Dzisiaj jest 04 mar 2025, 17:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 gru 2009, 16:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 15:50
Posty: 369
Lokalizacja: Międzychód - Wlkp.
Pojazd:
Siema. W sobote jechałem na stacje zatankować paliwo . Już 10 metrów od stacji skuter zaczął się dławić i po 3 sekundach się wyłączył- kompletnie momentalnie zgasł silnik światła, a na budziku miałem około 58 km/h... zapchałem go na stacje i to że miałem rozładowany akumulator chciałem odpalić na kopa a tu kopka zablokowana. rozkręciłem w domu kape i wariator był zablokowany więc przekręciłem go grzechotką , przykręciłem kape i chciałem odpalić na kopke ale się już nie dało... naładowałem aku i na rozrusznik też nie poszedł... możliwe jest to , że się zatarł ? wymieniłem też świece ale to nic nie dało... wie ktoś co to może być? prosze o szybkie odpowiedzi , bo jeżeli się zatarł to musze szybko kupić części, ponieważ skuterem dojeżdżam do szkoły ...


P.S - skuter rozwijał prędkość ok.85 hm/h był bardzo zrywny i miał dobre przyspieszenie także na przytartego nie wyglądał więc nie wiem...


Ostatnio zmieniony 14 gru 2009, 16:15 przez AdziuPMI, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 16:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Na początku sprawdź rozrusznik możliwe, że się zablokował. Odkręć wariator, najlepiej będzie jeśli zobaczysz sam czy nie ma jakiś uszkodzeń, wykręć świecę i spróbuj pokręcić potem zobaczymy co sie da zrobić.
Z czego wywnioskowałeś, że jest zablokowany?




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 16:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 15:50
Posty: 369
Lokalizacja: Międzychód - Wlkp.
Pojazd:
GIBON_F12 pisze:
Na początku sprawdź rozrusznik możliwe, że się zablokował. Odkręć wariator, najlepiej będzie jeśli zobaczysz sam czy nie ma jakiś uszkodzeń, wykręć świecę i spróbuj pokręcić potem zobaczymy co sie da zrobić.
Z czego wywnioskowałeś, że jest zablokowany?



rozkręcałem .. wyczyściłem wariator w przekładni 0 uszkodzeń... wykręcałem świece - iskra jest .... a z tym rozrusznikiem to co mam sprawdzić? bo kręcić kręci.... po zdjęciu kapy próbowałem pokręcić wariatorem ale był zablokowany więc wziąłem klucz i go przekręciłem w prawo i wtedy można już było próbować odpalać kopką...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 16:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 15:50
Posty: 369
Lokalizacja: Międzychód - Wlkp.
Pojazd:
jak narazie jeszcze chcesz coś wiedzieć to pisz bo zaraz wychodze i będe około 19:30-20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 17:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Mam dla ciebie przykrą wiadmośc,twój skuter jest zatarty ponieważ nie kręci się wał a to typowy objaw zatarcia.Radzę jeszcze sprawdzić kompresję.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 21:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 15:50
Posty: 369
Lokalizacja: Międzychód - Wlkp.
Pojazd:
jak dusze na kopke to tak jakoś inaczej reaguje niż przedtem ... reaguje tak samo jak wtedy bez kluczyka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 21:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Zdejmij głowicę i sam zobaczysz ;/




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Aha.

Teraz zrób tak poskręcaj to wszytko tj. powinno być(jak rozrusznik? kręci ?nie blokuje się?). Znajdź kogoś co ma narzędzie do mierzenia cisnienia(chyba, że masz) i pozostaje tylko sprawdzić ciśnienie. Nie kop zbędnie, aby go odpalać, sprawdź ciśnienie, jest to bardzo możliwe, że jest zatarty, i wtedy tylko pogorszysz sytuację.
Zrobiłeś tak jak pisałem?? Odkręciłeś świece i wtedy próbowałeś kręcić wałem?




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 22:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 sie 2009, 7:31
Posty: 305
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd:
najlepiej zdejmij głowice i zobacz ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 22:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2008, 20:54
Posty: 313
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
Pojazd:
możliwe że poszedł pierścień i przyblokował




_________________

-Stage6 racing modular 70 porting
-wydech metrakit pro race 2 , Piaggio
-gaznik dellorto 21
-króciec +zawór stage6
- wario stage6 sport pro
-sprzęgło stage6 torque control
-wał top racing hq
- optyka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 22:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 15:50
Posty: 369
Lokalizacja: Międzychód - Wlkp.
Pojazd:
ooo pierścień to chyba będzie to bo mechanik mówił że mi pierścień dzwoni w czasie jazdy.... bez świecy próbowałem kręcić i wariator się kręcił.... głowice powiadasz , cholera tyle przy tym rozkręcania że łohoho ale co zrobić jutro to sprawdze bo aktualnie mam garaż zawalony ....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 22:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 15:50
Posty: 369
Lokalizacja: Międzychód - Wlkp.
Pojazd:
po czym poznać że silnik jest zatarty jak zdejme głowice ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 22:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:47
Posty: 143
Lokalizacja: mam wiedzieć xD
Pojazd:
AdziuPMI, Edytuj POsty ;[ mozesz dostać za to ostrzerzenie :PP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2009, 22:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
na 99% coś walnęło w cylindrze :/ zdejmij go koniecznie i sprawdź. Nie probuj odpalać bo jeszcze pogorszysz sprawe. Jak wał sie blokuje to pod żadnym pozorem nie mozna probowac uruchamiac silnika !




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2009, 13:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 15:50
Posty: 369
Lokalizacja: Międzychód - Wlkp.
Pojazd:
ok dzięki .. rozkręce go zaraz i się okaże jak coś to powiedz na co mam zwrócić szczególną uwagę i z czym mam uważać bo pierwszy raz prowadze tego typu operację.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2009, 15:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2009, 22:08
Posty: 357
Lokalizacja: Wrocław/Poznań
Pojazd:
Jeśli bedziesz robił to pierwszy raz, lepiej oddaj go do kumpla, mechanika, dla tych którzy juz to robili bo może okazać się, że wszystko jest OK a Ty tylko popsułeś sprawe bo źle coś założyłeś.

Jeśli będziesz to robił to szczególną uwagę zwróć na:
Tłok z pierścieniami, jest z miekkiego tworzywa i łatwo może ulec uszkodzeniu.
Jeśli masz silnik z cylindrem do góry to jak będziesz wyciągał cylek to podłóż pod niego szmatę, bo rozwalone pierścienie mogą wpaść do komory korbowej.
Dokładnie patrz jak wszystko rozkładasz, odkładaj śrubki na miejsce bo pogubisz, cylinder, tłok są to rzeczy, które trzeba traktować z dużą uwagą i starannością.

Daj jakieś fotki z prac albo jakiś opis co i jak.




_________________

"Nie sprzęt a technika zrobi z Ciebie zawodnika"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2009, 22:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Sprawdź tuleje cylindra i stan tłoka, zobacz czy nie ma żadnych uszkodzeń.
To na początek.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2009, 14:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 15:50
Posty: 369
Lokalizacja: Międzychód - Wlkp.
Pojazd:
z tym że narazie mam caly garaż zawalony i tata ustawił samochód przy brami i nie moge go otworzyć bo mój starszy jest tak jakby mechanikiem bardziej blacharzem ale takie małe usterki naprawia ... wymienia silniki itp... także narzędzia mam ale tego czegoś do kompresji niestety nie i wątpie żeby ktoś miał to w moim mieście ;| ale zobacze może w serwisach od zippów będą mieli ....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy