Dzisiaj jest 23 kwie 2025, 14:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 paź 2015, 20:45 
*

Rejestracja: 23 paź 2015, 20:21
Posty: 7
Pojazd:
Witam mam problem ze swoim Peugeot-em Squab-em. Mianowicie rok temu zrobiłem swap na 70 Airsal-a w tym roku na wakacjach przesadziłem i wyrwało pierścień na szczęście cylinder nie został zarysowany 2 dni temu założyłem nowy tłok ( taki samy jak oryginał) założyłem go poprawnie jedynie co to zrobiona prze zemnie uszczelka pod cylinder z brystolu. Po wymianie odpalił za 4 kopnięciem pochodził chwile i go zalało jako że było juz późno odpuściłem sobie dalsze próby odpalania. Na drugi dzień po wymianie ,,przepaliłem,, świece założyłem i próbowałem odpalić niestety 2 razy pierdnął i znowu zalany. Po naładowaniu aku zacząłem go piłować na rozruszniku niestety to i dało marne efekty ale zauważyłem kałuże paliwa pod gaźnikiem i pod filtrem powietrza jako mi się to już kiedyś zdarzyło zdjąłem gaźnik przeczyściłem w benzynie i z grubsza przedmuchałem zwróciłem uwagę zwłaszcza na pływak i zaworek złożyłem podłączyłem paliwo ( wymieniłem od razu rurkę i filtr paliwa ) po złożeniu odpalił nawet kawałek się przejechałem wydawało mi się ze jest dobrze po około 3 minutach zgasł próby odpalania zakończyły się szklanką benzyny na ziemi po ponownym rozebraniu gaźnika nie zauważyłem nic dziwnego w dodatku sprawdziłem szczelność pływaka wszystko okej po założeniu znowu odpalił i chwile potem zakończył swoją prace fontanna z gaźnika powtórzyłem wszystko jeszcze raz z tym samym skutkiem dodam ze po zalaniu każda próba odpalenia kończy się ponownym zalaniem świecy i pełnym gaźnikiem paliwa. Nic w gaźniku nie kręciłem a nawet nie dał bym rady ( obrobiona śrubka od mieszanki ) iskra porządna, sprężanie na pewno w porządku. Proszę o porady każdy pomysł sprawdzę. Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 paź 2015, 20:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
car102222, Może kranik ? Filtr paliwa masz ?




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2015, 21:01 
*

Rejestracja: 23 paź 2015, 20:21
Posty: 7
Pojazd:
Kranik podciśnieniowy pracuje bo przy wymianie przewodu paliwowego sprawdzałem zaciągając powietrze przez rurkę od podciśnienia. Mam filtr przy okazji dzisiaj wymieniłem na nowy. Czy możliwe aby ,,kranik,, podciśnieniowy podawał za dużo paliwa ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2015, 21:06 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Przyczyną jest niestety gaźnik. Zobacz czy jest zamocowany w odpowiednim ułożeniu (chyba tutaj nie ma jednak innej możliwości bo mocowany jest chyba na dwie śrubki). Jeśli masz możliwość obniż poziom paliwa w gaźniku. Sprawdź przy okazji zawór membranowy.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2015, 21:14 
*

Rejestracja: 23 paź 2015, 20:21
Posty: 7
Pojazd:
Gaźnik montowany jest na 2 śrubki także inaczej nic nie wykombinuję. A zawór membranowy może być przyczyną przelewania się gaźnika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2015, 21:15 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Zawór to tak przy okazji. Może pływak jest przebity. Jak ma blaszkę to obniż pozoim paliwa.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2015, 21:20 
*

Rejestracja: 23 paź 2015, 20:21
Posty: 7
Pojazd:
Niestety mam plastikowy sprawdzałem już jest szczelny. Naprawdę już zabrakło mi pomysłów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2015, 21:21 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Możesz jeszcze mieć zanieczyszczone paliwo i paprochy blokują zaworek iglicowy. Jak spuścisz paliwo to czasowo może się przeczyszczać i może wydawać się, że jest ok




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2015, 21:34 
*

Rejestracja: 23 paź 2015, 20:21
Posty: 7
Pojazd:
Paliwo raczej w porządku filtr po wymianie był praktycznie czysty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2015, 21:44 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Mieszankę robisz sam czy masz dozownik?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2015, 21:54 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
"Nic w gaźniku nie kręciłem a nawet nie dał bym rady ( obrobiona śrubka od mieszanki )" W jakim sensie obrobiona? Jeśli nie możesz jej wykręcić, to nic ci nie da czyszczenie i przedmuchiwanie, bo mógł się tam syf przy tej śrubce zrobić. Ogólnie sprawdź tą membranę gaźnika. Sąsiad w Peugeocie miał przekrzywioną iglicę i albo go zalewało albo palił jak smok. Zwróć uwagę czy ssanie się zamyka do końca, może się przycięło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 paź 2015, 8:22 
*

Rejestracja: 23 paź 2015, 20:21
Posty: 7
Pojazd:
Śrubka obrobiła misie już dawno jeździł wtedy bez problemu porostu któregoś razu sie przycięła i za dużo użyłem siły i zjechałem to wcięcie na śrubokręt. W sensie jak przekrzywioną iglice ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 paź 2015, 15:21 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
To masz mały problem, bo żeby przeczyścić dobrze gaźnik powinieneś wykręcić wszystkie śrubki i dysze. A iglice wyciągnij i zobacz czy jest prosta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy