Dzisiaj jest 04 mar 2025, 14:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lut 2010, 18:35 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 18:21
Posty: 26
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Witam w tą zimę tuninguję mojego Peugeota na maxa (jak na mój portfel ;p). Kupiłem :

- wariator Malossi Multivar
- Wydech Hebo New Perfomer
- filtr stożkowy ;P

Jest to ofc LC z 2006, 4k przejechane.

Przymierzam się do kupna Cylindra, teraz pytam JAKI ? Nie chce zmieniać przy okazji innych części np. wału chciałbym najlepszy cylinder który pociśnie na serii. Jednakże nie chciałbym na tym przestać. Zastanawiałem się co potem. Chce uzyskać z każdą następną częścią większą moc. Zastanawiałem się nad : gaźnikiem (gazbox/boost bootle <- i to i to podpina się do gaźnika?),sprzęgłem,wałem,dzwonem i paskiem czy odblokowany moduł. Domyślam się, że najbardziej opłacało by potem kupić gaźnik. Można też kupić łożyska, sprężynki itp. ale zastanawiam się co Wy o tym myślicie? Przy jak najmniejszym koszcie zrobić naprawdę dobrą maszynę. Proszę od razu o linki (chyba że są na mieloch sklep) do rzeczy które proponujecie, a w przypadku cylka ile trzeba dany średnio docierać. Pomóżcie dobrać najlepszy SETUP :)


Ostatnio zmieniony 17 lut 2010, 18:36 przez Michaldinho, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 19:04 
*

Rejestracja: 12 maja 2009, 15:21
Posty: 81
Pojazd:
No to cylinder: Polini Sport 70 ccm, na nim wał powinien wytrzymać, ale trzeba zmienić łożyska na wzmacniane.
:arrow: Cylek : Link
:arrow: Łożyska: Link

Cylinder ten jest żeliwny, więc jeśli go zatrzesz można zawsze oddać do szlifowania, dokupić tłok i jazda dalej :)

Gaźnik: Polecam ci Tec-Racing 17,5mm wystarczy do Polini Sport i jest tańszy od Dellorto.

:arrow: Link

Do tego przydałoby się jakieś sprzęgło np. Hebo N, Hebo R lub Stage6 Sport

Wraz ze sprzęgłem przydałoby się zmienić dzwon na np. Stage6 Wing Cooler.

Potem żeby to wszsytko wyregulować potrzebny będzie zestaw rolek testowych, dysze, sprężyny centralne i sprężynki sprzęgła :)
Zapomnialem dodać, że pasek też przydałoby się zmienić na np. polini Race, Kevlar:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 19:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Wydech Tecnigas RS II
Cylek S6 Sport Pro
Wario Malossi Multivar
Gaźnik Używka Dellorto 19mm
Łożyska - w najbliższej hurtowni/sklepie. Te s6 to strata kasy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 19:35 
*

Rejestracja: 12 maja 2009, 15:21
Posty: 81
Pojazd:
Michaldinho wyraźnie napisał, że ma już wydech Hebo New Performer. Gaźnik spokojnie wystarczy 17,5 mm do poziomu sport.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 19:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
jackyy pisze:
Michaldinho wyraźnie napisał, że ma już wydech Hebo New Performer. Gaźnik spokojnie wystarczy 17,5 mm do poziomu sport.


A no tak.. To niech zostanie ten Heboszczak :mrgreen:
Co z tego, że 17.5 wystarczy? Równie dobrze może jezdzic na 12mm, tylko co z tego jak i na tym i na tym nie osiągnie pełnej mocy? Zresztą, po co ja tłumacze..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 19:55 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 18:21
Posty: 26
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Tak wydechu nie będę zmieniał, a co do zestawu rolek itp. to już nie problem, bardziej bym się chciał skupić na właśnie cylku,gaźniku,sprzęgle.. jakieś inne propozycje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 20:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 14:39
Posty: 237
Pojazd:
Michaldinho, a na tym setupie ile wyciskasz?? i jaka masz dysze??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2010, 20:54 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 18:21
Posty: 26
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Mówię że tuninguje w zime, a więc i nie jeżdzę póki co stoi u mechanika i co jakiś czas dostaje nowe częsci ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 18:26 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 18:21
Posty: 26
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Zdecyduję się chyba na S6 sport pro, ile trzeba docierać aluminiowy?

Gaźnik 17,5 czy 19? Który będzie lepszy i z którego uzyskam najbardziej kompatybilną wersje? Co do łożysk mogę prosić o link do tego cylka?

Sorry ze post pod postem można to nazwać BUMP'em (bring up my post)


Ostatnio zmieniony 18 lut 2010, 18:27 przez Michaldinho, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 18:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
19mm, nawet ja bym na dzień dzisiejszy wziął 21mm, ale zaraz się zbiegną ludzie...
Docierać S6 nie musisz, byle się nie przegrzał :)
Łożyska... Bierzesz stare, idziesz to sklepu i kupujesz takie same z najlepszej firmy, te s6 to bodajże SKF, za które zapłacisz w sklepie 60zł..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 19:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 19:46
Posty: 413
Lokalizacja: Stoczek Łukowski
Pojazd:
Musi troche docierac. Ja bym na twoim miejscu kupil zeliwny MK HM i gaznik 19mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 19:51 
*

Rejestracja: 08 paź 2009, 18:21
Posty: 26
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
klikszen pisze:
19mm, nawet ja bym na dzień dzisiejszy wziął 21mm, ale zaraz się zbiegną ludzie...
Docierać S6 nie musisz, byle się nie przegrzał :)
Łożyska... Bierzesz stare, idziesz to sklepu i kupujesz takie same z najlepszej firmy, te s6 to bodajże SKF, za które zapłacisz w sklepie 60zł..


Jakoś Twoja wypowiedz wskazuje ze najbardziej sie znasz ze wszystkich tutaj, zreszta kiedys juz mi tez podpowiadales daltego zrobie jak mowisz :) A co potem proponujesz? gasbox/pasek/sprzeglo/dzwon? w jakiej kolejnosci i co konkretnie?

Co masz na mysli mowiac nie przegrzac? na ile stalej jazdy moge sobie pozwolic przez pierwsze 500km jazdy?

Ten gaznik by pasowal : http://allegro.pl/item921923330_gaznik_ ... gutti.html lub http://allegro.pl/item926392492_gaznik_ ... 6dysz.html


Ostatnio zmieniony 18 lut 2010, 20:36 przez Michaldinho, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2010, 20:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2009, 6:44
Posty: 1007
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Ten drugi to z miejsca odpuść..
A ten pierwszy, nie widze jak on jest mocowany.. Do puga będziesz musiał kupić przejściówkę na gaźnik (mam TNT, stan idealny, po taniości oddam).

Pasek też by się przydał. Co do sprzęgła to zależy od seryjnego, sportowe są lżejsze itp. (też mam do sprzedania po przebiegu 500km), zanim kupisz sprzęgło lepiej byłoby dzwon kupić, a najlepiej to wszystko za jednym razem.. Gasbox odpuść :)

Co do docierki... to unikaj korków, staraj się jechać w miarę równo - normalnie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy