25
Posty: 171
Pojazd:
nibiru pisze:
Rozbierz gaźnik, wyczyść go i powoli, dokładnie złóż do przysłowiowej kupy.

Najlepiej przeczyść wszystko przepłukaj bak przedmuchaj wężyki bo może coś się zapchało sprawdź kranik.




_________________

kuba1555555 pisze:
Nie sprzęt, a technika robi z ciebie zawodnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2013, 20:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
benzyna dochodzi do gaźnika, tylko z gaźnika nie idzie do cylindra tylko tak jakby do filtra. Dopiero gdy wstrzyknę do cylindra i odpale to normalnie jeździ i już "ciągnie" tą benzyne z gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 18:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
Rozkręciłem gaźnik, przeczyściłem, sprawdziłem pływak i wszystko jest ok. No regulacja jeszcze nie zrobiona, ale wątpię żeby od niewyregulowanego gaźnika to było. Benzyna dostaje się do gaźnika bez problemu ale już z tego gaźnika nie idzie dalej. Być może cylek ma za słabą kompresję i nie zasysa tego paliwa? BO jak już odpale po wstrzyknięci to ta benzyna idzie z gaźnika do cylka i wszystko jest ok, no tylko jeszcze regulacje trzeba zrobić bo ma za wysokie obroty. PomoCY!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:05 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
Jaki masz kranik>?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
membrany nowe zakładałem. na starych to samo było. a co ma do tego kranik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:09 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jaka kompresja?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
nie mam czym sprawdzić ile barów jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:10 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
To do mechanika, a jak masz zepsuty kranik to też będzie lał beną lub jej nie podawał.


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2013, 19:13 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:11 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
Bo też mam problem z apka, prawdopodobnie szwankuje mi kranik, gdyż od wczoraj 3 razy skut mi nie odpalił a dlaczego, bo paliwo nie dochodzi do świecy, ponoć go rozwaliłem zaciągając ręcznie paliwo... I tez mam wahe w gaźniku ale nie pali tylko chce załapać, albo załapie na chwile i zgaśnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
no ale kranik jest przed gaźnikiem a skoro paliwo jest w gaźniku to chyba kranik jest w porządku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:17 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
Możliwe, ale ja tez dzisiaj śmigałem normalnie i znowu to samo, dodam ze robiłem remont 50km temu i nie ma mowy o słabej kompresji gaźnik sprawny dysze nie zapchane, nwm ja jutro spróbuje włożyć inny i zobaczę sprawdzić nie zaszkodzi :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:18 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jak kranik nie będzie domykac to benzyna leje się cały czas , zasada działania membrana zamyka i otwiera dopływ paliwa do gaźnika.Po to macie podciśnienie.


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2013, 19:21 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
o jaki kranik wam chodzi? sorry, ale sie pogubiłem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:24 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
Ten który jest przy baku i otwiera, zamyka dopływ paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy