Witam , przerobiłem swoje jeta na gaźnik i po odpaleniu i dodaniu gazu skuter sie dusi ledwo sie koło kręci , nie może wejść na obroty może lewe powietrze nie mam pojęcia. Gaźnik dellorto 17.5 + stożek dysza 83 pompa podciśnienia zwarłem przewody od przepustnicy 2i3 a 1 i 4 zailozowałem osobno. zmieniłem świece na nówkę . w kompresorze wyciągnąłem kółko i złożyłem bez, zamiast tego co się wężyk do kompresora wkłada wkręciłem śrubkę, poizolowałem kostki od wtrysków, pompy paliwa i zatkałem otwór po pompie paliwa w baku Ktoś może mi doradzić co sprawdzić czego to może być przyczyna ?
-- 06 cze 2017, 19:51 --
Dostałem wiadomość od osoby która wykonała taką przeróbkę i napisała mi że przerabiała coś w elektryce oraz przepustnica została bo bez tego skuter bedzie chodzil w trybie awaryjnym i max da sie go wtedy wkrecic do 3 tys obrotow .
No to jak to w końcu jest na forum pisali że przepustnice wywalamy a w elektryce zwieramy tylko piny 2i3 może ktoś jest w kujawsko-pomorskiego co potrafi to ogarnąć ?
|